Bankkártyatiltás/pótlás

Ha elhagyta vagy ellopták bankkártyáját, az észlelelést követően azonnal letilthatja a CIB Bank Mobilalkalmazásban!

Bankkártyatiltás/pótlás

Ha elhagyta vagy ellopták bankkártyáját, az észlelelést követően azonnal letilthatja a CIB Bank Mobilalkalmazásban!

A kártya tiltását már Ön is intézheti, akár rendelkező vagy társkártyabirtokos.
A tiltással egyidőben szükséges nyilatkozni arról, hogy a letiltott kártyát szeretné-e pótolni. Hitelkártya esetében a pótlás alapértelmezett, ezen nem lehet módosítani, betéti kártyánál viszont dönthet úgy, hogy nem szeretne pótkártyát. Fontos azonban, hogy a CIB Bank Mobilalkalmazásban utólagos pótlásra nincs lehetőség, ha később meggondolja magát, akkor a pótlási igényt a CIB24 ügyfélszolgálaton keresztül vagy bármelyik bankfiókunkban tudja megtenni.

Hogyan lehet a bankkártyát tiltani és a pótlást indítani?

  1. A CIB Bank Mobilalkalmazásba belépve nyissa meg a Kártyák/Kártyáim funkciót! Válassza ki azt a kártyát, amelyet tiltani szeretne!
  2. Kattintson a kártyakép alatt a “További funkciók” gombra és az “Egyéb intézkedések” listájából az utolsó, a “Kártya tiltása” funkciót válassza ki!
  3. A Kártya tiltás/pótlás oldalra érve ki kell választani a tiltás okát, valamint hogy szeretné-e a letiltott kártyát pótolni.
  4. A tiltás miatti új kártyát kérheti postán kézbesítve, vagy átveheti az általunk felajánlott bankfiókban.

Segíthetünk?

Hívja CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat!

CIB24 menütérkép
(+36 1) 4 242 242
  • Befektetési tranzakciók és információk: munkanapokon 8:00-18:00
  • Meglévő hitel és lízing ügyintézés: hétfő 8:00-20:00, kedd-péntek 8:00-18:00 
  • Biztosítás kötés és információ: hétfő 8:00-20:00, kedd-péntek 8:00-18:00
  • Kereskedői kártyaelfogadás: 0-24 
  • Számlaügyintézés: 0-24
9. Bankkártya és e-csatorna tiltás, adathalászat
Automata kártyatiltás
9 1
Automata elektronikus csatorna tiltás
9 2
Ügyintéző kapcsolás
9 0
1. Azonosítás
Egyenleglekérdezés és számlainformáció
1 1
Regisztrációs kód igénylés és Digitális szolgáltatás
1 2
Megtakarítás és befektetés
1 3
Bankkártya aktiválás, kártyaügyintézés, mobilfizetés
1 4
Lízing
1 5
Hitelek
1 6
Biztosítás
1 7
2. Azonosítás nélkül
Bankkártya
2 1
Készpénzfelvétel bejelentés
2 2
Megtakarítás és befektetés
2 3
Digitális szolgátatások
2 4
Lízing
2 5
Hitel
2 6
Biztosítás
2 7
4. CIB termékkel nem rendelkező érdeklődők
Személyikölcsön, hitelkártya igénylés
4 1
Fedezetes hitelek
4 2
Új lakossági számla érdeklődés
4 3
Vállalati termékek
4 4
7. Ügyfélszolgálati pontok szolgáltatási térképe
Akadálymentesen elérhető fiókok listája
7
Chat