• Nincs találat

Panaszkezelés

Panaszának benyújtásával lehetőséget ad számunkra, hogy az esetet kivizsgáljuk, és a kapott visszajelzés alapján javítsuk szolgáltatásaink színvonalát!
Célunk, hogy termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, illetve a munkatársaink által nyújtott kiszolgálással Ügyfeleink minden tekintetben elégedettek legyenek.

Sajnos legnagyobb igyekezetünk ellenére is előfordulhatnak azonban kisebb-nagyobb nehézségek, amelyek kis odafigyeléssel, vagy akár az Ön észrevételeinek figyelembevételével minden bizonnyal orvosolhatók. 

A felmerült nehézségek - legyenek akár észrevételek vagy panaszok - jelzése számunkra rendkívül fontos. Ezek segítségével tudjuk ugyanis biztosítani szolgáltatásaink magas színvonalát, hogy Ön minden tekintetben elégedett Ügyfelünk lehessen, és hosszú távon is valamennyi szolgáltatásunk megfeleljen az Ön igényeinek. Amennyiben pedig panasza merül fel, a következőkben leírt módon juttathatja el hozzánk észrevételeit.

Jelen tájékoztatónkban szeretnénk segíteni Önnek, hogy panaszát egyszerűen és eredményesen juttathassa el Bankunkhoz.

Segíthetünk?

Hívja CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat!

CIB24 menütérkép
(+36 1) 4 242 242
  • Befektetési tranzakciók és információk: munkanapokon 8:00-18:00
  • Meglévő hitel és lízing ügyintézés: hétfő 8:00-20:00, kedd-péntek 8:00-18:00 
  • Biztosítás kötés és információ: hétfő 8:00-20:00, kedd-péntek 8:00-18:00
  • Kereskedői kártyaelfogadás: 0-24 
  • Számlaügyintézés: 0-24
9. Bankkártya és e-csatorna tiltás, adathalászat
1. Azonosítás
Egyenleglekérdezés és számlainformáció
1 1
Regisztrációs kód igénylés és Digitális szolgáltatás
1 2
Megtakarítás és befektetés
1 3
Bankkártya aktiválás, kártyaügyintézés, mobilfizetés
1 4
Lízing
1 5
Hitelek
1 6
Biztosítás
1 7
2. Azonosítás nélkül
Bankkártya
2 1
Készpénzfelvétel bejelentés
2 2
Megtakarítás és befektetés
2 3
Digitális szolgátatások
2 4
Lízing
2 5
Hitel
2 6
Biztosítás
2 7
4. CIB termékkel nem rendelkező érdeklődők
Személyikölcsön, hitelkártya igénylés
4 1
Fedezetes hitelek
4 2
Új lakossági számla érdeklődés
4 3
Vállalati termékek
4 4