• No Suggestions Result

It’s time for sharing time

A fióki kiszolgálást és több fiókunkat is átalakítjuk a minőségi időtöltés érdekében.

#sharingtime

Az újgenerációs bankfiókok előnyei

Smooth administration

The combination of personal consulting and digitalization

Innovative

Digital solutions play a prominent role

Community space

The concept of the bank branch takes on a new meaning

Az új kiszolgálás lényege

 

Az Intesa Sanpaolo által kidolgozott új fiók megközelítés lényege, hogy a bankfiókok nemcsak a pénzügyek közvetlen intézésére szolgálnak, hanem egyfajta közösségi térként is használhatók, ahol az ügyfeleknek lehetősége nyílik a beszélgetésre, a találkozásra vagy akár a munkára is.

Miben mások az újgenerációs bankfiókok?

 

Átalakított fióki kiszolgálás:

  • A betérő ügyfeleket a bejáratnál egy munkatárs fogadja, aki segít megtalálni a legegyszerűbb és leggyorsabb csatornát az elintézni kívánt ügyekhez.
  • A bank ezt a szolgáltatást fokozatosan vezeti be minden fiókban, a nagyobb forgalmú budapesti és vidéki egységekben pedig már jelenleg is működik.

 

Közösségi térként is funkcionál:

  • Az új típusú fiókok leginkább egy nappalira hasonlítanak, amelyben kanapé és egy nagy közösségi asztal is található, melyhez bárki leülhet, nemcsak a bankba ügyet intézni érkezők.

 

Kiemelt szerepet kapnak a digitális megoldások:

  • A közösségi asztalon tableteken keresztül bárki elérheti a CIB internetbankját vagy mobilalkalmazását, és ha szeretné, akár kérheti ezek használatához a bankárok segítségét is. 
  • Folyamatosan dolgozunk új ATM-ek beépítésén, melyekkel az ügyfelek bármikor sorban állás nélkül tudnak készpénzt felvenni, és ezek a készülékek több fiókunkban alkalmasak az azonnali jóváírású készpénzbefizetés funkcióra is. 

Tudjon meg többet az új készpénzbefizetés funkcióról!  

 

Fontos a bizalma, ezért:

  • A tanácsadást igénylő műveletekhez – pl. lakáshitel-igénylés, befektetés – különböző szintű szeparáltságot nyújtó terek, és a maximális diszkréció érdekében pedig teljesen elkülönített tárgyalók is rendelkezésre állnak.
Need help?

CIB24 - Nonstop telephone customer service

Find the right assistance for you

(+36 1) 4 242 242

  • Investment transactions and information: working days 8:00 a.m. to 6:00 p.m
  • Existing loan and leasing administration: Monday 8:00-20:00, Tuesday-Friday 8:00-18:00
  • Insurance: Monday 8:00-20:00, Tuesday-Friday 8:00-18:00
  • Merchant card acceptance: 0-24
  • Account management: 0-24
9. Cancel your card
1. Identification
Balance inquiry and account information
1 1
Mobile app registration code and digital services
1 2
Savings and investment
1 3
Activate your card, Card and mobile payment services
1 4
Loan and leasing
1 5
-
1 6
-
1 7
2. Without identification
Bank card
2 1
Digital services
2 2
Savings
2 3
Loan and leasing
2 4
General account information
2 5
-
2 6
-
2 7
4. -
-
4 1
-
4 2
-
4 3
-
4 4
7. -

The CIB website uses cookies to ensure you get the best browsing experience. By clicking on Accept all cookies, you agree upon storing the cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts. (Cookie Policy)