Panaszbejelentés

Alapvető törekvésünk, hogy Ön minden tekintetben elégedett legyen termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, valamint az általunk nyújtott kiszolgálással!
alt text

Panaszkezelési tudnivalók

Kérjük, minden észrevételét ossza meg velünk! Az Ön lehetőségeiről bővebben olvashat a linkre kattintva.

Panaszbejelentés

Alapvető törekvésünk, hogy Ön minden tekintetben elégedett legyen termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, valamint az általunk nyújtott kiszolgálással! Legnagyobb igyekezetünk ellenére is előfordulhatnak azonban kisebb-nagyobb nehézségek, amelyek kis odafigyeléssel, vagy akár az Ön észrevételeinek figyelembe vételével minden bizonnyal orvosolhatók.

Az Ön személyes adatai

+36 -
-

Panasz észlelés időpontja (Év/hó/nap)

Amennyiben ügyfélkiszolgálásunkkal elégedetlen, az alábbiak közül mely értékesítési csatornára vonatkozik a panasza?

A panasz részletei

0/
Fájltípusok: PDF, JPG, PNG, TIFF (maximum 2 megabájt)
Húzza ide a dokumentumot vagy
Feltöltés

A Küldés gombra kattintva Ön elismeri, hogy elolvasta, és elfogadja a CIB Bank Adatvédelmi nyilatkozatát.



Segíthetünk?

Hívja CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat!

CIB24 menütérkép
(+36 1) 4 242 242
9. Kártyatiltás és aktiválás
Kártyatiltás
9 1
Kártyaaktiválás
9 2
1. Lakossági ügyintézés
Számlaügyintézés
1 1
Kártyaügyintézés
1 2
Megtakarítás és értékpapír ügyintézés, eBroker
1 3
Hitel ügyintézés
1 4
Internetbank ügyintézés
1 5
Lízing ügyintézés
1 6
Biztosítások ügyintézése
1 7
2. Vállalkozások ügyintézése
Számlaügyintézés
2 1
Kártyaügyintézés
2 2
Megtakarítás és értékpapír ügyintézés, eBroker
2 3
Hitelügyintézés
2 4
Internetbank ügyintézés
2 5
Lízing ügyintézés
2 6
Biztosítások ügyintézése
2 7
3. Angol nyelvű menü
Angol nyelvű menü
3
4. CIB termékkel nem rendelkező érdeklődők
Hitelek és lízing
4 1
Lakossági szolgáltatások
4 2
Vállalkozások szolgáltatásai
4 3
Kérjen visszahívást! Chat