Fenntarthatósági oldalak
- Gazdasági eredményeink
- Beszállítói kapcsolataink
- A CIB a tágabb közösségben
- Felelősséggel a szolgáltatásokban
- Felelősséggel munkatársainkért
- Környezeti hatásaink
- Vállalásaink, legfontosabb mutatóink
- Vállalatirányítás
- Érintettek
- Nemzetközi egyezmények és szervezeti tagságok
- Vízió és Értékeink
- Jelentéseink
- Pénzügyi kultúra
Érintettek
Érintettjeink bevonása
Alapvető Csoportunknál az érintettekkel folytatott folyamatos párbeszéd. Érintettjeinknek tekintjük mindazokat, akikre bankunk tevékenysége és működése hatással lehet, és/vagy akik hatással lehetnek vállalatunkra. Ezek közül, működésünk szempontjából, kiemelt jelentősége van a következő három Csoportnak: munkavállalók, ügyfelek és a tulajdonos. A három kiemelt jelentőségű érintetti csoporton kívül további érintettjeinket is azonosítottuk, ezek: a beszállítók, valamint a civil szervezetek, helyi közösségek és szakmai szervezetek. Közösségi kapcsolataink közé a szakmai szervezetekkel (egyesületek, szakmai szövetségek, kamarák), a civil szféra (non-profit szervezetek, alapítványok, helyi közösségek) képviselőivel és a helyi közösségek tagjaival fennálló kapcsolatainkat soroljuk.
A CIB Csoport az alábbi érintetteket azonosítja, akiket testreszabott kommunikációs csatornákon és eszközökkel tájékoztat működéséről és eredményeiről. A kétirányú párbeszéd keretében az érintettek elvárásait, aggályait és ötleteit is begyűjtjük. Fenntarthatósági jelentésünkhöz végzett Lényeges ügy elemzésünk is elsősorban ezek eredményeire támaszkodik.
Érintetti csoport |
Érintettek |
A párbeszéd |
Lényeges ügyek |
Tulajdonos |
Intesa Sanpaolo Csoport |
Éves eredmény-beszámoló és tervezés Belső ellenőrzési beszámoló Munkamegbeszélések Tematikus riportok Havi és negyedéves pénzügyi riportok |
Pénzügyi eredményesség Stabilitás Stratégia Vállalatirányítás |
Ügyfelek |
Lakossági ügyfelek vállalati ügyfelek (kisvállalati, KKV és nagyvállalati), önkormányzati ügyfelek |
Honlap CIB mobilalkalmazás Lakossági és vállalti ügyfélkutatások 100% Figyelem program Fiókok CIB 24 ügyfélszolgálat Panaszkezelés Nyilvános jelentések Marketing anyagok Üzleti / Partnertalálkozók |
Stabilitás Pénzügyi eredményesség Vállalatirányítás Ügyfélközpontú kultúra és ezt szolgáló képzések, tevékenységek Termékportfólió, digitalizáció, árazás Kiszolgálás minősége, gyorsaság Panaszkezelés Pénzügyi kizárás és bevonás, felelős hitelezés Környezetbarát megoldások Társadalmi szerepvállalás |
Munkavállalók |
A csoport összes munkavállalója, a kölcsönzött munkaerőt és a gyakornokokat is ideértjük
|
Érdekképviselet Munkavállalói Elégedettségi felmérés Belső kommunikáció Belső megbeszélések Dolgozói rendezvények Önkéntes programok Belső utasítások, szabályzatok |
Stabilitás Pénzügyi eredményesség Felelős foglalkoztatás, karriermenedzsment, elismerés, képzések Esélyegyenlőség Munka-magánélet egyensúlya Munkabiztonság Munkaeszközök Vállalati kultúra |
Beszállítók |
Nemzetközi és hazai beszállítók, alvállalkozók |
Partnertalálkozók Auditok Hivatalos levelezés |
Vállalatirányítás, megbízhatóság |
Civil szervezetek és helyi közösségek |
Non-profit, társadalmi célú szervezetek és helyi közösségek fejlesztését szolgáló non-profit szervezetek, amelyeket támogatunk |
Szakmai rendezvények Hivatalos levelezés és egyeztetések Helyi rendezvények, együttműködések Beszámolók Éves jelentés Fenntarthatósági jelentés Honlap |
Társadalmi szerepvállalás Környezetbarát megoldások Vállalatirányítás Stabilitás és pénzügyi eredményesség |
Szakmai szervezetek |
Szakmai egyesületek és szövetségek, kamarák, iparági szervezetek, amelyekkel kapcsolatban vagyunk |
Szakmai események Hivatalos levelezés Éves jelentés Fenntarthatósági jelentés Honlap |
Vállalatirányítás Felelős hitelezés és marketing Társadalmi szerepvállalás Pénzügyi eredményesség |
Hatóságok, szabályozásban együttműködő szervezetek Szakmai szervezetek |
Gazdaság és a társadalom különböző területeit képviselő szervezetek, érdekszövetségek |
Éves jelentés Fenntarthatósági jelentés Hivatalos levelezés Ellenőrzések |
Vállalatirányítás Árazás Panaszkezelés Tisztességes verseny és antikorrupció |
Média |
Országos, regionális, helyi média, gazdasági média, szakmai média |
Éves jelentés Fenntarthatósági jelentés Honlap Sajtórendezvények Sajtóközlemények Sajtófigyelés és -elemzés Marketing és PR kampányok |
Stabilitás Pénzügyi eredményesség Vállalatirányítás, tisztességes verseny és antikorrupció Felelős marketing Társadalmi szerepvállalás Termékportfólió Stratégia |