- CIB Bank
- Bankkártyák
- Bankkártyás fizetés viselhető kiegészítőkkel
Bankkártyás fizetés viselhető kiegészítőkkel
Amiért szeretni fogja
Kényelmes
Elég, ha csak a viselhető eszköz vagy kiegészítő van Önnél
Egyszerű
Nem kell feltölteni és internetre sincs szükség a használathoz
Biztonságos
A fizetési folyamat szabályozott és ellenőrzött
Hogyan fizethet akkor is, ha nincs kéznél a pénztárcája, a bankkártyája vagy a mobilja?
Bankkártyáját digitalizálhatja számos olyan eszközbe és kiegészítőbe (pl. óra, gyűrű, medál, karkötő, kulcstartó), melyek NFC képesek, így az adott eszközt vagy kiegészítőt érintés nélküli fizetésre használhatja.
- Minden olyan elfogadóhelyen fizethet, ahol eddig bankkártyáját használta, és ahol van lehetőség érintés nélküli fizetésre.
- Kártyái közül mind a Visa és MasterCard, mind a betéti- és hitelkártyák hozzáadhatók az eszköz vagy kiegészítő fizetési funkciójához.
- A fizetési folyamat egyszerű és gyors az NFC képes eszköz vagy kiegészítő terminálhoz történő érintésével.
- Mind a digitalizáció, mind a fizetés folyamata védett és ellenőrzött, az információk nem tárolódnak az eszközökön, az adatok titkosítva vannak, hogy minden tranzakció biztonságos legyen.
Kérjük, tájékozódjon a gyártó oldalán a megvásárlás előtt, hogy az adott eszköz vagy kiegészítő rendelkezik-e fizetési funkcióval. Ezt általában a „Garmin Pay”, „Xiaomi Pay”, „Fidesmo Pay” címke jelzi.
Fizetésre alkalmas eszközök és kiegészítők
Garmin okosóra
Xiaomi óra és karkötő
Swatch és Polar órák
Egyéb kiegészítők
További kérdése van?
Amit tudni érdemes
Fontos tudni, hogy nem mindegyik eszköz és kiegészítő alkalmas fizetésre.
Kérjük, tájékozódjon a gyártó oldalán a megvásárlás előtt, hogy az adott eszköz vagy kiegészítő rendelkezik-e fizetési funkcióval. Ezt általában a „Garmin Pay”, „Xiaomi Pay”, „Fidesmo Pay” felirat jelzi.
Az eszközöket, kiegészítőket az adott gyártó biztosítja, a részletes feltételekre vonatkozó információt és az ajánlatokat, valamint az ajánlatok frissítéseit az adott gyártók oldalán találja.
Fizetésre alkalmas Garmin okosórákról itt tájékozódhat.
Fizetésre alkalmas Xiaomi okosórák és Xiaomi Smartband-ek jelenlegi listája:
- Xiaomi Watch S1 / S1 Active / S1 Pro;
- Mi Smartband 6 NFC
- Mi Smartband 7 NFC
- Valamint az újabb, NFC képes okoseszközök, melyekről itt tájékozódhat: Xiaomi Global | Xiaomi Official Website
A Fidesmo Pay fizetési funkció számos gyártó eszközéhez is kiegészítőjéhez kapcsolódhat, pl. Swatch, Polar, Mondaine, Laks, Tapster, Sentry, Pagopace, PayCelet, Cnick, Tapeeze márkájú órák, gyűrűk, karkötők, medálok, kulcstartók, stb.
A teljes listát itt találja: Wearables - Fidesmo
A szállítási költségekről, a vámdíjakról és a fizetési kártya csatlakoztatásáról további információkat talál az egyes partnerek webhelyén.
Kérjük, a gyártó oldalán mindig bizonyosodjon meg róla, hogy eszköze hivatalos forrásból származik és alkalmas fizetésre!
Ha Garmin okosórája alkalmas fizetésre, néhány lépésben hozzárendelheti CIB Bankkártyáját.
Bankkártya hozzáadása az órához tartozó digitális pénztárcához
- Regisztráció: Töltse le a Garmin Connect alkalmazást az Apple Store vagy Google Play áruházból és végezze el a regisztrációt!
- Eszköz hozzáadása: Adja hozzá Garmin eszközét az alkalmazáshoz! Ennek során szükség lesz a két eszköz párosítására és egy biztonsági kód létrehozására az okosórán történő fizetési funkció használatához. Kövesse az alkalmazás képernyőjén megjelenő utasításokat!
- Kártya hozzáadása: Adja meg a kártyaadatokat, fogadja el a használati feltételeket, majd erősítse meg a kártya hozzáadását a CIB Banktól kapott üzenet segítségével!
- Sikeres hozzáadást követően a kártya megjelenik az alkalmazásban, valamint az órán lévő pénztárca alkalmazásban is, így mostantól bárhol használhatja óráját érintés nélküli fizetésre.
Fizetés
- Fizetés előtt aktiválja az óra képernyőjét, lépjen be az órán lévő pénztárca alkalmazásba, és adja meg a biztonsági kódot, ha szükséges. (A kód beírására 72 óránként szükség van, vagy ha Ön levette az órát, akkor az alkalmazás kérni fogja a kód megadását.)
- Ezt követően 1 perce van a fizetési tranzakciót elvégezni, utána a folyamatot újra kell kezdenie.
- Mindig a legutóbb használt kártyával tud fizetni, ha ettől eltérő bankkártyával szeretne vásárolni, állítsa be az órán lévő alkalmazásban!
- Sikeres tranzakció esetén az óra rezeg, a képernyőn pedig zöld jelzés látható.
Ha rossz kódot adott meg
Ha 3 alkalommal elrontja a biztonsági kódot, a fizetési alkalmazás blokkolásra kerül. Lépjen be a Garmin Connect Mobile alkalmazásba, és módosítsa a kódot a további használathoz! Ehhez ki kell választania az adott eszköz jelszócserére vonatkozó menüpontját, majd be kell írnia a régi biztonsági kódot és megadnia az újat.
Amennyiben a biztonsági kódot a módosítás során is többször elrontja, a bankkártya automatikusan törlődik a mobiltelefonon, valamint az órán lévő alkalmazásból is.
Ha elfelejtette a biztonsági kódot, törölnie kell a teljes alkalmazást és újrakezdenie a teljes folyamatot.
Kártya felfüggesztése, törlése
Az alkalmazáson belül lehetősége van a kártyát felfüggeszteni, visszaállítani aktív állapotra, valamint a kártyát törölni. A beállítások az órán is szinkronizálódnak.
Amennyiben további kérdése van, kérjük keresse fel a gyártó oldalát, vagy hívja az éjjel-nappal elérhető CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat a (+36 1) 4 242 242 telefonszámon!
Ha Xiaomi okosórája vagy okoskarkötője alkalmas fizetésre, néhány lépésben hozzárendelheti CIB Bankkártyáját.
(A Xiaomi okostelefonokon a Google Pay érhető el a fizetési funkció használatához.)
Bankkártya hozzáadása a Xiaomi okosórához vagy okoskarkötőhöz
- Regisztráció: Töltse le a Zepp Life (MasterCard kártya esetén) illetve Mi Fitness (Visa kártya esetén) alkalmazást az Apple Store vagy Google Play áruházból és végezze el a regisztrációt!
- Eszköz hozzáadása: Adja hozzá a Xiaomi okoseszközt az alkalmazáshoz! Ennek során szükség lesz a két eszköz párosítására és egy biztonsági kód létrehozására az okosórán történő fizetési funkció használatához. Kövesse az alkalmazás képernyőjén megjelenő utasításokat!
- Kártya hozzáadása: Adja meg a kártyaadatokat, fogadja el a használati feltételeket, majd erősítse meg a kártya hozzáadását a CIB Banktól kapott üzenet segítségével!
- Sikeres hozzáadást követően a kártya megjelenik az alkalmazásban, valamint az okoseszközön lévő pénztárca alkalmazásban is, így mostantól bárhol használhatja óráját érintés nélküli fizetésre.
Fizetés
- Fizetés előtt aktiválja az óra vagy karkötő képernyőjét, lépjen be a pénztárca alkalmazásba, és adja meg a biztonsági kódot, ha szükséges! (Ha Ön levette az okoseszközt, vagy az utolsó fizetés óta eltelt 24 óra, az alkalmazás kérni fogja a kód megadását.)
- Ezt követően 1 perce van a fizetési tranzakciót elvégezni, utána a folyamatot újra kell kezdenie.
- Mindig a legutóbb használt kártyával tud fizetni, ha ettől eltérő bankkártyával szeretne vásárolni, állítsa be az órán lévő alkalmazásban.
- Sikeres tranzakció esetén az óra rezeg, a képernyőn pedig zöld jelzés látható.
Kártya felfüggesztése, törlése, biztonsági kód módosítása
Az alkalmazáson belül lehetősége van a kártyát felfüggeszteni, visszaállítani aktív állapotra, a kártyát törölni, valamint a biztonsági kódot megváltoztatni. A beállítások az órán is szinkronizálódnak.
Amennyiben további kérdése van, kérjük keresse fel a gyártó oldalát, vagy hívja az éjjel-nappal elérhető CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat a (+36 1) 4 242 242 telefonszámon!
Vásárolhat fizetésre alkalmas, viselhető kiegészítőket pl. gyűrűt, kulcstartót, karkötőt, medált, órát, vagy akár egy plüssmacit is, melyek a Fidesmo Pay alkalmazás segítségével alkalmasak fizetésre, ha néhány lépésben hozzárendeli őket CIB Bankkártyájához.
A Fidesmo Pay fizetési funkció számos gyártó eszközéhez is kiegészítőjéhez kapcsolódik, pl. Swatch, Polar, Mondaine, Laks, Tapster, Sentry, Pagopace, PayCelet, Cnick, Tapeeze márkájú órákhoz, gyűrűkhöz, karkötőkhöz, medálokhoz, kulcstartókhoz.
A teljes listát itt találja: Wearables - Fidesmo
A szállítási költségekről, a vámdíjakról és a fizetési kártyával történő összerendelésről további információkat talál az egyes partnerek weboldalán.
Kérjük, a gyártó oldalán mindig bizonyosodjon meg róla, hogy eszköze hivatalos forrásból származik és alkalmas fizetésre!
Bankkártya hozzáadása az eszközhöz vagy kiegészítőhöz tartozó digitális pénztárcához
- Vásárolja meg az eszközt vagy kiegészítőt! A csomagban megkapja a fizetési funkció használatára vonatkozó információkat.
- Regisztráció: töltse le a Fidesmo Pay alkalmazást az Apple Store vagy Google Play áruházból és végezze el a regisztrációt!
- Eszköz hozzáadása: Adja hozzá az eszközt vagy kiegészítőt az alkalmazáshoz! Ennek során szükség lesz a két eszköz párosítására. Kövesse az alkalmazás képernyőjén megjelenő utasításokat!
- Kártya hozzáadása: Adja meg a kártyaadatokat, fogadja el a használati feltételeket, majd erősítse meg a kártya hozzáadását a CIB Banktól kapott üzenet segítségével!
- Sikeres hozzáadást követően a kártya megjelenik az alkalmazásban, így mostantól bárhol használhatja az eszközt vagy kiegészítőt érintés nélküli fizetésre.
Fizetés
- Fizetéskor érintse az eszközt vagy kiegészítőt a terminálhoz, és amennyiben szükséges, adja meg PIN kódját a terminálon!
- Az eszközön vagy kiegészítőn ugyanazok a limitek és beállítások érvényesek, mint a bankkártyáján.
A fizetési funkció felfüggesztése, törlése
Az alkalmazáson belül lehetősége van a fizetési funkció lehetőségét felfüggeszteni, visszaállítani aktív állapotra, valamint törölni.
Amennyiben további kérdése van, kérjük keresse fel a gyártó oldalát, vagy hívja az éjjel-nappal elérhető CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat a (+36 1) 4 242 242 telefonszámon!
Nem sikerült a kártya hozzáadása az alkalmazáshoz?
- Ellenőrizze, hogy minden kártyaadatot helyesen adott-e meg!
- Ellenőrizze, hogy a telefon és az eszköz vagy kiegészítő párosítása sikeresen megtörtént-e!
- Bizonyosodjon meg róla, hogy a pénztárca alkalmazásnak az utolsó verzióját használja-e! Ha nem, akkor frissítse az alkalmazást a legújabb verzióra!
- Indítsa újra a telefont és az eszközt is, majd próbálja újra a kártyaadatok rögzítését!
- Bizonyosodjon meg róla, hogy a bankunknál adott-e meg az internetes vásárláshoz szükséges telefonszámot! Enélkül a kártya hozzáadásának jóváhagyási folyamata megakadhat.
Nem működik az eszköz, amikor fizetni próbál vele?
- Bizonyosodjon meg róla, hogy a terminál alkalmas érintésmentes fizetésre!
- Tartsa közelebb az eszközt a terminál azon részéhez, ahol a kártyaolvasó található!
- Képernyővel rendelkező órák, karkötők esetén, ha 1 percnél több idő telt el, lehet, hogy újra kell aktiválnia a képernyőt, vagy a biztonsági jelszó beírására van szükség.
- Eltarthat néhány másodpercig, amíg a terminál és az okoseszköz kapcsolódik. Tartsa hosszabb ideig és közelebb a terminálhoz az eszközt vagy a kiegészítőt.
Hibaüzenet jelenik meg a fizetés során?
- Képernyővel rendelkező órák, karkötők esetén, ha az eszközön sikeres tranzakció üzenet jelenik meg, a terminál mégis visszautasította a fizetést, jelezze azt a pénztáros felé, mert elképzelhető, hogy a terminál hibás, vagy nem használható érintésmentes fizetésre, vagy lehet, hogy újra kell kezdeni a fizetési folyamatot.
- Elképzelhető, hogy a fizetésre nincs elegendő rendelkezésre álló egyenlege, vagy a fizetendő összegnél alacsonyabb limit van beállítva jelenleg a kártyáján.
- Ha a fizetés továbbra sem sikerül, kérjük hívja az éjjel-nappal elérhető CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat a (+36 1) 4 242 242 telefonszámon!
Elhagyta, vagy ellopták az okoseszközét?
- Függessze fel, vagy törölje a kártyát vagy az eszközt a mobiltelefonján lévő alkalmazásból!
- Képernyővel rendelkező órák, karkötők esetén a biztonsági kód megadása kötelező a fizetéshez, ha az eszközt levették, enélkül fizetési tranzakció nem kezdeményezhető, kártyájának egyenlege biztonságban van.
Amennyiben további kérdése van, kérjük hívja az éjjel-nappal elérhető CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat a (+36 1) 4 242 242 telefonszámon!