• No Suggestions Result

REDUCE YOUR OVERHEAD COSTS

UP TO HUF 50,000 BONUS!

Financial solutions for energy saving investments!
50,000 FT ENERGY EFFICIENCY BONUS
50,000 FT ENERGY EFFICIENCY BONUS
  • This year, we have to do more than usual for the comfort and warmth of our home.
  • We offer three financial solutions for your energy saving investments.
  • Reduce your energy costs and we will support your plans with HUF 50,000!

Financial solutions for energy saving investments!

Click for more information in Hungarian!

A táblázat megtekintéséhez fordítsa el telefonját vagy görgessen oldalra!

További energiahatékony megoldásaink

Igényeljen hitelt Zöld Kamatkedvezménnyel!5

A 2023. február 1-től befogadott piaci kamatozású hitelkérelmek esetében kamatkedvezményt biztosítunk a sztenderd kamatból.

Kedvezmény feltételei:

  • a hitel célja új lakás vásárlása, új lakás építése vagy használt lakás vásárlása
  • a megvásárolni vagy építeni kívánt ingatlan:
    • energetikai besorolása legalább AA++, AA+, AA vagy BB,
    • primer energiaigénye nem haladja meg a 80kWh/év/m2 értéket,
  • fentiek energetikai tanúsítvánnyal vagy a kivitelezési dokumentáció részeként az energetikai tanúsítvány kiállítására jogosult szakember által készített előzetes energetikai számítással igazolásra kerülnek

Kedvezmény mértéke6

Termék Zöld Kamatkedvezmény mértéke Kamat a Zöld Kamatkedvezmény igénybevétele esetén
CIB Végig Fix Lakáskölcsön 1,59% 8,49%
CIB 10 Minősített Fogyasztóbarát Lakáshitel 1,09% 8,59%
CIB 5 Minősített Fogyasztóbarát Lakáshitel 1,14% 9,89%
Need help?

CIB24 - Nonstop telephone customer service

Find the right assistance for you

(+36 1) 4 242 242

  • Investment transactions and information: working days 8:00 a.m. to 6:00 p.m
  • Existing loan and leasing administration: Monday 8:00-20:00, Tuesday-Friday 8:00-18:00
  • Insurance: Monday 8:00-20:00, Tuesday-Friday 8:00-18:00
  • Merchant card acceptance: 0-24
  • Account management: 0-24
9. Bank card, and e-channel cancellation, phising
Automatic card cancellation
9 1
Automatic e-channel cancellation
9 2
To connect an operator
9 0
1. Identification
Balance inquiry and account information
1 1
Mobile app registration code and digital services
1 2
Savings and investment
1 3
Activate your card, Card and mobile payment services
1 4
Loan and leasing
1 5
-
1 6
-
1 7
2. Without identification
Bank card
2 1
Digital services
2 2
Savings
2 3
Loan and leasing
2 4
General account information
2 5
-
2 6
-
2 7
4. -
-
4 1
-
4 2
-
4 3
-
4 4