Kosár
  • Nincs találat

It’s time for sharing time

A fióki kiszolgálást és több fiókunkat is átalakítjuk a minőségi időtöltés érdekében.

#sharingtime

Az újgenerációs bankfiókok előnyei

Gördülékeny ügyintézés

A személyes tanácsadás és a digitalizáció egysége

Innovatív

A digitális megoldásoké a főszerep

Közösségi tér

Új értelmet nyer a bankfiók fogalma

Az új kiszolgálás lényege

 

Az Intesa Sanpaolo által kidolgozott új fiók megközelítés lényege, hogy a bankfiókok nemcsak a pénzügyek közvetlen intézésére szolgálnak, hanem egyfajta közösségi térként is használhatók, ahol az ügyfeleknek lehetősége nyílik a beszélgetésre, a találkozásra vagy akár a munkára is.

Miben mások az újgenerációs bankfiókok?

 

Átalakított fióki kiszolgálás:

  • A betérő ügyfeleket a bejáratnál egy munkatárs fogadja, aki segít megtalálni a legegyszerűbb és leggyorsabb csatornát az elintézni kívánt ügyekhez.
  • A bank ezt a szolgáltatást fokozatosan vezeti be minden fiókban, a nagyobb forgalmú budapesti és vidéki egységekben pedig már jelenleg is működik.

 

Közösségi térként is funkcionál:

  • Az új típusú fiókok leginkább egy nappalira hasonlítanak, amelyben kanapé és egy nagy közösségi asztal is található, melyhez bárki leülhet, nemcsak a bankba ügyet intézni érkezők.

 

Kiemelt szerepet kapnak a digitális megoldások:

  • A közösségi asztalon tableteken keresztül bárki elérheti a CIB internetbankját vagy mobilalkalmazását, és ha szeretné, akár kérheti ezek használatához a bankárok segítségét is. 
  • Folyamatosan dolgozunk új ATM-ek beépítésén, melyekkel az ügyfelek bármikor sorban állás nélkül tudnak készpénzt felvenni, és ezek a készülékek több fiókunkban alkalmasak az azonnali jóváírású készpénzbefizetés funkcióra is. 

Tudjon meg többet az új készpénzbefizetés funkcióról!  

 

Fontos a bizalma, ezért:

  • A tanácsadást igénylő műveletekhez – pl. lakáshitel-igénylés, befektetés – különböző szintű szeparáltságot nyújtó terek, és a maximális diszkréció érdekében pedig teljesen elkülönített tárgyalók is rendelkezésre állnak.
Segíthetünk?

Hívja CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat!

CIB24 menütérkép
(+36 1) 4 242 242
9. Kártyatiltás és aktiválás
Kártyatiltás
9 1
Kártyaaktiválás
9 2
1. Lakossági ügyintézés
Számlaügyintézés
1 1
Kártyaügyintézés
1 2
Megtakarítás és értékpapír ügyintézés, eBroker
1 3
Hitel ügyintézés
1 4
Internetbank ügyintézés
1 5
Lízing ügyintézés
1 6
Biztosítások ügyintézése
1 7
2. Vállalkozások ügyintézése
Számlaügyintézés
2 1
Kártyaügyintézés
2 2
Megtakarítás és értékpapír ügyintézés, eBroker
2 3
Hitelügyintézés
2 4
Internetbank ügyintézés
2 5
Lízing ügyintézés
2 6
Biztosítások ügyintézése
2 7
3. Angol nyelvű menü
Angol nyelvű menü
3
4. CIB termékkel nem rendelkező érdeklődők
Hitelek és lízing
4 1
Lakossági szolgáltatások
4 2
Vállalkozások szolgáltatásai
4 3

A CIB honlap sütiket használ, ezek segítségével tudjuk biztosítani a legjobb böngészési élményt. Az összes süti elfogadására kattintva, Ön beleegyezik, hogy a sütiket eltároljuk az eszközén. A sütik segítségével megkönnyítjük az oldalon a navigációt, és azokat az oldalhasználat elemzésére és marketing célokra használjuk fel. (Süti szabályzat)