Újdonságok a CIB Bank Mobilalkalmazásban

Fedezze fel, milyen újdonságokat hozott a 2024. szeptemberi mobilalkalmazásfrissítés!

Dióhéjban az újdonságokról

Kötelező alkalmazásfrissítés

Ellenőrizze a frissítés előtt előzőleg megadott PIN kódját!

Kártya PIN kód megjelenítése funkció

Tekintse meg egyszerűen saját bankkártyájának PIN kódját!

qvik – azonnali utalás

Azonnali utalás indítása QR/NFC/Deeplink használatával!

Kártya PIN kód megjelenítése funkció

A CIB Bank Mobilalkalmazásban megtekintheti a saját nevére szóló kártyájához beállított PIN kódját. A funkciót a „Kártyáim” menüpontban, az adott kártya alatt találja meg.
További részletek

qvik – azonnali utalás

A CIB Bank Mobilalkalmazásban QR/NFC/Deeplink használatával lehetősége van  azonnali utalást kezdeményezni fizikai, illetve online elfogadóhelyeken. A funkciót a bejelentkezési képernyőn, illetve bejelentkezés után a „Megbízások - qvik” menüpontban érheti el.
További részletek

Frissítés utáni PIN kód használata

Hibajavítások és kisebb fejlesztések mellett szeretnénk felhívni a figyelmüket arra, hogy a mobilalkalmazás-frissítés utáni első belépésnél nem lesz elérhető a biometrikus azonosítás (pl. TouchID, FaceID). Kérjük, ellenőrizze a mobilalkalmazás-frissítés előtt előzőleg megadott PIN kódját, vagy ha nem emlékszik rálátogasson el aloldalunkra, mert PIN kód nélkül nem tud majd belépni a mobilalkalmazásba.

Fedezze fel digitális megoldásainkat!

Fedezze fel digitális megoldásainkat!

Adja át magát a bankolás új élményének! Használja ki a digitális megoldásaink nyújtotta előnyöket! És hogy melyek ezek? Mutatjuk!
Segíthetünk?

Hívja CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat!

CIB24 menütérkép
(+36 1) 4 242 242
  • Befektetési tranzakciók és információk: munkanapokon 8:00-18:00
  • Meglévő hitel és lízing ügyintézés: hétfő 8:00-20:00, kedd-péntek 8:00-18:00 
  • Biztosítás kötés és információ: hétfő 8:00-20:00, kedd-péntek 8:00-18:00
  • Kereskedői kártyaelfogadás: 0-24 
  • Számlaügyintézés: 0-24
9. Bankkártya és e-csatorna tiltás, adathalászat
Automata kártyatiltás
9 1
Automata elektronikus csatorna tiltás
9 2
Ügyintéző kapcsolás
9 0
1. Azonosítás
Egyenleglekérdezés és számlainformáció
1 1
Regisztrációs kód igénylés és Digitális szolgáltatás
1 2
Megtakarítás és befektetés
1 3
Bankkártya aktiválás, kártyaügyintézés, mobilfizetés
1 4
Lízing
1 5
Hitelek
1 6
Biztosítás
1 7
2. Azonosítás nélkül
Bankkártya
2 1
Készpénzfelvétel bejelentés
2 2
Megtakarítás és befektetés
2 3
Digitális szolgátatások
2 4
Lízing
2 5
Hitel
2 6
Biztosítás
2 7
4. CIB termékkel nem rendelkező érdeklődők
Személyikölcsön, hitelkártya igénylés
4 1
Fedezetes hitelek
4 2
Új lakossági számla érdeklődés
4 3
Vállalati termékek
4 4
Chat