Kosár
  • Nincs találat

Vízió és Értékeink

Azért dolgozunk, hogy minőségi banki- és pénzügyi szolgáltatásokat nyújtsunk ügyfeleinknek és megteremtsük annak lehetőségét, hogy tevékenységünk minden területén tovább fejlődjünk.

Tevékenységünk fontosságának tudatában, olyan növekedési modellben hiszünk, amely ügyel az eredményeink fenntarthatóságára, ügyfeleink és részvényeseink bizalmának megteremtésére és az összetartozás tudatosítására a munkavállalóinkban, szem előtt tartva a társadalmi, illetve a helyi igényeket.

Tisztességes piaci versenyben méretjük meg magunkat, és készen állunk együttműködni más magán vagy állami gazdálkodó szervezetekkel abban, hogy megerősítsük a gazdasági növekedés alapjait.

Célunk, hogy összhangban nemzetközi bankcsoportunk etikai értékeivel, működésünket a tisztesség, átláthatóság, a fenntartható fejlődés iránti felelősség hassa át.

(részlet az etikai kódexből)

Tisztesség

Céljainkat tisztességesen, korrektül és felelősségteljesen kívánjuk elérni, teljes mértékben tiszteletben tartva a jogszabályi környezetet, a szakmai etikát és az általunk aláírt egyezményeket, szerződéseket.

Kiválóság

Célunk a folyamatos fejlődés, az előrelátás, a kihívások előrejelzése, az innovációt szolgáló, mindenre kiterjedő kreativitás, miközben elismerjük és megbecsüljük az elért érdemeket is.

Átláthatóság

Elköteleztük magunkat amellett, hogy az átláthatóság a tevékenységünk, hirdetéseink és szerződéseink kiinduló pontja legyen, azért, hogy érintettjeink számára biztosítani tudjuk a független és információkkal alátámasztott döntéshozatal lehetőségét.

Az egyedi sajátosságok tiszteletben tartása

Szándékunk az, hogy megfelelően hangoljuk össze a globális működést a helyi sajátosságokkal, s miközben átfogó vízióval rendelkezünk, soha ne tévesszük azokat szem elől.

Egyenlő bánásmód

Elkötelezettek vagyunk a diszkrimináció minden formájának eltörlése, valamint a nem, a kor, az etnikai, vallási, politikai és szakszervezeti hovatartozás, a szexuális irányultság és a nyelv különbözőségeiből fakadó eltérések, valamint a fogyatékkal élők jogainak tiszteletben tartása mellett.

Egyéni értékek

Működésünk alapelve az, hogy minden egyes ember értékes: az értő figyelem és a párbeszéd eszközét használjuk arra, hogy az érintettekkel való kapcsolatainkat folyamatosan erősítsük.

Az erőforrások felelősségteljes használata

Arra törekszünk, hogy erőforrásainkat körültekintően hasznosítsuk. E tekintetben olyan magatartást tartunk kívánatosnak, amely az erőforrások lehető legjobb hasznosítására, a pazarlás és a hivalkodás elkerülésére irányul. Előnyben részesítjük azokat a megoldásokat, amelyek a fenntarthatóságot tartják szem előtt.

Kapcsolódó dokumentumok

Etikai kérdések, észrevételek: etikaibejelentes@cib.hu

Segíthetünk?

Hívja CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat!

CIB24 menütérkép
(+36 1) 4 242 242
9. Kártyatiltás és aktiválás
Kártyatiltás
9 1
Kártyaaktiválás
9 2
1. Lakossági ügyintézés
Számlaügyintézés
1 1
Kártyaügyintézés
1 2
Megtakarítás és értékpapír ügyintézés, eBroker
1 3
Hitel ügyintézés
1 4
Internetbank ügyintézés
1 5
Lízing ügyintézés
1 6
Biztosítások ügyintézése
1 7
2. Vállalkozások ügyintézése
Számlaügyintézés
2 1
Kártyaügyintézés
2 2
Megtakarítás és értékpapír ügyintézés, eBroker
2 3
Hitelügyintézés
2 4
Internetbank ügyintézés
2 5
Lízing ügyintézés
2 6
Biztosítások ügyintézése
2 7
3. Angol nyelvű menü
Angol nyelvű menü
3
4. CIB termékkel nem rendelkező érdeklődők
Hitelek és lízing
4 1
Lakossági szolgáltatások
4 2
Vállalkozások szolgáltatásai
4 3

A CIB honlap sütiket használ, ezek segítségével tudjuk biztosítani a legjobb böngészési élményt. Az összes süti elfogadására kattintva, Ön beleegyezik, hogy a sütiket eltároljuk az eszközén. A sütik segítségével megkönnyítjük az oldalon a navigációt, és azokat az oldalhasználat elemzésére és marketing célokra használjuk fel. (Süti szabályzat)