• Nincs találat

Nyilatkozási lehetőségek

Ezen az oldalon megtalálja a 2021. november 1. és 2022. június 30. napja között érvényes fizetési haladékra vonatkozó nyilatkozási lehetőségeket.

Meghosszabbításra került a törlesztési moratórium

Tájékoztatjuk, hogy Magyarország Kormánya a hitelmoratóriumot rászorultsági alapon 2022. június 30-ig fenntartja.

Ha szerződésével 2021. szeptember 30-án fizetési moratóriumban volt, akkor jogosult lehetett a 2021. november 1-től egyes kiemelt társadalmi csoportok részére meghosszabbított fizetési moratóriumra, amennyiben a fizetési moratórium fenntartásáról 2021. október 1. és október 31. közötti időszakban nyilatkozott.

Azon szerződések esetében, ahol nem került sor a nyilatkozattételre, a moratórium 2021. október 31-én véget ért, tehát ezekben az esetekben folytatni kell a törlesztést.

A 2021. november 1. és 2022. június 30. között elérhető moratórium kapcsán az alábbi nyilatkozatot lehet tenni:

  • Ha Ön belépett a 2021. november 1. és 2022. június 30. között elérhető moratóriumba, akkor abból bármikor kiléphet, ehhez szintén nyilatkozatra van szükség. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a fizetési moratórium alól történő kilépési nyilatkozata végleges, ez esetben a moratóriumba történő visszalépésre már nincs lehetősége.

Segítség az online nyilatkozáskor kért adatok megadásához

Amennyiben rendelkezik CIB Bank Mobilalkalmazással:

  • Kérjük, nyissa meg a CIB Bank Mobilalkalmazás kezdőképernyőjének jobb alsó sarkában található #withKEY funkciót!
  • Adja meg a mobilalkalmazásba való belépéshez, illetve a tranzakciók jóváhagyásához használt minimum 5, maximum 10 számjegyű PIN kódját vagy biometrikus azonosítóját!
  • Adja meg a mic.cib.hu/moratorium oldalon a képernyőn megjelenő ügyfélazonosítóját és #withKEY jelszavát.

Amennyiben CIB Hard Tokennel rendelkezik:

  • Felhasználóneve (jellemzően GIRO számlaszámának középső 8 számjegye vagy a CIB Internetalapú elektronikus szolgáltatások igénylőlapján szereplő felhasználói azonosító) és CIB Hard Token eszköze által generált jelszava megadásával léphet be a felületre. 
  • Adja meg token PIN kódját, majd generáljon belépési jelszót az egyes gombbal!

Lakossági ügyfélként mi a teendőm, ha hitelem/kölcsönöm a moratórium alatt van, de ki szeretnék lépni?

Azok a lakossági ügyfeleink, akik rendelkeznek CIB Internet Bankkal, CIB Bank Online-nal vagy CIB Bank Mobilalkalmazással, személyi kölcsönük, ingatlanfedezetes hitelük, folyószámlahitelük és hitelkártyájuk kapcsán is nyilatkozhatnak a moratóriummal kapcsolatban: 

  • Online nyilatkozom! (Az oldal sajnos nem működik Internet Explorer böngészőben, ezért kérjük, a felületet Google Chrome, Edge vagy Firefox böngészőben használja.)

Ha nem rendelkezik elektronikus csatornával, nyilatkozhat CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül a (+36 1) 4 242 242 számon kollégáink iránymutatása alapján.

A beállítás 3 munkanapon belül történik meg. Felhívjuk a figyelmét, hogy a moratóriumból történő kilépést követően visszalépésre már nem lesz lehetősége.   

 

Kisvállalati ügyfélként mi a teendőm, ha hitelem/kölcsönöm a moratórium alatt van, de ki szeretnék lépni? 

Azon önálló rendelkező kisvállalati ügyfeleink (ideértve az egyéni vállalkozókat és az őstermelőket is), akik rendelkeznek CIB Internet Bankkal, CIB Bank Online-nal vagy CIB Bank Mobilalkalmazással, online is nyilatkozhatnak a moratóriummal kapcsolatban itt:

  • Online nyilatkozom! (Az oldal sajnos nem működik Internet Explorer böngészőben, ezért kérjük, a felületet Google Chrome, Edge vagy Firefox böngészőben használja.)

Ha nem rendelkeznek elektronikus csatornával, kérjük, töltsék le az oldal alján található kapcsolódó dokumentumok közül a kisvállalati ügyfeleknek szóló kilépési nyilatkozatot, majd kitöltve küldjék meg a kisvallalkozasok_moratorium@cib.hu e-mail címre.

Amennyiben a vállalat rendelkezik önálló cégjegyzővel, lehetőségük van CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül jelezni fizetési szándékukat a (+36 1) 4 242 242 telefonszámon kollégáink iránymutatása alapján.

A beállítás 3 munkanapon belül történik meg. Felhívjuk a figyelmét, hogy a moratóriumból történő kilépést követően visszalépésre már nem lesz lehetősége.   

 

Vállalati ügyfélként mi a teendőm, ha hitelem/kölcsönöm a moratórium alatt van, de ki szeretnék lépni? 

Vállalati hitel esetén is lehetősége van kilépni a moratórium alól. Ebben az esetben kérjük, töltsék le az oldal alján található kapcsolódó dokumentumok közül a vállalati ügyfeleknek szóló kilépési nyilatkozatot majd kitöltve, küldjék meg a moratorium.vallalat@cib.hu e-mail címre.

A beállítás 3 munkanapon belül történik meg. Felhívjuk a figyelmét, hogy a moratóriumból történő kilépést követően visszalépésre már nem lesz lehetősége. 

Jogi információk

1A 2020. évi CVII. törvény hatálya alá tartozó magánszemély, ide nem értve az őstermelőt és egyéni vállalkozót.
 

Segíthetünk?

Hívja CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat!

CIB24 menütérkép
(+36 1) 4 242 242
9. Bankkártya tiltás
1. Azonosítás
Egyenleglekérdezés és számlainformáció
1 1
Regisztrációs kód igénylés és Digitális szolgáltatás
1 2
Megtakarítás és befektetés
1 3
Bankkártya aktiválás, kártyaügyintézés, mobilfizetés
1 4
Lízing
1 5
Hitelek
1 6
Biztosítás
1 7
2. Azonosítás nélkül
Bankkártya
2 1
Készpénzfelvétel bejelentés
2 2
Megtakarítás és befektetés
2 3
Digitális szolgátatások
2 4
Lízing
2 5
Hitel
2 6
Biztosítás
2 7
4. CIB termékkel nem rendelkező érdeklődők
Személyikölcsön, hitelkártya igénylés
4 1
Fedezetes hitelek
4 2
Új lakossági számla érdeklődés
4 3
Vállalati termékek
4 4
7. Moratórium

A CIB honlap sütiket használ, ezek segítségével tudjuk biztosítani a legjobb böngészési élményt. Az összes süti elfogadására kattintva, Ön beleegyezik, hogy a sütiket eltároljuk az eszközén. A sütik segítségével megkönnyítjük az oldalon a navigációt, és azokat az oldalhasználat elemzésére és marketing célokra használjuk fel. (Süti szabályzat)