• No Suggestions Result

It’s time for sharing time

A fióki kiszolgálást és több fiókunkat is átalakítjuk a minőségi időtöltés érdekében.

#sharingtime

Az újgenerációs bankfiókok előnyei

Smooth administration

The combination of personal consulting and digitalization

Innovative

Digital solutions play a prominent role

Community space

The concept of the bank branch takes on a new meaning

Az új kiszolgálás lényege

 

Az Intesa Sanpaolo által kidolgozott új fiók megközelítés lényege, hogy a bankfiókok nemcsak a pénzügyek közvetlen intézésére szolgálnak, hanem egyfajta közösségi térként is használhatók, ahol az ügyfeleknek lehetősége nyílik a beszélgetésre, a találkozásra vagy akár a munkára is.

Miben mások az újgenerációs bankfiókok?

 

Átalakított fióki kiszolgálás:

  • A betérő ügyfeleket a bejáratnál egy munkatárs fogadja, aki segít megtalálni a legegyszerűbb és leggyorsabb csatornát az elintézni kívánt ügyekhez.
  • A bank ezt a szolgáltatást fokozatosan vezeti be minden fiókban, a nagyobb forgalmú budapesti és vidéki egységekben pedig már jelenleg is működik.

 

Közösségi térként is funkcionál:

  • Az új típusú fiókok leginkább egy nappalira hasonlítanak, amelyben kanapé és egy nagy közösségi asztal is található, melyhez bárki leülhet, nemcsak a bankba ügyet intézni érkezők.

 

Kiemelt szerepet kapnak a digitális megoldások:

  • A közösségi asztalon tableteken keresztül bárki elérheti a CIB internetbankját vagy mobilalkalmazását, és ha szeretné, akár kérheti ezek használatához a bankárok segítségét is. 
  • Folyamatosan dolgozunk új ATM-ek beépítésén, melyekkel az ügyfelek bármikor sorban állás nélkül tudnak készpénzt felvenni, és ezek a készülékek több fiókunkban alkalmasak az azonnali jóváírású készpénzbefizetés funkcióra is. 

Tudjon meg többet az új készpénzbefizetés funkcióról!  

 

Fontos a bizalma, ezért:

  • A tanácsadást igénylő műveletekhez – pl. lakáshitel-igénylés, befektetés – különböző szintű szeparáltságot nyújtó terek, és a maximális diszkréció érdekében pedig teljesen elkülönített tárgyalók is rendelkezésre állnak.
Need help?

CIB24 - Nonstop telephone customer service

Find the right assistance for you

(+36 1) 4 242 242

  • Investment transactions and information: working days 8:00 a.m. to 6:00 p.m
  • Existing loan and leasing administration: Monday 8:00-20:00, Tuesday-Friday 8:00-18:00
  • Insurance: Monday 8:00-20:00, Tuesday-Friday 8:00-18:00
  • Merchant card acceptance: 0-24
  • Account management: 0-24
9. Bank card, and e-channel cancellation, phising
Automatic card cancellation
9 1
Automatic e-channel cancellation
9 2
To connect an operator
9 0
1. Identification
Balance inquiry and account information
1 1
Mobile app registration code and digital services
1 2
Savings and investment
1 3
Activate your card, Card and mobile payment services
1 4
Loan and leasing
1 5
-
1 6
-
1 7
2. Without identification
Bank card
2 1
Digital services
2 2
Savings
2 3
Loan and leasing
2 4
General account information
2 5
-
2 6
-
2 7
4. -
-
4 1
-
4 2
-
4 3
-
4 4