• Nincs találat

Nyilatkozási lehetőségek

Segítség az online nyilatkozáskor kért adatok megadásához

Amennyiben rendelkezik CIB Bank Mobilalkalmazással:

  • Kérjük, nyissa meg a CIB Bank Mobilalkalmazás kezdőképernyőjének jobb alsó sarkában található #withKEY funkciót!
  • Adja meg a mobilalkalmazásba való belépéshez, illetve a tranzakciók jóváhagyásához használt minimum 5, maximum 10 számjegyű PIN kódját vagy biometrikus azonosítóját!
  • Adja meg a mic.cib.hu/moratorium oldalon a képernyőn megjelenő ügyfélazonosítóját és #withKEY jelszavát.

Amennyiben CIB Hard Tokennel rendelkezik:

  • Felhasználóneve (jellemzően GIRO számlaszámának középső 8 számjegye vagy a CIB Internetalapú elektronikus szolgáltatások igénylőlapján szereplő felhasználói azonosító) és CIB Hard Token eszköze által generált jelszava megadásával léphet be a felületre. 
  • Adja meg token PIN kódját, majd generáljon belépési jelszót az egyes gombbal!

Kisvállalati ügyfélként mi a teendőm, ha hitelem/kölcsönöm a moratórium alatt van, de nyilatkozni szeretnék a moratóriumból való kilépésről?

Azon önálló rendelkező kisvállalati ügyfeleink (ideértve az egyéni vállalkozókat és az őstermelőket is), akik rendelkeznek CIB Internet Bankkal, CIB Bank Online-nal vagy CIB Bank Mobilalkalmazással, online is nyilatkozhatnak a moratóriummal kapcsolatban itt:

  • Online nyilatkozom! (Az oldal sajnos nem működik Internet Explorer böngészőben, ezért kérjük, a felületet Google Chrome, Edge vagy Firefox böngészőben használja.)

Ha nem rendelkeznek elektronikus csatornával, kérjük, töltsék le az oldal alján található kapcsolódó dokumentumok közül a kisvállalati ügyfeleknek szóló kilépési nyilatkozatot, majd kitöltve küldjék meg a kisvallalkozasok_moratorium@cib.hu e-mail címre.

Amennyiben a vállalat rendelkezik önálló cégjegyzővel, lehetőségük van CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül jelezni fizetési szándékukat a (+36 1) 4 242 242 telefonszámon kollégáink iránymutatása alapján.

A beállítás 3 munkanapon belül történik meg. Felhívjuk a figyelmét, hogy a moratóriumból történő kilépést követően visszalépésre már nem lesz lehetősége.   

 

Vállalati ügyfélként mi a teendőm, ha hitelem/kölcsönöm a moratórium alatt van, de nyilatkozni szeretnék a moratóriumból való kilépésről?

Vállalati hitel esetén is lehetősége van kilépni a moratórium alól. Ebben az esetben kérjük, töltsék le az oldal alján található kapcsolódó dokumentumok közül a vállalati ügyfeleknek szóló kilépési nyilatkozatot majd kitöltve, küldjék meg a moratorium.vallalat@cib.hu e-mail címre.

A beállítás 3 munkanapon belül történik meg. Felhívjuk a figyelmét, hogy a moratóriumból történő kilépést követően visszalépésre már nem lesz lehetősége. 

Jogi információk

1A 2020. évi CVII. törvény hatálya alá tartozó magánszemély, ide nem értve az őstermelőt és egyéni vállalkozót.
 

Segíthetünk?

Hívja CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat!

CIB24 menütérkép
(+36 1) 4 242 242
  • Befektetési tranzakciók és információk: munkanapokon 8:00-18:00
  • Meglévő hitel és lízing ügyintézés: hétfő 8:00-20:00, kedd-péntek 8:00-18:00 
  • Biztosítás kötés és információ: hétfő 8:00-20:00, kedd-péntek 8:00-18:00
  • Kereskedői kártyaelfogadás: 0-24 
  • Számlaügyintézés: 0-24
9. Bankkártya és e-csatorna tiltás, adathalászat
Automata kártyatiltás
9 1
Automata elektronikus csatorna tiltás
9 2
Ügyintéző kapcsolás
9 0
1. Azonosítás
Egyenleglekérdezés és számlainformáció
1 1
Regisztrációs kód igénylés és Digitális szolgáltatás
1 2
Megtakarítás és befektetés
1 3
Bankkártya aktiválás, kártyaügyintézés, mobilfizetés
1 4
Lízing
1 5
Hitelek
1 6
Biztosítás
1 7
2. Azonosítás nélkül
Bankkártya
2 1
Készpénzfelvétel bejelentés
2 2
Megtakarítás és befektetés
2 3
Digitális szolgátatások
2 4
Lízing
2 5
Hitel
2 6
Biztosítás
2 7
4. CIB termékkel nem rendelkező érdeklődők
Személyikölcsön, hitelkártya igénylés
4 1
Fedezetes hitelek
4 2
Új lakossági számla érdeklődés
4 3
Vállalati termékek
4 4