• Nincs találat

Gyakran ismételt kérdések

Találja meg a választ kérdéseire.

Elérhetőség

Kit kereshetek, ha valami problémám adódott a CIB Bank Online-nal, és segítséget szeretnék kérni?

Kit kereshetek, ha valami problémám adódott a CIB Bank Online-nal, és segítséget szeretnék kérni?

Kérjük, hívja éjjel-nappal elérhető CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat a (+36 1) 4 242 242 telefonszámon, vagy fáradjon be személyesen bármelyik CIB bankfiókba, és kollégáink segítenek! Honlapunkon keresztül chaten is kapcsolatba léphet velünk, így gyorsabban választ kaphat kérdésére. A chat számítógépen Chrome és Mozilla Firefox böngészőből, illetve okostelefonon bármilyen böngészőből elérhető a www.cib.hu oldalon. Kattintson az oldal jobb oldalán található chat ikonra, vagy mobilnézetben a kérdőjelre, írjon nekünk, és munkatársaink hétköznap 8 és 18 óra között azonnal válaszolnak Önnek.

Kapcsolódó témák

Segíthetünk?

Hívja CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat!

CIB24 menütérkép
(+36 1) 4 242 242
  • Befektetési tranzakciók és információk: munkanapokon 8:00-18:00
  • Meglévő hitel és lízing ügyintézés: hétfő 8:00-20:00, kedd-péntek 8:00-18:00 
  • Biztosítás kötés és információ: hétfő 8:00-20:00, kedd-péntek 8:00-18:00
  • Kereskedői kártyaelfogadás: 0-24 
  • Számlaügyintézés: 0-24
9. Bankkártya és e-csatorna tiltás, adathalászat
Automata kártyatiltás
9 1
Automata elektronikus csatorna tiltás
9 2
Ügyintéző kapcsolás
9 0
1. Azonosítás
Egyenleglekérdezés és számlainformáció
1 1
Regisztrációs kód igénylés és Digitális szolgáltatás
1 2
Megtakarítás és befektetés
1 3
Bankkártya aktiválás, kártyaügyintézés, mobilfizetés
1 4
Lízing
1 5
Hitelek
1 6
Biztosítás
1 7
2. Azonosítás nélkül
Bankkártya
2 1
Készpénzfelvétel bejelentés
2 2
Megtakarítás és befektetés
2 3
Digitális szolgátatások
2 4
Lízing
2 5
Hitel
2 6
Biztosítás
2 7
4. CIB termékkel nem rendelkező érdeklődők
Személyikölcsön, hitelkártya igénylés
4 1
Fedezetes hitelek
4 2
Új lakossági számla érdeklődés
4 3
Vállalati termékek
4 4