• Nincs találat

Vásároljon online biztonságosan!

Tájékoztató az online bankkártyás vásárlás folyamatáról

Az interneten történő bankkártyás vásárlások jóváhagyása csak erős ügyfélhitelesítéssel történhet meg

De mi az az erős ügyfélhitelesítés, miért van rá szükség és mik a lépései? Ilyen és ezekhez hasonló kérdésekre találnak választ ügyfeleink oldalunkon.

FONTOS változás!

2021. december 10-től regisztrálható az Online Vásárlási Kártyakód, mellyel a meglévő hitelesítési folyamataink 2022. január 20-át követően új lehetőséggel bővülnek. A változás mindenkit érint, így aki már ismeri és használja az erős ügyfélhitelesítési folyamatainkat, azoknak is érdemes az oldalon tájékozódnia. 

Online bankkártyás vásárlások jóváhagyása

Online bankkártyás vásárlások jóváhagyása

 

Az interneten történő bankkártyás vásárlások jóváhagyása 2020. november 4-től megváltozott és a megerősítő kód használata helyett számos esetben új folyamat lépett érvénybe. 

A változások a korábbiaknál is biztonságosabbá teszik az online vásárlásokat.

A Kártyabirtokos ügyfeleknek az új jóváhagyási folyamatokhoz

  • A) CIB Bank Mobilalkalmazást, vagy 

Jóváhagyás folyamata

 

  • B) annak egy szűkített, ún. Kártyaautentikációs funkcióját, vagy

Jóváhagyás folyamata

 

  • C) CIB Hard Token eszközt biztosítunk.

Jóváhagyás folyamata

 

  • D) 2022. január 20-tól bevezetésre kerül az Online Vásárlási Kártyakód is, mellyel szintén lehetősége lesz a kártyás fizetéseit hitelesíteni. A kód rögzítésére már 2021. december 10-től van lehetősége, ehhez keresse fel a cib.hu/kartyakod oldalt.

Jóváhagyás folyamata

 

A jóváhagyás módjai

A jóváhagyás módjai

Internetes kártyás vásárlások jóváhagyásához az alábbi eszközöket, szolgáltatásokat használhatja:

 

1.    CIB Bank Mobilalkalmazás

Mindennapi pénzügyeihez használható, széles funkcionalitással bíró, okostelefonokra letölthető banki alkalmazás. Azért is érdemes a CIB Bank Mobilalkalmazást választania, mert segítségével online bankkártyás fizetéseinek jóváhagyásán túl pénzügyeit kényelmesen, a mobiltelefonja segítségével bárhol és bármikor tudja intézni. További információért kattintson ide!  

Igényléshez fáradjon CIB bankfiókba (Időpontfoglalás itt ), vagy hívja a CIB24 ügyfélszolgálatot a (+36 1) 4 242 242 telefonszámon (1-es, majd azonosítás után a 2-es menüpont).  

CIB Bank Mobilalkalmazás használatakor az alábbiakra is szüksége lesz:

  • okostelefon vagy tablet
  • internetelérés: mobilnet vagy wifihálózat
  • telefonkészülékére vagy tabletjére letöltött CIB Bank Mobilalkalmazás (segítség itt

Útmutató a CIB Bank Mobilalkalmazás regisztrációjához és a használathoz 

 

2.    CIB Bank Mobilalkalmazás Kártyaautentikációs funkciója

A CIB Bank Mobilalkalmazás egyszerűsített verziója, mely gyors és egyszerű használatával biztosítja okostelefon segítségével az internetes kártyás vásárlások jóváhagyását.

Amennyiben nincs lehetősége, vagy nem akarja használni a teljes körű mobilapplikációt, igényelje meg a CIB Bank Mobilalkalmazás Kártyaautentikációs funkcióját, melyhez Önnek szerződést sem kell kötnie.
  
Igényléshez fáradjon CIB bankfiókba (Időpontfoglalás itt), vagy hívja a CIB24 ügyfélszolgálatot a (+36 1) 4 242 242 telefonszámon (1-es, majd azonosítás után a 2-es menüpont).  

Az egyszerűsített funkció igénybevételéhez először a CIB Bank Mobilalkalmazás letöltésére, majd az általunk küldött SMS-kód segítségével történő regisztrációra van szükség (bankunk több alkalommal küld regisztrációs kódot mindaddig, amíg Ön sikeres regisztrációt nem tesz).

Fontos, hogy amennyiben ezt a lehetőséget választja, nem fogja tudni másra használni a CIB Bank Mobilalkalmazást, csak és kizárólag az online vásárlási tranzakciók jóváhagyására. 

CIB Bank Mobilalkalmazás Kártyaautentikációs funkciójának használatakor az alábbiakra is szüksége lesz:

  • okostelefon vagy tablet
  • internetelérés: mobilnet vagy wifihálózat
  • telefonkészülékére vagy tabletjére letöltött CIB Bank Mobilalkalmazás (segítség itt

Útmutató a CIB Bank Mobilalkalmazás Kártyaautentikációs funkciójának regisztrációjához és a használathoz 

 

3.    CIB Hard Token eszköz

Olyan fizikai, jelszógeneráló eszköz, mellyel tranzakcióit biztonságosan jóváhagyhatja. Banki műveletek végzésekor, internetbankba történő belépéshez, megbízásai aláírásához használhatja, ehhez mindig magánál kell tartania. 
További információért kattintson ide!

FONTOS: Amennyiben Ön rendelkezik a CIB Bank Mobilalkalmazás Kártyaautentikációs funkciójával és CIB Hard Tokennel is egyszerre, abban az esetben Ön kizárólag a CIB Bank Mobilalkalmazás Kártyaautentikációs funkcióját tudja a tranzakciók jóváhagyására használni (CIB Hard Tokenjét nem). 

CIB Hard Token igényléshez kérjük, fáradjon CIB bankfiókba (Időpontfoglalás itt).  

 

4.    Online Vásárlási Kártyakód  

Az Online Vásárlási Kártyakód egy bankkártyákhoz rögzíthető állandó kód, amelyet Ön tud kártyájához regisztrálni. Online kártyás vásárláskor lehetősége van ezzel jóváhagyni az internetes fizetést, ebben az esetben a banktól üzenetben kapott egyszer használható megerősítő kód mellett Online Vásárlási Kártyakódját is meg kell adnia. 

A banktól üzenetben kapott egyszer használható megerősítő kód minden vásárláskor más, az Ön által megadott Online Vásárlási Kártyakód pedig állandó. 

Az Online Vásárlási Kártyakódnak minimum 6 karakterből kell állnia, és csak egymástól különböző számokat tartalmazhat, amelyek nem lehetnek egymást követő számok. Felhasználói azonosítónként egy Online Vásárlási Kártyakódot tud rögzíteni, mely érvényes lesz az összes bankkártyája vonatkozásában.

Az Online Vásárlási Kártyakódot 2022. január 20-tól vezetjük be, azonban Önnek lehetősége van már 2021. december 10-től bankkártyájához kódot regisztrálni a cib.hu/kartyakod oldalon. 

A kód regisztrációjához Önnek CIB Bank Mobilalkalmazással vagy CIB Hard Tokennel kell rendelkeznie!

A regisztráció folyamata:

  1. Keresse fel a cib.hu/kartyakod oldalt.
  2. Lépjen be CIB Ügyfélazonosítójával és a CIB Bank Mobilalkalmazással vagy a CIB Hard Tokennel generált jelszóval.
  3. Válasszon bankkártyáihoz kódot, és hagyja jóvá erős ügyfélhitelesítéssel (CIB Mobilalkalmazással vagy CIB Hard Tokennel generált jelszóval).
  4. Online Vásárlási Kártyakódja a rögzítést követően, de legkorábban 2022. január 20-tól használható interneten történő fizetés jóváhagyására.
A), B) Jóváhagyás CIB Bank Mobilalkalmazással

A), B) Jóváhagyás CIB Bank Mobilalkalmazással

A hitelesítés lépései CIB Bank Mobilalkalmazással vagy annak Kártyaautentikációs funkciójával:

Az internetes vásárlások jóváhagyásához az alábbi lépéseket kell tennie, ha Ön CIB Bank Mobilalkalmazást vagy annak Kártyaautentikációs funkcióját használja:

  1. A webáruházból első lépésként a hitelesítési képernyőre irányítjuk, ahol egy nyelvválasztó képernyőn ki kell választania a tranzakció hitelesítésének nyelvét.
  2. Ezt követően push-üzenet érkezik készülékére a CIB Bank Mobilalkalmazástól.
  3. Kattintson a push-üzenetre a tranzakció jóváhagyásának elindításához, ekkor meg fog nyílni a CIB Bank Mobilalkalmazás.
  4. Jelentkezzen be az alkalmazásba biometrikus azonosítással (ujjlenyomattal vagy arcfelismeréssel), vagy a mobilalkalmazása PIN-kódjával.
  5. Ellenőrizze a vásárlás részleteit (összeg, dátum, a kereskedő neve, a használt bankkártya adatai).
  6. Hagyja jóvá a tranzakciót biometrikus azonosítással (ujjlenyomattal vagy arcfelismeréssel), vagy a mobilalkalmazása PIN-kódjával.
  7. Az applikáció jelzi a jóváhagyás sikerességét. 
  8. A böngészőjében, ahol a vásárlást elindította, szintén meggyőződhet a tranzakció sikerességéről és visszaléphet a webáruházba.

FONTOS: Amennyiben a jóváhagyási folyamat elakad, pl. a push üzenet nem érkezik meg, olvassa el az „Okostelefon beállítása” pont alatt lévő tudnivalókat! 

A fizetési folyamatban lehetősége van 

  • CIB Bank Mobilalkalmazással leolvasott QR kód, illetve 
  • Online Vásárlási Kártyakód használatára is (amennyiben rögzítette bankkártyáihoz).

Ezek használatához kattintson a fizetési képernyő alján a „Másik jóváhagyási módot választok” linkre.

Útmutató a CIB Bank Mobilalkalmazás regisztrációjához és a használathoz 

C) Jóváhagyás CIB Hard Tokennel

C) Jóváhagyás CIB Hard Tokennel

Az internetes vásárlások jóváhagyásához az alábbi lépéseket kell tennie, ha Ön CIB Hard Tokent használ:

  1. Kapcsolja be a CIB Hard Token eszközt az OK gomb megnyomásával, majd adja meg a korábban beállított, 4 számjegyből álló PIN kódot, és nyomja meg újra az OK gombot!
  2. Amennyiben a PIN kódot sikeresen adta meg, és a CIB Hard Token képernyőjén a SELECT feliratot látja, nyomja meg a 2-es Sign gombot!
  3. A vásárlás jóváhagyásához írja be a vásárlás véglegesítése során a „Biztonságos fizetés“ képernyőn megjelenő Ellenőrző kódot CIB Hard Token eszközébe, majd nyomja meg újra az OK gombot! Az Ellenőrző kód minden esetben egy 8 jegyű számsor.
  4. A token ezt követően generálni fog egy második 8 jegyű kódot. Írja be a ezt a kódot a Biztonságos fizetés képernyőre, így tudja befejezni a hitelesítést. 

FONTOS: Amennyiben Ön rendelkezik a CIB Bank Mobilalkalmazás Kártyaautentikációs funkciójával és CIB Hard Tokennel is egyszerre, abban az esetben Ön kizárólag a CIB Bank Mobilalkalmazás Kártyaautentikációs funkcióját tudja a tranzakciók jóváhagyására használni, CIB Hard Tokenjét nem. 

A fizetési folyamatban lehetősége van 

  • Online Vásárlási Kártyakód használatára is (amennyiben rögzítette bankkártyáihoz).

Ehhez kattintson a fizetési képernyő alján a „Másik jóváhagyási módot választok” linkre.

D) Jóváhagyás Online Vásárlási Kártyakóddal

D) Jóváhagyás Online Vásárlási Kártyakóddal

Az internetes vásárlások jóváhagyásához az alábbi lépéseket kell tennie, ha Ön Online Vásárlási Kártyakóddal hagy jóvá:

  1. A fizetési folyamat során a képernyő alján lévő „Másik jóváhagyási módot választok” linkre kattintva lehetősége van az online vásárlás hitelesítési módján változtatni.
  2. A jóváhagyási módok közül válassza az „Egyszeri kód és Online Vásárlási Kártyakóddal” történő hitelesítési formát.
  3. A bank megküldi Önnek üzenetben az egyszer használatos megerősítő kódot.
  4. A fizetés véglegesítéséhez írja be a „Biztonságos fizetés“ képernyő megfelelő mezőibe a bank által küldött egyszeri megerősítő kódot, és az Ön által a bankkártyájához regisztrált Online Vásárlási Kártyakódot. 
  5. Amennyiben mindkét kód helyes, a hitelesítés megtörténik.

Online Vásárlási Kártyakódot a cib.hu/kartyakod oldalon tud regisztrálni.

FONTOS: A kód regisztrációjához Önnek CIB Bank Mobilalkalmazással vagy CIB Hard Tokennel kell rendelkeznie!

Online Vásárlási Kártyakód regisztráció

Online Vásárlási Kártyakód regisztráció

Bankkártyáihoz Online Vásárlási Kártyakódot a cib.hu/kartyakod oldalon tud regisztrálni.

Online Vásárlási Kártyakód regisztrációjának lépései:

  1. Keresse fel a cib.hu/kartyakod oldalt.
  2. Lépjen be a CIB Ügyfélazonosítója és a CIB Bank Mobilalkalmazással vagy a CIB Hard Tokennel generált jelszavával
  3. Adjon meg a bankkártyá(i)jához kódot, és hagyja jóvá erős ügyfélhitelesítéssel (CIB Bank Mobilalkalmazással vagy CIB Hard Tokennel generált jelszóval).
  4. Online Vásárlási Kártyakódja a rögzítést követően, de legkorábban 2022. január 20-tól használható interneten történő fizetés jóváhagyására.

Az Online Vásárlási Kártyakód egy Ön által megadott állandó kód, melyet a regisztrációkor a bankkártyájához rendelünk. Minden online kártyás tranzakciónál lehetősége van ezzel hitelesíteni az internetes fizetését, mely abból áll, hogy ezt az állandó kódot, és a bank által üzenetben küldött egyszeri megerősítő kódot megadja.

Okostelefon beállítása

Okostelefon beállítása

CIB Mobilalkalmazás frissítése

A CIB Mobilalkalmazás megfelelő használatához fontos, hogy mindig a legaktuálisabb verziót használja. 

  • Töltse le az online áruházból az alkalmazás legfrissebb verzióját!
  • A frissítést követően egyetlen egyszer kattintson a kezdőoldalon a #withKEY funkcióra!
  • Frissítse folyamatosan CIB Bank Mobilalkalmazását annak letöltését követően is, az alkalmazás zavartalan működése érdekében.

Értesítések beállítása a telefonon és a CIB Bank Mobilalkalmazásban

Engedélyeznie kell az értesítéseket telefonján és a CIB Bank Mobilalkalmazásban is, annak érdekében, hogy megkapja a jóváhagyáshoz szükséges üzeneteket. A beállításhoz a képernyőképekkel illusztrált segédletet ide kattintva érheti el.

A készüléken a következő beállítások ellenőrzése szükséges:

  • Okos értesítések engedélyezése a készüléken  
    • A készülékében engedélyeznie kell, hogy a CIB Bank Mobilalkalmazás értesítéseket küldjön Önnek, melyet a Beállítások/Értesítések pont alatt a CIB Bank ikon mellett tud beállítani.
  • Az akkumulátorkímélő legyen a készülékén kikapcsolva.
  • A háttérben semmilyen alkalmazás ne fusson párhuzamosan az CIB-es alkalmazással.

Android készülék esetében az alábbi beállításokat érdemes elvégeznie a push értesítések beállításához:

  1. Hosszan nyomja meg a CIB Bank Mobilalkalmazás ikont.
  2. A megjelenő gyorsmenüből válassza ki az „Alk.infó” lehetőséget.
  3. Kattintson az Értesítések fülre.
  4. Válassza ki a „SMARTAUTH” lehetőséget.
  5. Ezen az oldalon módosíthatja a push üzenet megjelenítési módokat. Fontos, hogy az értesítések megjelenítése engedélyezve legyen. Zárolt képernyő esetében válassza a „Tartalom megjelenítése“ gombot annak érdekében, hogy  felugorjon a push-üzenet.

iOS készülékek esetében az alábbi beállításokat szükséges elvégeznie a push értesítések beállításához:   

  • Lépjen be a készülék Beállításokba, és nyissa meg az „Értesítések” pontot, majd válassza azon belül a CIB Bank elnevezésű alkalmazást. 
  • Ezután kell beállítani a push üzenet megjelenítését a készüléken az alábbiak szerint: 
  • Az előnézetek megjelenítése részt állítsa „Mindig”-re
  • A szalagcímstílust állítsa át „Állandó”-ra
Rossz kód megadása, blokkolás

Rossz kód megadása, blokkolás

Mi történik, ha Ön rossz kódot adott meg? 

  • CIB Bank Mobilalkalmazás vagy annak Kártyaautentikációs funkciójával történő hitelesítés esetében

Amennyiben biometrikus azonosítást állított be magának, abban az esetben a 2. hibázás után (pl. amiatt, mert rossz ujját érinti a telefonjához vagy vizes az ujja), további 3 alkalommal jóvá tudja hagyni tranzakcióját az alkalmazásban megadott PIN-kód használatával is.

Amennyiben a tranzakciók jóváhagyására a PIN-kódot preferálja, abban az esetben 3 próbálkozást tehet a tranzakció jóváhagyására.

Ha a fenti maximum hibázási lehetőségeket kimeríti, akkor a CIB Bank Mobilalkalmazásban regisztrált profilja azonnal törlődik, melyről rögtön értesítést is kap. A profil helyreállításához hívja a CIB24-et (+36 1 4 242 242), keresse fel bármelyik fiókunkat vagy használja az Alkalmazás Helyreállítási Kódot, melyet a profilja regisztrálásakor kötelezően meg kellett adnia.

  • CIB Hard Token esetében

Amennyiben 3 alkalommal elrontja a token által generált jelszót, abban az esetben bankkártyája átmeneti blokkolás alá fog kerülni. Ennek feloldása érdekében fel kell keresnie CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat vagy bármely bankfiókunkat. 

Amennyiben a token PIN-kódját rontja el 3 alkalommal, a token blokkolásra kerül, a blokkolás feloldásához hívja a CIB24-et (+36 1 4 242 242), vagy keresse fel bármelyik fiókunkat.

  • Online Vásárlási Kártyakód és bank által küldött megerősítő üzenet használata esetében

Amennyiben 3 alkalommal elrontja bármelyik kódot, abban az esetben bankkártyája átmeneti blokkolás alá fog kerülni. Ennek feloldása érdekében hívja a CIB24-et (+36 1 4 242 242), vagy keresse fel bármelyik fiókunkat. 

Kódok használata

Kódok használata

Melyik kód mire való?

Egyszeri megerősítő kód: A bank által üzenetben (SMS vagy push) küldött olyan egyszer használatos kód, amelyet a vásárlás jóváhagyásához használhat, és ez minden vásárlás esetében más. Ezt a kódot az Online Vásárlási Kártyakóddal együttesen történő hitelesítési mód esetén küldjük.

Online Vásárlási Kártyakód: Egy bankkártyákhoz rögzíthető állandó kód, amelyet Ön tud kártyájához regisztrálni. Online kártyás vásárláskor lehetősége van ezzel jóváhagyni az internetes fizetést, ebben az esetben a banktól üzenetben kapott egyszeri megerősítő kód mellett Online Vásárlási Kártyakódját együtt kell megadnia. 

Regisztrációs kód: A CIB Bank Mobilalkalmazás vagy a Kártyaautentikációs funkció regisztrációjához szükséges egyszer használatos kód, melyet SMS üzenetben küldünk. A kódot az applikáció letöltése után kell megadnia a regisztrációs folyamat során.

Token által generált jelszó: A CIB Hard Token fizikai eszköz segítségével létrehozott egyszeri kód, melyet internetbankba történő belépéshez és megbízásai aláírásához kell megadnia. Online Vásárlási Kártyakód regisztrációjához és online kártyás fizetés esetén is a token által generált jelszó használata szükséges.

#withKEY: A CIB Bank Mobilalkalmazással létrehozott egyszeri kód, melyet internetbankba történő belépéshez és egyes banki műveletek esetén kell megadnia. Online Vásárlási Kártyakód regisztrációjakor az oldalra történő belépéshez is használnia kell.

CIB Ügyfélazonosító: CIB szolgáltatás igénylése esetén a szerződéseken szereplő egyedi ügyfél azonosító. Internet banki belépéshez és Online Vásárlási Kártyakód regisztrációjához szükséges.

Erős ügyfélhitelesítés alóli kivételek

Erős ügyfélhitelesítés alóli kivételek

Az online fizetési folyamatok során tapasztalhatja, hogy nem minden esetben szükséges erős ügyfélhitelesítéssel jóváhagynia az adott tranzakciót. Ennek oka, hogy vannak olyan kereskedők, vagy fizetési formák, melyek esetén nem elvárt az erős ügyfélhitelesítéssel történő jóváhagyás. 

Európai Gazdasági Térségen (EGT) kívüli országokban történő internetes vásárlások 

Az Európai Unió irányelve alapján a hitelesítési folyamatban bekövetkezett változások azokat a vásárlásokat érintik, melyek esetében az internetes elfogadóhely (kereskedő) az Európai Gazdasági Térség tagállamainak egyikében működik.  

Emiatt, amennyiben Ön egy EGT tagállamon kívüli, például amerikai vagy ázsiai országban található kereskedő webshopjában vásárol, a tranzakció jóváhagyásánál nem minden esetben lesz szükség az új hitelesítési folyamatra, hiszen ezek a kereskedők nem esnek a szabályozás hatálya alá.

EGT országokban történő internetes vásárlások

Az EGT tagországain belüli kereskedőknél végrehajtott internetes tranzakciók esetében a kis összegű, 30 euró összeg alatti vásárlások esetében sem lesz szükség az új hitelesítési folyamatra. Azonban, ha az egymást követő és 30 euró összeg alatti vásárlások összege eléri vagy meghaladja a 100 euró összeget, abban az esetben alkalmazni kell az erős ügyfélhitelesítést, vagyis a tranzakció jóváhagyása az új hitelesítési folyamattal történhet majd.

Gyakran ismételt kérdések

Gyakran ismételt kérdések

Miért van szükség az erős ügyfélhitelesítésre?

A változások az  Európai Unió erős ügyfélhitelesítést előíró (PSD2) irányelv alapján történt, és még a korábbiaknál is biztonságosabbá teszi a vásárlást.

Elakadtam a hitelesítési folyamatban, mit tegyek?

Amennyiben a jóváhagyási folyamat nem zajlott le sikeresen, kérjük hívja a CIB24 ügyfélszolgálatot a (+36 1) 4 242 242 telefonszámon, ahol kollégáink segítenek Önnek.

Mi történik, ha nem a legfrissebb verziójú CIB Bank Mobilalkalmazást használom és nem nyitom meg a #withKEY-t funkciót?

Az online vásárlásokat nem fogja tudni jóváhagyni. Ha 2020. október 31. előtt töltötte le a CIB Bank Mobilalkalmazást, akkor töltse le az online áruházból az alkalmazás legfrissebb verzióját és a frissítést követően egyetlen egyszer kattintson a kezdőoldalon a #withKEY funkcióra. Ha 2020. október 31. után töltötte le az alkalmazást, akkor nincs teendője, a friss applikációval fog rendelkezni.

Mi az a CIB Bank Mobilalkalmazás Kártyaautentikációs funkció?

Egy autentikációs eszköz, mely a CIB Bank Mobilalkalmazásnak egy csökkentett jogosultsági funkciója. Ez kizárólag az internetes vásárlások jóváhagyására használható, tehát további funkciók nem érhetők el benne.

Társkártyabirtokos ügyfél vagy együttes társtulajdonos ügyfél vagy együttes rendelkező ügyfél vagyok. Fogom tudni használni a CIB Bank Mobilalkalmazás Kártyaautentikációs funkcióját?

Igen, a funkció elérhető minden kártyabirtokos ügyfelünk számára, aki rendelkezik rögzített 3D Secure telefonszámmal. Társkártyabirtokos ügyfeleinknek a CIB Bank Mobilalkalmazás Kártyaautentikációs funkcióját nyújtjuk.

Egyéni vállalakozó vagyok bankkártyával, és van CIB Bank Mobilalkalmazásom vagy CIB Hard Tokenem. Fogom tudni használni ezeket az online kártyás vásárlások jóváhagyásához?

Nem, Önnek, mint kártyabirtokosnak külön CIB Bank Mobilalkalmazás Kártyaautentikációs funkcióval vagy CIB Hard Tokennel kell rendelkeznie vállalati bankkártyája mellé a céges ügyintézéshez kapcsolódó és a kártya használatához kapcsolódó jogosultságok megfelelő elkülönítése miatt. 

CIB Internet Bankba CIB Hard Tokennel lépek be. Akkor most a CIB Internet Banki belépésem is változni fog?

A CIB Internet Banki belépés nem fog változni, ugyanazzal a felhasználói azonosítóval és fizikai token használatával tud majd belépni.

Hogyan lehet a CIB Bank Mobilalkalmazás Kártyaautentikációs funkciójára regisztrálni?

A Kártyaautentikációs funkció regisztrációjához kérjük fáradjon CIB bankfiókba (Időpontfoglalás itt), vagy hívja a CIB24 ügyfélszolgálatot a (+36 1) 4 242 242 telefonszámon (1-es, majd azonosítás után a 2-es menüpont).

A kártyabirtokost terheli költség a regisztráció miatt?

Nem, Önnek nem kell fizetnie a kiküldött regisztrációs kódért, és az alkalmazás használatáért sem.

A regisztrációs kód SMS-ében mi szerepel?

Kizárólag egy 8 karakterből álló regisztrációs kód Pl.: 45735784

Külföldi telefonszámra megérkezik a regisztrációs kód?

Igen.

Ha bankkártyát igényeltem, hogyan kapom meg a CIB Bank Mobilalkalmazás Kártyaautentikációs funkció regisztrációjához szükséges kódot?

Bankkártyaigénylést követően a regisztrációs kódot automatikusan kiküldjük. Amennyiben a teljes funkcionalitású CIB Bank Mobilalkalmazást kívánja használni, szerződést kell kötnie, és a kiküldött regisztrációs kódot felhasználnia.

A gyermekemnek van társkártyája a számlámhoz. Ő mit fog tudni csinálni?

Mivel a Kártyaautentikációs funkció kizárólag egy autentikációs eszköz, ezért a kiskorú ügyfeleknek is odaadható. Ebben az esetben a szülők számlájának egyenlegét nem fogja látni a gyermek, és pénzt se tud utalni, de a saját (társ)kártyájával tud majd online vásárlásokat jóváhagyni.

Fontos változás!

Fontos változás!

Kérjük, olvass el mit kell tennie, hogy 2022. január 20-a után is minden esetben jóvá tudja hagyni online vásárlásait!
Segíthetünk?

Hívja CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat!

CIB24 menütérkép
(+36 1) 4 242 242
9. Bankkártya tiltás
1. Azonosítás
Egyenleglekérdezés és számlainformáció
1 1
Regisztrációs kód igénylés és Digitális szolgáltatás
1 2
Megtakarítás és befektetés
1 3
Bankkártya aktiválás, kártyaügyintézés, mobilfizetés
1 4
Lízing
1 5
Hitelek
1 6
Biztosítás
1 7
2. Azonosítás nélkül
Bankkártya
2 1
Készpénzfelvétel bejelentés
2 2
Megtakarítás és befektetés
2 3
Digitális szolgátatások
2 4
Lízing
2 5
Hitel
2 6
Biztosítás
2 7
4. CIB termékkel nem rendelkező érdeklődők
Személyikölcsön, hitelkártya igénylés
4 1
Fedezetes hitelek
4 2
Új lakossági számla érdeklődés
4 3
Vállalati termékek
4 4
7. Moratórium

A CIB honlap sütiket használ, ezek segítségével tudjuk biztosítani a legjobb böngészési élményt. Az összes süti elfogadására kattintva, Ön beleegyezik, hogy a sütiket eltároljuk az eszközén. A sütik segítségével megkönnyítjük az oldalon a navigációt, és azokat az oldalhasználat elemzésére és marketing célokra használjuk fel. (Süti szabályzat)