• No Suggestions Result

CIB Optimum Credit Card

CIB Optimum Credit Card; Embossed credit card that can be requested even with a monthly net income equivalent to the minimum wage
Hogyan tudok résztvenni?

Hogyan tudok résztvenni?

A akcióban való részvételhez csupán csak arra van szüksége, hogy digitalizálja Visa lakossági bankkártyáját az Apple Pay vagy a Google Pay mobiltárca alkalmazásba és vásároljon legalább 1 alkalommal okos eszközét (mobiltelefon, okosóra, tablet) használva. 

Minden CIB-es Ügyfél részt vehet a akcióban?

Minden CIB-es Ügyfél részt vehet a akcióban?

A akcióban azon ügyfeleink vehetnek részt, akik 2022. május 13.-án éjfélig  rendelkeztek Visa lakossági bankkártyával bankunknál, de még nem regisztrálták azt sem Apple Pay, sem Google Pay mobiltárca alkalmazásba, és a promóció időszaka alatt regisztrálják azt.

Meddig tart az akció?

Meddig tart az akció?

2022. június 1. és 2022. augusztus 31. között

Hogyan tudok a 10.000 Ft jóváírásban részesülni?

Hogyan tudok a 10.000 Ft jóváírásban részesülni?

Az akció ideje alatt minden hónap első és utolsó napja között lebonyolított vásárlási tranzakciókat  a Visa kártyatársaság rangsorolja és az első 400 legtöbbet használó bankkártyára 10.000 Ft-ot ír jóvá legkésőbb a következő hónap utolsó napjáig. (1)

Milyen mobiltelefonnal tudok résztvenni?

Milyen mobiltelefonnal tudok résztvenni?

Minden olyan IOS és Android készülékkel részt tud venni a akcióban, ami megfelel az Apple Pay és Google Pay mobiltárca alkalmazások technikai feltételeinek. 

Hogyan tudom telepíteni a Google Pay/Apple Pay-t?

Hogyan tudom telepíteni a Google Pay/Apple Pay-t?

Honlapunkon részletes tájékoztatást talált arról, hogy honnan tudja letölteni és miképp tudja telepíteni telefonjára a mobiltárca alkalmazásokat. Ezeket az alábbi linken megtalálja:

Mit tegyek, ha már van mobiltárca alkalmazásom?

Mit tegyek, ha már van mobiltárca alkalmazásom?

Azon ügyfeleink, akik 2022. június 1. előtt már regisztrálták Google Pay vagy Apple Pay alkalmazásba Visa bankkártyájukat, nem vehetnek részt a akcióban.

Hogyan tudom követni mobiltárca költéseimet?

Hogyan tudom követni mobiltárca költéseimet?

Mobiltárca költéseit bankkártya költéseihez hasonlóan követheti a CIB Bank Mobilalkalmazában a "Kártyáim" menüpont alatt. Továbbá mind a Google Pay, mind a Apple Pay alkalmazásban van lehetősége megtekinteni a korábbi költéseit.

Google Pay esetében az applikáción belül a bal felső sarokban lévő menüpontok közül a "Tevékenységek" opciót választva.

Apple Pay esetében a regisztrált kártyát kiválasztva a kártya képe  alatt megjelennek a költési előzmények.

Honnan tudhatom, hogy jogosult vagyok jóváírásra?

Honnan tudhatom, hogy jogosult vagyok jóváírásra?

Az akció során a CIB Bank megbízásából a Visa kártyatársaság 3 alkalommal rangsorolja a mobiltárcával fizető ügyfelek költéseit és írja jóvá azt a bankkártyájukon:

  • Az akció 1. hónapjában (2022.06.01 – 2022.06.30) jóváírásra jogosult bankkártyák esetében legkésőbb a következő hónap utolsó napján (2022.07.31).
  • Az akció 2. hónapjában (2022.07.01 – 2022.07.31) jóváírásra jogosult bankkártyák esetében legkésőbb a következő hónap utolsó napján (2022.08.31).
  • Az akció 3. hónapjában (2022.08.01 – 2022.08.31) jóváírásra jogosult bankkártyák esetében legkésőbb a következő hónap utolsó napján (2022.09.30).
Biztonságos mobiltárca alkalmazással fizetni?

Biztonságos mobiltárca alkalmazással fizetni?

A mobilfizetés ugyanolyan biztonságos, mint a bankkártyás fizetés, plusz előnye, hogy a mobiltárca alkalmazás nem tárolja a fizikai kártyaadatokat (név, kártyaszám, lejárati idő, bank neve és cvc kód), ugyanis egy virtuális kártyaszámmal történik a fizetési művelet,  a mobiltelefon képernyőzára pedig plusz biztonságot nyújt.

Több kártyát is lehet digitalizálni?

Több kártyát is lehet digitalizálni?

Igen, az alkalmazások több kártyát is képesek kezelni, így mindig eldönthetjük, hogy éppen melyik CIB-es Visa bankkártyát szeretnénk használni. Legalább ennyire praktikus, hogy egy kártyát több okos eszközön is digitalizálhatunk, így ha több készüléket használunk, mindegyiken elérhetők lesznek.

Mennyibe kerül a mobiltárca használat?

Mennyibe kerül a mobiltárca használat?

A bankkártyák digitalizálása, vagy a mobilfizetés jelenleg nem jár plusz költséggel. Az extra kényelem semmibe sem kerül Önnek.

Need help?

CIB24 - Nonstop telephone customer service

Find the right assistance for you

(+36 1) 4 242 242

  • Investment transactions and information: working days 8:00 a.m. to 6:00 p.m
  • Existing loan and leasing administration: Monday 8:00-20:00, Tuesday-Friday 8:00-18:00
  • Insurance: Monday 8:00-20:00, Tuesday-Friday 8:00-18:00
  • Merchant card acceptance: 0-24
  • Account management: 0-24
9. Cancel your card
1. Identification
Balance inquiry and account information
1 1
Mobile app registration code and digital services
1 2
Savings and investment
1 3
Activate your card, Card and mobile payment services
1 4
Loan and leasing
1 5
-
1 6
-
1 7
2. Without identification
Bank card
2 1
Digital services
2 2
Savings
2 3
Loan and leasing
2 4
General account information
2 5
-
2 6
-
2 7
4. -
-
4 1
-
4 2
-
4 3
-
4 4
7. -

The CIB website uses cookies to ensure you get the best browsing experience. By clicking on Accept all cookies, you agree upon storing the cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts. (Cookie Policy)