• Nincs találat

Welcome Promóció

Legyen az én bankom a MI bankunk!

Elégedett bankunk szolgáltatásaival? Ha igen, akkor ajánlja a CIB Bankot ismerőseinek, barátainak és önt, valamint ajánlottját is megjutalmazzuk (1)

Mindenki jól járhat

Az ajánlott, új ügyfél

Jóváírásban részesítjük, hogyha ajánlás útján érkezik bankunkhoz! (1)

Az ajánló, CIB-es ügyfél

Jóváírásban részesítjük, ha ajánlja bankunkat!

Mekkora jóváírásban részesülhet ajánlóként?

Mekkora jóváírásban részesülhet ajánlóként?

20.000 forintot

adunk, ha lakossági ügyfelet(2) ajánlott

30.000 forintot

adunk, ha kisvállalati ügyfelet(3) ajánlott

Hogyan tud ajánlani?

Hogyan tud ajánlani?

Minden ügyfelünk rendelkezik egy egyedi ügyfélajánló kóddal. Ezt a kódot szükséges átadnia ajánlottjának. Az ajánlott ügyfél ennek a kódnak a (számlanyitás során vagy számlanyitás előtt függően a számlanyitás helyétől) felhasználásával biztosítja, hogy mindketten jóváírásban részesüljenek. 

Egyedi ügyfélajánló kód megszerzésének lehetőségei:

  • a CIB Bank Mobilalkalmazásában (Beállítások-Profilom-Ismerős ajánlása)
  • CIB24 telefonos ügyfélszolgálaton ((+36 1) 4 242 242) keresztül TAK azonosítást követően,
  • bármelyik bankfiókban
Ki számít ajánló ügyfélnek?

Ki számít ajánló ügyfélnek?

Azon meglévő ügyfeleink, akik olyan lakossági vagy kisvállalati bankszámlával rendelkeznek, ami nem áll felmondás alatt.

Fontos, hogy nem minősül ajánló ügyfélnek: A CIB ECO Start Bankszámlával rendelkező lakossági ügyfél és a 2022. február 4-e előtt CIB ECO FirstStep Bankszámlát nyitott ügyfél.

Mire hívja fel ajánlottja figyelmét?

Mire hívja fel ajánlottja figyelmét?

Fontos, hogy az ajánlottja, ha bankfiókban szeretne számlát nyitni, akkor a számlanyitás megkezdése előtt legalább 1 naptári nappal regisztráljon kódjával az alábbi weboldalak egyikén:

Mikor kapja meg az ajánlásért járó jóváírást?

Mikor kapja meg az ajánlásért járó jóváírást?

Lakossági bankszámlanyitást eredményező ajánlás esetén, a jóváírást az ajánlott ügyfél legkésőbb a harmadik, vásárlásonként minimum 3000 Ft értékben végrehajtott vásárlási tranzakcióját követő hónap 15. munkanapjáig írjuk jóvá a az ajánló forint bankszámláján. (A három vásárlási tranzakció elvégzésére legfeljebb 3 hónap áll rendelkezésre a bankszámlanyitást követően.)

Kisvállalati bankszámlanyitást eredményező ajánlás esetén, a jóváírást az ajánlott ügyfél legkésőbb a harmadik átutalási megbízását követő hónap 15. munkanapjáig írjuk jóvá az ajánló forint bankszámláján. (A három átutalási megbízás elvégzésére legfeljebb 3 hónap áll rendelkezésre a bankszámlanyitást követően.)

Mekkora jóváírásban részesülhet ajánlottként?

Mekkora jóváírásban részesülhet ajánlottként?

20.000 forintot

adunk, ha új lakossági(2) ügyféllé válik

30.000 forintot

adunk, ha új kisvállalati(3) ügyféllé válik

Hogyan tud ajánlottként érkezni bankunkhoz?

Hogyan tud ajánlottként érkezni bankunkhoz?

Ha egy elégedett ügyfelünk egyedi ügyfélajánló kódját megosztotta Önnel, akkor a számlanyitáskor használja fel azt. Számlanyitás előtt mindig előre legyen Önnél a kód, mert csak ennek megadásával vehet részt a promócióban. Az alábbi kitételre azonban kiemelten figyeljen:

Számlanyitásra 2 féle módon van lehetősége:

  • Online felületeinken történő számlanyitás esetén (Számlanyitás videóazonosítással vagy CIB Szelfi Számlanyitás) a kapott egyedi ügyfélajánló kódot a folyamat elején szükséges megadni. A számlanyitási folyamatokban a "Promóciós kód" mezőbe szükséges beírni azt.
  • Amennyiben bankfiókban szeretne számlát nyitni, első lépésként a számlanyitást megelőző naptári napon regisztrálnia kell az alábbi oldalak egyikén:
  • Az oldalon található regisztrációs felületen a saját adatait (ugyanazt, amit számlanyitáskor is meg fog adni) és a CIB-es ismerősétől kapott egyedi ügyfélajánló kódot kell megadnia.  
Ki számít ajánlott ügyfélnek?

Ki számít ajánlott ügyfélnek?

Az a személy, aki a promóció időtartama alatt az Ajánló ügyfél által átadott/megosztott kód megadásával Új lakossági ügyféllé válik, azzal, hogy bankfióki számlanyitás és bankkártya igénylés esetén azt megelőzően regisztrál, VAGY az, aki a promóció időtartama alatt az Ajánló ügyfél által átadott/megosztott kód megadásával Új kisvállalati ügyféllé válik, azzal, hogy bankfióki számlanyitás és bankkártya igénylés esetén azt megelőzően regisztrál.

Programban résztvevő lakossági bankszámlák:

  • CIB ECO Start (kizárólag ajánlottként vehetnek részt, amely esetekben csak az ajánló részesül jóváírásban), CIB ECO FirstStep Bankszámla, CIB ECO ForYou Bankszámla, CIB ECO Bankszámla, CIB ECO Plusz Bankszámla, CIB Private Banking Magánszámla

Programban résztvevő kisvállalati bankszámlák:

  • CIB Partner Start, CIB Partner Medium, CIB Partner Maximum, CIB Partner Könyvelői Vállalkozói Számlacsomag
Mikor kapja meg a jóváírást?

Mikor kapja meg a jóváírást?

Sikeres lakossági bankszámlanyitás esetén, a jóváírást legkésőbb a harmadik, vásárlásonként minimum 3000 Ft értékben végrehajtott vásárlási tranzakciót követő hónap 15. munkanapjáig írjuk jóvá a forint bankszámlán.

Kisvállalati bankszámlanyitás esetén, a harmadik átutalási megbízás teljesítését (tranzakciónként minimum 20.000 Ft értékben) követő hónap 15. munkanapjáig írjuk jóvá Önnek a forint bankszámláján. (A három átutalás elvégzésére legfeljebb 3 hónap áll rendelkezésre a bankszámlanyitást követően.)

Bővebb információkat és a jóváírások pontos összegét a lap alján található promóciós szabályzat tartalmazza. 

Mikor kell előzetesen regisztrálni?

Mikor kell előzetesen regisztrálni?

Ha bankfiókban szeretne számlát nyitni, előzetesen regisztrálnia kell az alábbi oldalak egyikén legkésőbb a számlanyitást megelőző napon:

A regisztráció során kifejezetten figyeljen arra, hogy az adatok megadásakor azt a telefonszámot írja be, amit a számlanyitás során is használni fog.

Honnan tudhatja meg, mi az ajánlókódja?

Honnan tudhatja meg, mi az ajánlókódja?

Minden ügyfelünk elérheti az egyedi ügyfélajánló kódját a következő módok egyikén:

  • a CIB Bank Mobilalkalmazásában (Beállítások-Profilom-Ismerős ajánlása)
  • CIB24 telefonos ügyfélszolgálaton ((+36 1) 4 242 242) keresztül TAK azonosítást követően,
  • bármelyik bankfiókban, kollégáinktól
  • elektronikus üzenetben a CIB Banktól

Fontos, hogy az ajánlókódot kizárólag a fenti lehetőségek valamelyikén keresztül kaphatja meg. A CIB24-es azonosítókód, ügyfélszám nem tekinthető ajánlókódnak.

Ügynök általi számlanyitás esetében is elérhető?

Ügynök általi számlanyitás esetében is elérhető?

Ügynökön keresztül érkező ügyfeleink nem vehetnek részt a Welcome promócióban.

Segíthetünk?

Hívja CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat!

CIB24 menütérkép
(+36 1) 4 242 242
  • Befektetési tranzakciók és információk: munkanapokon 8:00-18:00
  • Meglévő hitel és lízing ügyintézés: hétfő 8:00-20:00, kedd-péntek 8:00-18:00 
  • Biztosítás kötés és információ: hétfő 8:00-20:00, kedd-péntek 8:00-18:00
  • Kereskedői kártyaelfogadás: 0-24 
  • Számlaügyintézés: 0-24
9. Bankkártya és e-csatorna tiltás, adathalászat
1. Azonosítás
Egyenleglekérdezés és számlainformáció
1 1
Regisztrációs kód igénylés és Digitális szolgáltatás
1 2
Megtakarítás és befektetés
1 3
Bankkártya aktiválás, kártyaügyintézés, mobilfizetés
1 4
Lízing
1 5
Hitelek
1 6
Biztosítás
1 7
2. Azonosítás nélkül
Bankkártya
2 1
Készpénzfelvétel bejelentés
2 2
Megtakarítás és befektetés
2 3
Digitális szolgátatások
2 4
Lízing
2 5
Hitel
2 6
Biztosítás
2 7
4. CIB termékkel nem rendelkező érdeklődők
Személyikölcsön, hitelkártya igénylés
4 1
Fedezetes hitelek
4 2
Új lakossági számla érdeklődés
4 3
Vállalati termékek
4 4