Bankfiókok ünnepi nyitvatartási rendje |
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a május 1-jei ünnepre és annak kapcsán a munkanap átrendezésre tekintettel bankfiókjaink nyitvatartási rendje a következők szerint alakul: 2018. április 21. (szombat): Pénteki munkarend szerint 2018. április 30. (hétfő): Pihenőnap 2018. május 1. (kedd): Munkaszüneti nap Fentiek alól kivételt képeznek a bevásárlóközpontokban lévő fiókjaink (úgymint Alle Skála Fiók, Bécsi út - Eurocenter Fiók, Campona Fiók, KÖKI Fiók, Rózsakerti Fiók, Westend Fiók), melyek április 21-én (szombaton) egységesen 15 óráig tartanak nyitva: Allee Skála Fiók: 10:00-15:00 Bécsi úti Fiók - Eurocenter: 9:00-15:00 Campona Fiók: 9:00-15:00 KÖKI Fiók: 9:00-15:00 Rózsakerti Fiók: 9:00-15:00 WestEnd Fiók: 10:00-15:00 A CIB Bank elektronikus csatornái - a CIB Internet Bank, a CIB Bank mobilalkalmazás, a CIB Bank Online, az eBroker, a Business Terminál -, valamint a CIB24 telefonos ügyfélszolgálat az ünnep alatt is folyamatosan rendelkezésre állnak. |
HIRDETMÉNY a CIB Bank bankfiókjainak nyitva tartásának módosításáról
HIRDETMÉNY a CIB Bank fiókhálózatának változásairól
CIB24 telefonos ügyfélszolgálat
|
(+36 1) 4 242 242 |
Utazási Védelem (bankkártyákhoz tartozó biztosítás)
|
(+36 1) 501 1501
|
CIB Hitelvonal |
(+36 1) 399 8888 |
Business Terminál Helpdesk
|
(+36 1) 399 8899 |
Kereskedői Kártyaelfogadás Ügyfélszolgálat
|
(+36 1) 399 8998 |
Telefonos behajtás információs vonal
|
(+36 1) 399 8999 |
|
Böngészési előzmények törlése >> (PDF fájl, ha Ön nem rendelkezik az Adobe Readerrel, akkor itt ingyen letöltheti.)
Nyomtatási segédlet >> (PDF fájl, ha Ön nem rendelkezik az Adobe Readerrel, akkor itt ingyen letöltheti.)
CIB Internet Bankkal és honlapunkkal kapcsolatos technikai jellegű kérdésekkel forduljon CIB24 nonstop, telefonos ügyfélszolgálatunkhoz.
Telefonszám: |
(+36 1) 4 242 242
|
E-mail: |
|
Számítógépen a CIB Internet Bank segítségével gyorsan, egyszerűen és kényelmesen, akár az otthonából tudja intézni banki, befektetési és lízingügyleteit. A klasszikus alapműveleteken túl - mint például a lekérdezések, az átutalási megbízások, a betétlekötések - különféle banki szolgáltatások (pl. bankkártyák) is igényelhetőek, a bankkártyák aktiválhatóak és a kapcsolódó limitek is módosíthatóak. Mindemellett bármely hazai szolgáltató által működtetett mobiltelefon egyenlege is feltölthető.
A CIB Internet Bank szolgáltatást használhatja a CIB bankfiókokban található Internet Bank Pontnál, valamint otthonában vagy bárhol, ahol számítógépet használ, és amelyre a Java segédprogramot letöltötte.
|
A CIB Internet Bankba történő belépés a szerződéskötéskor rendelkezésére bocsátott felhasználói azonosítóval és normál titkos jelszóval ún. jelszógeneráló eszközzel (Easy Token, CIB mobilToken vagy Token eszköz) történő azonosítási mód alkalmazása esetén ezen eszköz által generált, egyszer használatos jelszóval történik..
Ügyfélazonosításhoz szükséges fogalmak magyarázata
Figyelemfelhívás pénzforgalmi csalási kísérletekkel kapcsolatban - Magyar Bankszövetség sajtóközlemény - 2014.03.21.
Amit Öntől kérünk a biztonsági kockázat minimalizálása érdekében
Amit a CIB Bank rendszere nyújt
A Bankszövetség figyelemfelhívása az év végén megnövekvő pénzforgalom biztonsága érdekében (2012. 12. 15.)
2013. augusztus 8-tól hatályos tájékoztatás a Jelszógeneráló eszközzel (Token/Easy Token/CIB mobilToken) történő azonosítási mód kötelező alkalmazásáról a CIB Internet Bank és a mobilCIB használatához >> |
A token egy a Bank által biztosított jelszógeneráló eszköz vagy alkalmazás, amely egyszer használatos jelszavakat hoz létre a CIB Internet alapú elektronikus szolgáltatásokba
A token kiemelt biztonságot nyújt pénzügyeinek intézése során a CIB Internet Bank, mobilCIB vagy eBroker szolgáltatások igénybe vételekor. A CIB Bank több, egyszer használatos jelszó generátor,
használatát biztosítja. Ezek közül kiválaszthatja az Ön számára leginkább megfelelőt.
Hogy bárhonnan, bármikor beléphessen elektronikus szolgáltatásainkba
Amennyiben Ön olyan mobileszközzel rendelkezik, amely képes alkalmazások letöltésére, és futtatására, válassza a CIB mobilToken alkalmazást. A CIB mobilToken könnyen és egyszerűen letölthető, így külön eszköz használata nélkül, intézheti pénzügyeit CIB Internet Bankon, mobilCIB-en vagy eBroker szolgáltatáson keresztül.
A CIB mobilToken alkalmazást, mobil eszköze operációs rendszerek alkalmazás áruházából, vagy az alábbi linkre kattintva tudja letölteni.
|
A CIB mobilToken letöltése, használata >>
Az alkalmazás letöltése és a sikeres regisztrációt követően Önnek nem kell mást tennie a CIB Internet Bank, mobilCIB vagy eBroker szolgáltatások használata során, mint a CIB mobil Token alkalmazás által generált 6 számjegyű jelszót) beírnia a szolgáltatásokba történő belépéskor és a tranzakciók, megbízások (aláírást igénylő műveletek) elektronikus aláírásakor, jóváhagyásakor.
Hogyan lehet CIB mobilToken-t igényelni?
A CIB mobilToken alkalmazás igényléséhez szükséges a CIB Internet alapú Elektronikus Szolgáltatások igénybevételére vonatkozó szerződés megkötése illetve módosítása, melyet bármely bankfiókunkban megtehet. Amennyiben Ön egyedüli felhasználója a számlájához tartozó CIB Internet Bank, mobilCIB vagy eBroker szolgáltatásunknak, a szerződésmódosítást a CIB Internet Bank felületen is megteheti, így nem kell a bankfiókba befáradnia. Bankfióki igénylés esetén kérjük, hozza magával azonosító okmányait.
Mi történik, ha a CIB mobilToken alkalmazással rendelkező mobileszközét elveszti, vagy ellopják?
Amennyiben az eszköz elveszett, vagy ellopták, kérheti a CIB mobilToken
ideiglenes felfüggesztését, lopás esetén pedig azonnali tiltását az
éjjel-nappal hívható CIB 24 telefonos ügyfélszolgálaton a 06 40 242 242 telefonszámon
vagy bármelyik bankfiókunkban. A letiltott CIB mobilToken helyett új
mobilToken regisztrációt (Újraregisztráció) igényelhet mobil eszközére a
CIB24 telefonos ügyfélszolgálaton keresztül, illetve személyesen
bármely bankfiókunkban.
A biztonságos bankolás eszköze
Az Easy Token eszköz használata nagyon egyszerű. Önnek nem kell mást tennie a CIB Internet Bank, mobilCIB vagy eBroker szolgáltatások használata során, mint az eszközön lévő gomb megnyomásával generált 6 számjegyű számsort („egyszer használatos jelszó”) beírnia a „Token által generált jelszó” mezőbe. Erre mind a szolgáltatásokba történő belépéskor mind a tranzakciók, megbízások (aláírást igénylő műveletek) elektronikus aláírásakor, jóváhagyásakor szükség van.
Hogyan lehet Easy Token-t igényelni?
Easy Token eszközt bármely bankfiókunkban igényelhet, melyet a CIB Internet alapú Elektronikus Szolgáltatások igénybevételére vonatkozó szerződés megkötése illetve módosítása után, azonnal az Ön rendelkezésére bocsátunk. Az igénylés alkalmával kérjük, hozza magával személyazonosító okmányait.
Mi történik, ha az Easy Token elveszett, vagy ellopják?
Amennyiben az eszköz elveszett, vagy elhagyta, kezdeményezheti
az Easy Token ideiglenes felfüggesztését, lopás esetén pedig az
azonnali tiltását az éjjel-nappal hívható CIB 24 telefonos
ügyfélszolgálaton a 06 40 242 242 telefonszámon. A letiltott Easy Token
pótlását bármelyik bankfiókunkban kérheti.
CIB BANK ZRT.
KÖZPONT - MEDVE UTCAI SZÉKHÁZ |
PETREZSELYEM UTCAI SZÉKHÁZ |
1027 BUDAPEST, MEDVE U. 4-14. Térkép
TELEFON: (36-1) 423-1000 |
1024 BUDAPEST, PETREZSELYEM U. 2–8. Térkép
TELEFON: (36-1) 423-1000 |
CIB BIZTOSÍTÁSI ALKUSZ KFT. | CIB FAKTOR ZRT. | CIB LÍZING ZRT. |
1027 Budapest, Medve u. 4-14. Telefon: (+36 1) 4 242 242 Telefax: 06-1-489-6500 |
1054 Budapest, Báthory út 5. Telefon: 06-1-437-0610 Telefax: 06-1-436-0322 |
1027 Budapest, Medve u. 4-14. Telefon: (+36 1) 4 242 242 Telefax: 06-1-489-6500 |
CIB RENT ZRT. | CIB INGATLANLÍZING ZRT. | |
1027 Budapest, Medve u. 4-14. Telefon: (+36 1) 4 242 242 Telefax: 06-1-489-6500 |
1027 Budapest, Medve u. 4-14. Telefon: (+36 1) 4 242 242 Telefax: 06-1-489-6500 |
|
RECOVERY INGATLANHASZNOSÍTÓ KFT. | CIB AUTÓ KFT. | |
1027 Budapest, Medve u. 4-14. |
1027 Budapest, Medve u. 4-14. Telefon: (+36 1) 4 242 242 Telefax: 06-1-489-6500 |