POS kártyaelfogadói szolgáltatás
CIB POS kártyaelfogadói szolgáltatások
A CIB Bank POS kártyaelfogadói szolgáltatásával, különböző hazai és nemzetközi kibocsátású kártyák elfogadását biztosítja azon ügyfelei részére, akik bankunkkal erre vonatkozóan szerződést kötnek, így a bankkártyát mint fizetőeszközt az áruvásárlás vagy szolgáltatás ellenértékének kiegyenlítésére elfogadják.

CIB softPOS kártyaelfogadói szolgáltatások
Oroszországi kibocsátású bankkártyák
- Visa bankkártyák
Tájékoztatjuk, hogy kártyatársasági döntés alapján, 2022. március 09-én 22:01-től az oroszországi kibocsátású Visa bankkártyákra a bankkártya-elfogadás megszűnik, amely érinti az Internetes (eCommerce) és a fizikai (POS) bankkártya-elfogadást is.
- Mastercard bankkártyák
Tájékoztatjuk, hogy kártyatársasági döntés alapján, 2022. március 10-től az oroszországi kibocsátású Mastercard bankkártyákra a bankkártya-elfogadás megszűnt, amely érinti az Internetes (eCommerce) és a fizikai (POS) bankkártya-elfogadást is.
Ezzel kapcsolatosan Önnek, mint Kereskedőnek semmilyen teendője nincsen, az orosz kibocsátású bankkártyákkal történő fizetés a fenti időpontot követően automatikusan elutasításra kerül.
Kérdés esetén forduljon hozzánk bizalommal CIB Bank Kereskedői Kártyaelfogadás Ügyfélszolgálatunkon a 06-1-399-8998 telefonszámon.
SZÉP kártya elfogadás változások
SZÉP kártya elfogadás változások POS terminálon
Tájékoztatjuk, hogy a 178/2021. (IV.15.) Kormányrendelet értelmében 2021. április 25. és 2022. december 31. között SZÉP kártya elfogadással rendelkező POS terminálján a tevékenységi körébe tartozó szolgáltatás ellenértékének megfizetésére mindhárom SZÉP kártya alszámlán (zsebben) lévő egyenleget elfogadhatja.
Ha Ön MKB SZÉP kártya és K&H SZÉP kártya elfogadással (is) rendelkezik POS terminálján, teendője nincsen, a három SZÉP kártya alszámla (zseb) elfogadása automatikusan megtörténik.
Ha Ön OTP SZÉP kártya elfogadással (is) rendelkezik POS terminálján, a terminálon paraméterfrissítést követően lesz elérhető mindhárom alszámla (zseb). A frissítés a terminálokon automatikusan fog megtörténni 2021. április 23-tól kezdődően.
Amennyiben az automatikus frissítés az Ön terminálján nem történik meg, manuálisan szükséges paraméterfrissítést elvégeznie annak érdekében, hogy mindhárom OTP SZÉP kártya alszámla (zseb) kiválasztható legyen.
A manuális paraméterfrissítés az alábbi módon végezhető el az OTP SZÉP kártya elfogadással (is) rendelkező POS terminálján:
MENU -> ADMIN MENÜ -> KERESKEDŐI MENÜ -> jelszó: 0000 -> TMS LETÖLTÉS
A paraméterfrissítés kb. 2 percet vesz igénybe, sikeres frissítést követően egy DOWNLOAD OK feliratú bizonylatot nyomtat ki a terminál. Ez jelzi, hogy sikeres volt a frissítés, és a POS terminálon mindhárom OTP SZÉP kártya alszámla (zseb) kiválasztható lesz.
A frissítést követően a POS terminál a megszokott módon használható tovább. Felhívjuk a figyelmét, hogy a paraméterfrissítést megelőzően a POS terminálon elszámolás (kötegzárás) történik.
Bármilyen kérdés, technikai probléma esetén kérjük, hívja a CIB Bank Kereskedői Kártyaelfogadás Ügyfélszolgálatunkat a 06-1-399-8998-as telefonszámon.
További információra van szüksége?
Kérjen visszahívást és kollégáink felkeresik Önt!