Kosár
  • Nincs találat

PSD2-vel kapcsolatos információk

2019. szeptember 14-től az Európai Unió PSD2 irányelvének* (a továbbiakban: PSD2) eleget téve megváltozik a CIB Bank által kínált jelszógeneráló eszközök használata.

Elektronikus csatornákat érintő változások életbe lépése

Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy technikai okból a 2019. szeptember 14-re tervezett elektronikus csatornáinkat érintő módosítások bevezetése elhalasztásra került. A korábban meghirdetett változások érvénybe lépéséről honlapunkon tájékoztatni fogjuk ügyfeleinket, addig a korábban megszokott módon tudnak belépni, illetve tranzakciókat jóváhagyni elektronikus csatornáinkon.

Mi az a PSD2?

A PSD2 az Európai Unió második pénzforgalmi irányelve, amelynek célja az ügyfelek védelmének erősítése, illetve a verseny és innováció elősegítése a pénzügyi szolgáltatások terén.

Az internetes fizetési műveletek hitelesítése kapcsán a PSD2 elvárása az, hogy az adott internetes tranzakció ne csak egy egyedi jelszóval legyen megerősítve, hanem egy olyan biztonságos jelszóval is, amely az adott tranzakció részletei által generált speciális kódból áll. 

Hogy 2019. szeptember 14. után is zökkenőmentesen tudja intézni napi pénzügyeit elektronikus csatornáinkon, kérjük, figyelmesen olvassa el az alábbi tájékoztatást!

Teendők

Mi a teendőm, ha jelszavas azonosítást használok, vagy CIB mobilToken / Easy Token / Token jelszógeneráló eszközzel rendelkezem?

A CIB Internet Bankba kizárólag jelszavas azonosítással történő belépés lehetősége megszűnik, azaz a jövőben lekérdezés céljából sem tudja ilyen módon használni elektronikus csatornáinkat. 

Kérjük, ha a fenti eszközök valamelyikével rendelkezik, vagy jelszavas azonosítást használ, mindenképp kezdeményezze az eszköz cseréjét vagy - jelszavas azonosítás helyett - eszköz igénylését.

 

FONTOS!

CIB mobilToken / Easy Token / Token jelszógeneráló eszközével 2019. szeptember 14-től kezdődően nem lesz lehetősége elektronikus csatornán kezdeményezett műveletek jóváhagyására, illetve jelszavas azonosítási mód esetében belépésre sem.

 

Kérjük, hogy még 2019. szeptember 14-e előtt gondoskodjon a PSD2 irányelvnek megfelelő jelszógeneráló eszköz igényléséről!

Amennyiben a fentiekkel kapcsolatban kérdése van, forduljon bizalommal éjjel-nappal hívható CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkhoz a (+36 1) 4 242 242 telefonszámon.

A CIB Bank megoldási javaslata

Az alábbi jelszógeneráló eszközök mindegyike megfelel a PSD2 irányelv követelményeinek, ezekkel teljes körűen használhatja alábbi szolgáltatásainkat:

Jelszógeneráló eszköz neve

Az eszközzel elérhető elektronikus csatornák

  • CIB Hard Token
  • CIB Internet Bank
  • CIB Bank Online (új internetbank)
  • CIB Business Online (új vállalati internetbank)
  • #withKEY token (CIB Bank Mobilalkalmazásba beépített jelszógeneráló funkció)
  • CIB Internet Bank
  • CIB Bank Online (új internetbank)
  • CIB Bank Mobilalkalmazás
  • ViCA (Android/iOS    okoseszközön futó, innovatív személyi hitelesítő alkalmazás, jelszógeneráló eszköz)
  • CIB Business Online (új vállalati internetbank)

 

Az új szabályoknak megfelelő jelszógeneráló eszközök pontos használatát külön-külön ismertetjük.

CIB Bank mobilalkalmazás (#withKEY token) igénylése

Hogyan tudom használni a CIB Bank mobilalkalmazást, ha van a CIB Banknál számlám?

A regisztrációhoz szerződésmódosítás szükséges, amelyet kétféleképpen is megtehet.

  • Amennyiben önálló tulajdonosa a számlának, és rendelkezik CIB Internet Bankkal, azon keresztül könnyedén módosíthatja szerződését.
  • Amennyiben nem rendelkezik CIB Internet Bankkal, vagy nem szeretné igénybe venni az internetes szerződésmódosítást, keresse fel a CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat vagy bármely CIB bankfiókot.
     

Jelszógeneráló eszközök használata

CIB Hard Token

A CIB Hard Token a fizikai tokenek megújult verziója.

Részletek

#withKEY token

CIB Bank Mobilalkalmazásba beépített jelszógeneráló funkció.

Részletek

ViCA

Android/iOS okoseszközön futó, innovatív személyi hitelesítő alkalmazás, jelszógeneráló eszköz vállalati ügyfeleknek.

Részletek

Megjegyzés

*Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2015/2366 irányelve a belső piaci pénzforgalmi szolgáltatásokról és a 2002/65/EK, a 2009/110/EK és a 2013/36/EU irányelv és a 1093/2010/EU rendelet módosításáról, valamint a 2007/64/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről

Segíthetünk?

Hívja CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat!

CIB24 menütérkép
(+36 1) 4 242 242
9. Kártyatiltás és aktiválás
Kártyatiltás
9 1
Kártyaaktiválás
9 2
1. Lakossági ügyintézés
Számlaügyintézés
1 1
Kártyaügyintézés
1 2
Megtakarítás és értékpapír ügyintézés, eBroker
1 3
Hitel ügyintézés
1 4
Internetbank ügyintézés
1 5
Lízing ügyintézés
1 6
Biztosítások ügyintézése
1 7
2. Vállalkozások ügyintézése
Számlaügyintézés
2 1
Kártyaügyintézés
2 2
Megtakarítás és értékpapír ügyintézés, eBroker
2 3
Hitelügyintézés
2 4
Internetbank ügyintézés
2 5
Lízing ügyintézés
2 6
Biztosítások ügyintézése
2 7
3. Angol nyelvű menü
Angol nyelvű menü
3
4. CIB termékkel nem rendelkező érdeklődők
Hitelek és lízing
4 1
Lakossági szolgáltatások
4 2
Vállalkozások szolgáltatásai
4 3
Kérjen visszahívást! Chat

A CIB honlap sütiket használ, ezek segítségével tudjuk biztosítani a legjobb böngészési élményt. Az összes süti elfogadására kattintva, Ön beleegyezik, hogy a sütiket eltároljuk az eszközén. A sütik segítségével megkönnyítjük az oldalon a navigációt, és azokat az oldalhasználat elemzésére és marketing célokra használjuk fel. (Süti szabályzat)