• Nincs találat

It’s time for sharing time

A fióki kiszolgálást és több fiókunkat is átalakítjuk a minőségi időtöltés érdekében.

#sharingtime

Az újgenerációs bankfiókok előnyei

Gördülékeny ügyintézés

A személyes tanácsadás és a digitalizáció egysége

Innovatív

A digitális megoldásoké a főszerep

Közösségi tér

Új értelmet nyer a bankfiók fogalma

Az új kiszolgálás lényege

 

Az Intesa Sanpaolo által kidolgozott új fiók megközelítés lényege, hogy a bankfiókok nemcsak a pénzügyek közvetlen intézésére szolgálnak, hanem egyfajta közösségi térként is használhatók, ahol az ügyfeleknek lehetősége nyílik a beszélgetésre, a találkozásra vagy akár a munkára is.

Miben mások az újgenerációs bankfiókok?

 

Átalakított fióki kiszolgálás:

  • A betérő ügyfeleket a bejáratnál egy munkatárs fogadja, aki segít megtalálni a legegyszerűbb és leggyorsabb csatornát az elintézni kívánt ügyekhez.
  • A bank ezt a szolgáltatást fokozatosan vezeti be minden fiókban, a nagyobb forgalmú budapesti és vidéki egységekben pedig már jelenleg is működik.

 

Közösségi térként is funkcionál:

  • Az új típusú fiókok leginkább egy nappalira hasonlítanak, amelyben kanapé és egy nagy közösségi asztal is található, melyhez bárki leülhet, nemcsak a bankba ügyet intézni érkezők.

 

Kiemelt szerepet kapnak a digitális megoldások:

  • A közösségi asztalon tableteken keresztül bárki elérheti a CIB internetbankját vagy mobilalkalmazását, és ha szeretné, akár kérheti ezek használatához a bankárok segítségét is. 
  • Folyamatosan dolgozunk új ATM-ek beépítésén, melyekkel az ügyfelek bármikor sorban állás nélkül tudnak készpénzt felvenni, és ezek a készülékek több fiókunkban alkalmasak az azonnali jóváírású készpénzbefizetés funkcióra is. 

Tudjon meg többet az új készpénzbefizetés funkcióról!  

 

Fontos a bizalma, ezért:

  • A tanácsadást igénylő műveletekhez – pl. lakáshitel-igénylés, befektetés – különböző szintű szeparáltságot nyújtó terek, és a maximális diszkréció érdekében pedig teljesen elkülönített tárgyalók is rendelkezésre állnak.
Segíthetünk?

Hívja CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat!

CIB24 menütérkép
(+36 1) 4 242 242
  • Befektetési tranzakciók és információk: munkanapokon 8:00-18:00
  • Meglévő hitel és lízing ügyintézés: hétfő 8:00-20:00, kedd-péntek 8:00-18:00 
  • Biztosítás kötés és információ: hétfő 8:00-20:00, kedd-péntek 8:00-18:00
  • Kereskedői kártyaelfogadás: 0-24 
  • Számlaügyintézés: 0-24
9. Bankkártya és e-csatorna tiltás, adathalászat
1. Azonosítás
Egyenleglekérdezés és számlainformáció
1 1
Regisztrációs kód igénylés és Digitális szolgáltatás
1 2
Megtakarítás és befektetés
1 3
Bankkártya aktiválás, kártyaügyintézés, mobilfizetés
1 4
Lízing
1 5
Hitelek
1 6
Biztosítás
1 7
2. Azonosítás nélkül
Bankkártya
2 1
Készpénzfelvétel bejelentés
2 2
Megtakarítás és befektetés
2 3
Digitális szolgátatások
2 4
Lízing
2 5
Hitel
2 6
Biztosítás
2 7
4. CIB termékkel nem rendelkező érdeklődők
Személyikölcsön, hitelkártya igénylés
4 1
Fedezetes hitelek
4 2
Új lakossági számla érdeklődés
4 3
Vállalati termékek
4 4