• Nincs találat

Követeléskezelési tájékoztató

Követeléskezelési tájékoztató lakossági ügyfelek részére

Bankunk számára kiemelten fontos, hogy fizetési késedelembe esett ügyfeleink részére megfelelő tájékoztatást nyújtsunk, és közösen találjunk megoldást a helyzet rendezésére, ezért különböző csatornákon keresztül (postai úton, illetve megfelelő hozzájárulás esetén SMS-ben, telefonon, vagy elektronikus úton is) megkereshetjük ügyfeleinket. Bankunk megbízott útján, személyesen is felkeresheti ügyfeleit, a megbízott személyéről és elérhetőségeiről a felkeresést megelőzően postai úton tájékoztatjuk ügyfeleinket.

Az egyeztetés során az eredeti szerződéses feltételek megtartására törekszünk, de kollégáink tájékoztatást nyújtanak az egyéb fizetési könnyítési és átstrukturálási lehetőségekről is. Fizetéskönnyítési lehetőségeinkről rövid leírást ezen az oldalon talál.

Fontos, hogy fizetési nehézségekkel küzdő ügyfeleink bankunkkal együttműködve találjanak megoldást a helyzet rendezésére. Ha a tartozások rendezésére nem kerül sor, az a kamatteher folyamatos növekedését vonja maga után – mivel a tartozás összegére a teljesítés napjáig bankunk a szerződésre irányadó Kondíciós Lista szerint késedelmi kamatot számít fel –, illetve az végső soron a szerződés felmondásához vezethet. A szerződésre irányadó Kondíciós Listában ügyfeleink részletesen tájékozódhatnak a bankunk által felszámítható kamat, késedelmi kamat, díj és egyéb költségek mértékéről. A szerződés felmondásával a szerződésből eredő követelés egy összegben esedékessé válik.

Ügyfeleink együttműködése esetén bankunk a szerződés felmondását követően sem zárkózik el attól, hogy mindkét fél számára megnyugtató megoldást keressen a tartozás rendezésére, ezért a különböző típusú termékek és szerződések vonatkozásában (ingatlanfedezettel biztosított hitelek, lízing ügyletek, fedezetlen termékek stb.) különféle megoldási lehetőségeket kínálunk, és az elérhető állami programokról is tájékoztatást nyújtunk. 


A szerződés felmondását követően ügyfeleink az alábbi elérhetőségeken tudnak tájékoztatást kérni:

  • Levelezési cím:    CIB Bank Zrt., Lakossági Workout, 1027 Budapest, Medve u. 4-14.
  • Telefon:        +36-1/399-8999 munkanapokon 8:30-17:00 óra között
  • Személyes egyeztetés:    1024 Budapest, Petrezselyem u. 2-8.,
    • előzetes időpont-egyeztetés a +36-1/399-8999 telefonszámon
  • E-mail:         wohitel@cib.hu

 

Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy a szerződés felmondását követően bankunk a követelését a biztosíték(ok) igénybevételével és/vagy jogi úton érvényesítheti, a követelést eladhatja követeléskezelő cégnek. A követelés jogi úton való érvényesítése (pl. fizetési meghagyás, végrehajtási eljárás) során felmerült költség ügyfeleink fizetési terhét növeli, a végrehajtási eljárás pedig a jövedelem letiltásához, az ingatlan, valamint egyéb vagyontárgyak elvesztéséhez is vezethet.

Segíthetünk?

Hívja CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat!

CIB24 menütérkép
(+36 1) 4 242 242
9. Kártyatiltás és aktiválás
Kártyatiltás
9 1
Kártyaaktiválás
9 2
1. Lakossági ügyintézés
Számlaügyintézés
1 1
Kártyaügyintézés
1 2
Megtakarítás és értékpapír ügyintézés, eBroker
1 3
Hitel ügyintézés
1 4
Internetbank ügyintézés
1 5
Lízing ügyintézés
1 6
Biztosítások ügyintézése
1 7
2. Vállalkozások ügyintézése
Számlaügyintézés
2 1
Kártyaügyintézés
2 2
Megtakarítás és értékpapír ügyintézés, eBroker
2 3
Hitelügyintézés
2 4
Internetbank ügyintézés
2 5
Lízing ügyintézés
2 6
Biztosítások ügyintézése
2 7
3. Angol nyelvű menü
Angol nyelvű menü
3
4. CIB termékkel nem rendelkező érdeklődők
Hitelek és lízing
4 1
Lakossági szolgáltatások
4 2
Vállalkozások szolgáltatásai
4 3

A CIB honlap sütiket használ, ezek segítségével tudjuk biztosítani a legjobb böngészési élményt. Az összes süti elfogadására kattintva, Ön beleegyezik, hogy a sütiket eltároljuk az eszközén. A sütik segítségével megkönnyítjük az oldalon a navigációt, és azokat az oldalhasználat elemzésére és marketing célokra használjuk fel. (Süti szabályzat)