• Nincs találat

Fenntarthatósági oldalak

Érintettek

A vállalat tevékenysége által érintettek körének meghatározása

A CIB stabil működése során és a bizalmon alapuló, valódi lehetőségeket biztosító növekedési stratégia megvalósításában alapvető az érintettekkel folytatott folyamatos párbeszéd. Érintettnek tekintjük mindazokat, akiket bankunk tevékenysége és működése érinthet, és/vagy akik hatással lehetnek a vállalatra. Közülük a következő csoportok meghatározó jelentőségűek működés szempontjából: munkatársak, ügyfelek, részvényesek, beszállítók, a környezet és közösség. Az érintettekkel különböző kommunikációs eszközök használatával és eltérő csatornákon keresztül kerülünk kapcsolatba, a legfontosabbakat a jelentésben is kiemeljük.

A CIB Csoport az alábbi érintetteket határozta meg, akiket személyre szabott kommunikációs csatornákon és egyéb eszközökön keresztül tájékoztat tevékenységéről és eredményeiről. A kétirányú párbeszéd keretében rögzítjük az érintettek elvárásait, aggodalmait és ötleteit is.

Érintett csoport

Érintettek

A párbeszéd

Releváns témák

Munkavállalók

A Csoport minden munkavállalója, az ideiglenes munkavállalókat és a gyakornokokat is ideértve

  • Érdekképviselet
  • Munkavállalói elégedettségi felmérés
  • Belső kommunikáció:
  • Belső párbeszédek
  • Munkavállalói rendezvények
  • Önkéntes munkák
  • Belső szabályok és utasítások
  • Stabilitás
  • Pénzügyi teljesítmény
  • Felelős foglalkoztatás, karriermenedzsment, elismerés, képzések
  • Esélyegyenlőség
  • Munka és magánélet egyensúlya
  • Munkahelyi biztonság
  • Munkaeszközök
  • Vállalati kultúra
  • Infláció, energiaválság, megélhetés

Ügyfelek

Lakossági ügyfelek, vállalati ügyfelek (kisvállalkozások, KKV-k és vállalatok), önkormányzati ügyfelek

  • Weboldal
  • CIB Bank Mobilalkalmazás
  • Lakossági és vállalati ügyfelekre vonatkozó felmérések
  • „100% Figyelem” program
  • Fiókok
  • CIB 24 ügyfélszolgálat
  • Panaszkezelés
  • Nyilvános jelentések
  • Marketing anyagok
  • Üzleti megbeszélések / megbeszélések a partnerekkel
  • Stabilitás
  • Pénzügyi teljesítmény
  • Vállalatirányítás
  • Ügyfélorientált vállalati kultúra, valamint az ehhez kapcsolódó képzések és tevékenységek
  • Termékportfólió, digitalizáció, árképzés
  • A szolgáltatás minősége és gyorsasága
  • Panaszkezelés
  • Pénzügyi befogadás
  • Környezetbarát megoldások
  • Társadalmi felelősség
  • Felelős hitelezés, ESG kockázatok értékelése és teljesítmény mérése

Részvényes

Intesa Sanpaolo Csoport

  • Éves teljesítményjelentés és terv
  • Belsőellenőrzési jelentés
  • A napirendi pontok megvitatása
  • Tematikus jelentések
  • Havi és negyedéves pénzügyi jelentések
  • Pénzügyi teljesítmény
  • Stabilitás
  • Stratégia, vállalatirányítás
  • Társadalmi hatás
  • Átállás a zöld gazdaságra
  • Nem pénzügyi jelentéstétel

Beszállítók

Nemzetközi és hazai beszállítók, alvállalkozók

  • Megbeszélések a partnerekkel
  • Ellenőrzések
  • Hivatalos levelezés
  • Vállalatirányítás és megbízhatóság

Környezet

Természeti környezet

 

A jövő nemzedékei

  • Weboldal
  • Média
  • Környezeti felelősség
  • A Nemzeti Bank Zöld ajánlása
  • ESG kockázatértékelés és jelentés

Közösség

Az általunk támogatott nonprofit, civil szervezetek, valamint a helyi közösségeket segítő nonprofit szervezetek

 

Országos, regionális és helyi média, pénzügyi média, szakmai média.

 

A szabályozás tekintetében együttműködő hatóságok és szervezetek.

 

A társadalom egyes csoportjait képviselő szervezetek és érdekkörök.

 

Érdekképviseleti szervezetek, szakmai testületek, ágazati szervezetek, amelyekkel kapcsolatot tartunk fenn

  • Szakmai rendezvények
  • Hivatalos levelezés és egyeztetés
  • Helyi rendezvények, együttműködések
  • Beszámolók
  • Éves beszámoló
  • Fenntarthatósági jelentéskészítés
  • Weboldal
  • Sajtóesemények
  • Sajtóközlemények
  • Sajtófigyelés és -elemzés
  • Marketing- és PR-kampányok
  • Hivatalos levelezés
  • Ellenőrzések
  • Szakmai rendezvények
  • Társadalmi felelősség
  • Környezetbarát megoldások
  • Stabilitás és pénzügyi siker
  • Pénzügyi teljesítmény
  • Vállalatirányítás, tisztességes verseny és a korrupció elleni küzdelem
  • Felelős marketingtevékenység
  • Termékportfólió
  • Stratégia
  • Árazás
  • Panaszkezelés, Tisztességes verseny, és a korrupció elleni küzdelem
  • Felelős hitelnyújtás és marketing
Segíthetünk?

Hívja CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat!

CIB24 menütérkép
(+36 1) 4 242 242
  • Befektetési tranzakciók és információk: munkanapokon 8:00-18:00
  • Meglévő hitel és lízing ügyintézés: hétfő 8:00-20:00, kedd-péntek 8:00-18:00 
  • Biztosítás kötés és információ: hétfő 8:00-20:00, kedd-péntek 8:00-18:00
  • Kereskedői kártyaelfogadás: 0-24 
  • Számlaügyintézés: 0-24
9. Bankkártya és e-csatorna tiltás, adathalászat
1. Azonosítás
Egyenleglekérdezés és számlainformáció
1 1
Regisztrációs kód igénylés és Digitális szolgáltatás
1 2
Megtakarítás és befektetés
1 3
Bankkártya aktiválás, kártyaügyintézés, mobilfizetés
1 4
Lízing
1 5
Hitelek
1 6
Biztosítás
1 7
2. Azonosítás nélkül
Bankkártya
2 1
Készpénzfelvétel bejelentés
2 2
Megtakarítás és befektetés
2 3
Digitális szolgátatások
2 4
Lízing
2 5
Hitel
2 6
Biztosítás
2 7
4. CIB termékkel nem rendelkező érdeklődők
Személyikölcsön, hitelkártya igénylés
4 1
Fedezetes hitelek
4 2
Új lakossági számla érdeklődés
4 3
Vállalati termékek
4 4