Tájékoztatás

Tájékoztatás CIB Kártyázó Számlacsomagokhoz tartozó szolgáltatás megszűnéséről!

Tájékoztatjuk azon ügyfeleinket, akik CIB Kártyázó Médium vagy Maximum Számlacsomaggal rendelkeznek, hogy a CIB Kártyázó Számlacsomagjához tartozó CIB Mobilbank: Számlafigyelő és Kártyafigyelő díjmentes szolgáltatását 2025. július 1-től megszüntetjük. 

2025. július 1-től a CIB Mobilbank szolgáltatás bankfiókjainkban vagy CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkon történő újbóli igényléssel lesz elérhető a hatályos kondíciós listában meghatározott havidíj és SMS díj ellenében. 

A CIB Bank Mobilalkalmazáson keresztül elérhető a díjmentes Okos Értesítések szolgáltatás, mely az alkalmazáson keresztül ingyenes tájékoztatást ad minden számla és kártyatranzakcióról, így ezzel a megoldással Ön a jövőben is értesülni tud tranzakcióiról

Mit kell tennie, hogy díjmentesen kapjon értesítéseket?

  • Engedélyezze a CIB Bank Mobilalkalmazás push értesítéseit, melyhez útmutatást IDE KATTINTVA érhet el. 
  • CIB Bank Mobilalkalmazásában aktiválja a bal felső sarokban található menü gombra, majd a fogaskerék ikonra kattintva, a Díjmentes értesítések fülön a számla és kártya push értesítéseket.

 

Gyakran ismételt kérdések

Mi a teendő, ha Önnek még nincs telepítve a CIB Bank Mobilalkalmazás?  

  • Az oldal alján található linkek egyikére kattintva töltse le a CIB Mobilalkalmazást
  • Igényeljen regisztrációs kódot az alkalmazás használatához bármely CIB Bankfiókban vagy CIB24-es telefonos ügyfélszolgálatunkon. Utóbbihoz szükség lesz telefonos azonosító kódjára.  

Mi a teendő, ha Ön rendelkezik CIB Bank Mobilalkalmazással, de nem kap push üzeneteket?  

  • Állítsa be a push értesítések engedélyezését mobilkészülékén a fentebb található videó segítségével

Mi a teendő, ha Önnek a mobiltelefonján engedélyezve vannak a push értesítések, mégsem kap számlafigyelő és/vagy kártyafigyelő üzenetet?

  • CIB Bank mobilapplikációjában aktiválja a díjmentes kártya- és/vagy számlafigyelő értesítéseket, melyeket belépést követően a bal felső sarokban található menü gombra-, majd a fogaskerék ikonra kattintva a Díjmentes értesítések fülön érhet el.

Mi a teendő, ha Ön jelenleg rendelkezik CIB Bank Mobilalkalmazással és az ingyenes push üzenetek aktiválva vannak készülékén?

  • Ebben az esetben Önnek nincs teendője a szolgáltatás megszűnését illetően. 
CIB Bank Mobilalkalmazás

CIB Bank Mobilalkalmazás

Legyen mindig karnyújtásnyira a bankja!
Segíthetünk?

Hívja CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat!

CIB24 menütérkép
(+36 1) 4 242 242
  • Befektetési tranzakciók és információk: munkanapokon 8:00-18:00
  • Meglévő hitel és lízing ügyintézés: hétfő 8:00-20:00, kedd-péntek 8:00-18:00 
  • Biztosítás kötés és információ: hétfő 8:00-20:00, kedd-péntek 8:00-18:00
  • Kereskedői kártyaelfogadás: 0-24 
  • Számlaügyintézés: 0-24
9. Bankkártya és e-csatorna tiltás, adathalászat
Automata kártyatiltás
9 1
Automata elektronikus csatorna tiltás
9 2
Ügyintéző kapcsolás
9 0
1. Azonosítás
Egyenleglekérdezés és számlainformáció
1 1
Regisztrációs kód igénylés és Digitális szolgáltatás
1 2
Megtakarítás és befektetés
1 3
Bankkártya aktiválás, kártyaügyintézés, mobilfizetés
1 4
Lízing
1 5
Hitelek
1 6
Biztosítás
1 7
2. Azonosítás nélkül
Bankkártya
2 1
Készpénzfelvétel bejelentés
2 2
Megtakarítás és befektetés
2 3
Digitális szolgátatások
2 4
Lízing
2 5
Hitel
2 6
Biztosítás
2 7
4. CIB termékkel nem rendelkező érdeklődők
Személyikölcsön, hitelkártya igénylés
4 1
Fedezetes hitelek
4 2
Új lakossági számla érdeklődés
4 3
Vállalati termékek
4 4
Chat