Kosár
  • Nincs találat

Érintettek

Érintettjeink bevonása

Alapvető Csoportunknál az érintettekkel folytatott folyamatos párbeszéd. Érintettjeinknek tekintjük mindazokat, akikre bankunk tevékenysége és működése hatással lehet, és/vagy akik hatással lehetnek vállalatunkra. Ezek közül, működésünk szempontjából, kiemelt jelentősége van a következő három Csoportnak: munkavállalók, ügyfelek és a tulajdonos. A három kiemelt jelentőségű érintetti csoporton kívül további érintettjeinket is azonosítottuk, ezek: a beszállítók, valamint a civil szervezetek, helyi közösségek és szakmai szervezetek. Közösségi kapcsolataink közé a szakmai szervezetekkel (egyesületek, szakmai szövetségek, kamarák), a civil szféra (non-profit szervezetek, alapítványok, helyi közösségek) képviselőivel és a helyi közösségek tagjaival fennálló kapcsolatainkat soroljuk. 

A CIB Csoport az alábbi érintetteket azonosítja, akiket testreszabott kommunikációs csatornákon és eszközökkel tájékoztat működéséről és eredményeiről. A kétirányú párbeszéd keretében az érintettek elvárásait, aggályait és ötleteit is begyűjtjük. Fenntarthatósági jelentésünkhöz végzett Lényeges ügy elemzésünk is elsősorban ezek eredményeire támaszkodik. 

Érintetti csoport

Érintettek

A párbeszéd

Lényeges ügyek

Tulajdonos

Intesa Sanpaolo Csoport

Éves eredmény-beszámoló és tervezés

Belső ellenőrzési beszámoló

Munkamegbeszélések

Tematikus riportok

Havi és negyedéves pénzügyi riportok

Pénzügyi eredményesség

Stabilitás

Stratégia

Vállalatirányítás

Ügyfelek

Lakossági ügyfelek vállalati ügyfelek (kisvállalati, KKV és nagyvállalati), önkormányzati ügyfelek

Honlap

CIB mobilalkalmazás

Lakossági és vállalti ügyfélkutatások

100% Figyelem program

Fiókok

CIB 24 ügyfélszolgálat

Panaszkezelés

Nyilvános jelentések

Marketing anyagok

Üzleti / Partnertalálkozók

Stabilitás

Pénzügyi eredményesség

Vállalatirányítás

Ügyfélközpontú kultúra és ezt szolgáló képzések, tevékenységek

Termékportfólió, digitalizáció, árazás

Kiszolgálás minősége, gyorsaság

Panaszkezelés

Pénzügyi kizárás és bevonás, felelős hitelezés

Környezetbarát megoldások

Társadalmi szerepvállalás

Munkavállalók

A csoport összes munkavállalója, a kölcsönzött munkaerőt és a gyakornokokat is ideértjük

 

Érdekképviselet

Munkavállalói Elégedettségi felmérés

Belső kommunikáció

Belső megbeszélések

Dolgozói rendezvények

Önkéntes programok

Belső utasítások, szabályzatok

Stabilitás

Pénzügyi eredményesség

Felelős foglalkoztatás, karriermenedzsment, elismerés, képzések

Esélyegyenlőség

Munka-magánélet egyensúlya

Munkabiztonság

Munkaeszközök

Vállalati kultúra

Beszállítók

Nemzetközi és hazai beszállítók, alvállalkozók

Partnertalálkozók

Auditok

Hivatalos levelezés

Vállalatirányítás, megbízhatóság

Civil szervezetek és helyi közösségek

Non-profit, társadalmi célú szervezetek és helyi közösségek fejlesztését szolgáló non-profit szervezetek, amelyeket támogatunk

Szakmai rendezvények

Hivatalos levelezés és egyeztetések

Helyi rendezvények, együttműködések

Beszámolók

Éves jelentés

Fenntarthatósági jelentés

Honlap

Társadalmi szerepvállalás

Környezetbarát megoldások

Vállalatirányítás

Stabilitás és pénzügyi eredményesség

Szakmai szervezetek

Szakmai egyesületek és szövetségek, kamarák, iparági szervezetek, amelyekkel kapcsolatban vagyunk

Szakmai események

Hivatalos levelezés

Éves jelentés

Fenntarthatósági jelentés

Honlap

Vállalatirányítás

Felelős hitelezés és marketing

Társadalmi szerepvállalás

Pénzügyi eredményesség

Hatóságok, szabályozásban együttműködő szervezetek

Szakmai szervezetek

Gazdaság és a társadalom különböző területeit képviselő szervezetek, érdekszövetségek

Éves jelentés

Fenntarthatósági jelentés

Hivatalos levelezés

Ellenőrzések

Vállalatirányítás

Árazás

Panaszkezelés Tisztességes verseny és antikorrupció

Média

Országos, regionális, helyi média, gazdasági média, szakmai média

Éves jelentés

Fenntarthatósági jelentés

Honlap

Sajtórendezvények

Sajtóközlemények

Sajtófigyelés és -elemzés

Marketing és PR kampányok

Stabilitás

Pénzügyi eredményesség

Vállalatirányítás, tisztességes verseny és antikorrupció

Felelős marketing

Társadalmi szerepvállalás

Termékportfólió

Stratégia

Segíthetünk?

Hívja CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat!

CIB24 menütérkép
(+36 1) 4 242 242
9. Kártyatiltás és aktiválás
Kártyatiltás
9 1
Kártyaaktiválás
9 2
1. Lakossági ügyintézés
Számlaügyintézés
1 1
Kártyaügyintézés
1 2
Megtakarítás és értékpapír ügyintézés, eBroker
1 3
Hitel ügyintézés
1 4
Internetbank ügyintézés
1 5
Lízing ügyintézés
1 6
Biztosítások ügyintézése
1 7
2. Vállalkozások ügyintézése
Számlaügyintézés
2 1
Kártyaügyintézés
2 2
Megtakarítás és értékpapír ügyintézés, eBroker
2 3
Hitelügyintézés
2 4
Internetbank ügyintézés
2 5
Lízing ügyintézés
2 6
Biztosítások ügyintézése
2 7
3. Angol nyelvű menü
Angol nyelvű menü
3
4. CIB termékkel nem rendelkező érdeklődők
Hitelek és lízing
4 1
Lakossági szolgáltatások
4 2
Vállalkozások szolgáltatásai
4 3

A CIB honlap sütiket használ, ezek segítségével tudjuk biztosítani a legjobb böngészési élményt. Az összes süti elfogadására kattintva, Ön beleegyezik, hogy a sütiket eltároljuk az eszközén. A sütik segítségével megkönnyítjük az oldalon a navigációt, és azokat az oldalhasználat elemzésére és marketing célokra használjuk fel. (Süti szabályzat)