• Nincs találat

Gyakran ismételt kérdések

Találja meg a választ kérdéseire.

Bejelentkezés

Mi az a #withKEY token?

Mi az a #withKEY token?

A #withKEY token a CIB Bank Mobilalkalmazásba épített online jelszógeneráló eszköz, amely egy egyszer felhasználható jelszót ad a CIB Internet Bankba, a CIB Bank Online-ba és az eBrokerbe való belépéshez, valamint a tranzakciók hitelesítéséhez. A #withKEY token tartalmaz egy QR kód olvasót is, amely a CIB Bank Online rendszerben megadott átutalási megbízások jóváhagyásához szükséges. Az átutalási megbízás megadása után a CIB Bank Online felületen megjelenik egy QR kód, amelyet a #withKEY token QR kód olvasó használatával hitelesíthet.

Lehetséges, hogy a CIB Internet Bankhoz megtartom a régi Easy-tokent, mobilTokent vagy jelszavas azonosítást úgy, hogy emellett használom a CIB Bank Mobilalkalmazást is?

Lehetséges, hogy a CIB Internet Bankhoz megtartom a régi Easy-tokent, mobilTokent vagy jelszavas azonosítást úgy, hogy emellett használom a CIB Bank Mobilalkalmazást is?

Sajnos erre nincs lehetőség. Az alkalmazás használatára való átszerződést követően kizárólag a #withKEY token által generált jelszóval tud belépni a CIB Internet Bankba, a CIB Bank Online-ba és az eBrokerbe.

Miért nem tudok belépni a #withKEY token által generált jelszóval a CIB Internet Bankba, a CIB Bank Online felületére, az eBroker rendszerbe vagy a CIB Bank Mobilalkalmazásba?

Miért nem tudok belépni a #withKEY token által generált jelszóval a CIB Internet Bankba, a CIB Bank Online felületére, az eBroker rendszerbe vagy a CIB Bank Mobilalkalmazásba?

Kérjük, ellenőrizze, hogy valóban az #withKEY token által generált jelszót és a megfelelő felhasználóazonosítót használja-e a belépésre. Ha igen, és a probléma továbbra is fennáll, előfordulhat, hogy nem megfelelő a CIB Bank Mobilalkalmazásban a dátum/idő beállítás. Regisztráljon újra az alkalmazásban, és a dátum/idő beállítást állítsa automatikusra.

Kitörlődött a felhasználói profilom, mi a teendő?

Kitörlődött a felhasználói profilom, mi a teendő?

Kérjük, hívja a CIB24 telefonos ügyfélszolgálatot a (+36 1) 4 242 242 telefonszámon, vagy fáradjon be személyesen bármelyik CIB bankfiókba, ahol azonosítást követően új regisztrációs kódot tud igényelni.

Mit tegyek, ha nem tudok bejelentkezni? (pl. három alkalommal elrontottam a PIN kód beírását; töröltem az alkalmazást a telefonról; töröltem a felhasználói profilomat; elfelejtettem a PIN kódomat, stb.)

Mit tegyek, ha nem tudok bejelentkezni? (pl. három alkalommal elrontottam a PIN kód beírását; töröltem az alkalmazást a telefonról; töröltem a felhasználói profilomat; elfelejtettem a PIN kódomat, stb.)

Ezekben az esetekben a következő hibaüzenet jelenik meg a képernyőn: „Sikertelen azonosítás! Kérjük, ellenőrizze a PIN kódját. Többszöri sikertelen azonosítás esetén kérjük, hívja a CIB24-et a (+36 1) 4 242 242-es telefonszámon." Ilyenkor biztonsági okokból mindig újra kell regisztrálnia. Ilyen helyzetben a CIB Internet Bankon keresztül nem tud újraregisztrálni, hiszen az alkalmazásba beépített #withKEY token nélkül nem tud belépni. Kérjük, fáradjon be bármely CIB bankfiókba, vagy hívja a CIB24-et, ahol azonosítást követően segítséget kap!

Kapcsolódó témák

Segíthetünk?

Hívja CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat!

CIB24 menütérkép
(+36 1) 4 242 242
  • Befektetési tranzakciók és információk: munkanapokon 8:00-18:00
  • Meglévő hitel és lízing ügyintézés: hétfő 8:00-20:00, kedd-péntek 8:00-18:00 
  • Biztosítás kötés és információ: hétfő 8:00-20:00, kedd-péntek 8:00-18:00
  • Kereskedői kártyaelfogadás: 0-24 
  • Számlaügyintézés: 0-24
9. Bankkártya és e-csatorna tiltás, adathalászat
Automata kártyatiltás
9 1
Automata elektronikus csatorna tiltás
9 2
Ügyintéző kapcsolás
9 0
1. Azonosítás
Egyenleglekérdezés és számlainformáció
1 1
Regisztrációs kód igénylés és Digitális szolgáltatás
1 2
Megtakarítás és befektetés
1 3
Bankkártya aktiválás, kártyaügyintézés, mobilfizetés
1 4
Lízing
1 5
Hitelek
1 6
Biztosítás
1 7
2. Azonosítás nélkül
Bankkártya
2 1
Készpénzfelvétel bejelentés
2 2
Megtakarítás és befektetés
2 3
Digitális szolgátatások
2 4
Lízing
2 5
Hitel
2 6
Biztosítás
2 7
4. CIB termékkel nem rendelkező érdeklődők
Személyikölcsön, hitelkártya igénylés
4 1
Fedezetes hitelek
4 2
Új lakossági számla érdeklődés
4 3
Vállalati termékek
4 4