POS kártyaelfogadói szolgáltatás
CIB POS kártyaelfogadói szolgáltatások
A CIB Bank POS kártyaelfogadói szolgáltatásával, különböző hazai és nemzetközi kibocsátású kártyák elfogadását biztosítja azon ügyfelei részére, akik bankunkkal erre vonatkozóan szerződést kötnek, így a bankkártyát mint fizetőeszközt az áruvásárlás vagy szolgáltatás ellenértékének kiegyenlítésére elfogadják.
Most akár 0 Ft felügyeleti díjjal 3 hónapig!
A fizikai POS terminál felügyeleti díja a promóció ideje alatt benyújtott igénylések esetén, a szerződés hatályba lépését követő hónaptól számított első 3 hónapban 0 Ft.1
Oroszországi kibocsátású bankkártyák
- Visa bankkártyák
Tájékoztatjuk, hogy kártyatársasági döntés alapján, 2022. március 09-én 22:01-től az oroszországi kibocsátású Visa bankkártyákra a bankkártya-elfogadás megszűnik, amely érinti az Internetes (eCommerce) és a fizikai (POS) bankkártya-elfogadást is.
- Mastercard bankkártyák
Tájékoztatjuk, hogy kártyatársasági döntés alapján, 2022. március 10-től az oroszországi kibocsátású Mastercard bankkártyákra a bankkártya-elfogadás megszűnt, amely érinti az Internetes (eCommerce) és a fizikai (POS) bankkártya-elfogadást is.
Ezzel kapcsolatosan Önnek, mint Kereskedőnek semmilyen teendője nincsen, az orosz kibocsátású bankkártyákkal történő fizetés a fenti időpontot követően automatikusan elutasításra kerül.
Kérdés esetén forduljon hozzánk bizalommal CIB Bank Kereskedői Kártyaelfogadás Ügyfélszolgálatunkon a 06-1-399-8998 telefonszámon.
Kulcsmegújítás 2021.10.25-től
PIN PAD-del rendelkező POS terminálok kulcsmegújításával kapcsolatos információk
Kedves Partnerünk!
Tájékoztatjuk, hogy POS terminálján a PIN PAD tanúsítványának megújítására van szükség. Ez egy automatikus frissítés keretén belül fog megtörténni 2021. október 25-tel kezdődően, a reggeli/hajnali órákban.
Az automatikus frissítés kb. 5-10 percet vesz igénybe, ez idő alatt a POS terminál többször újraindulhat, és „IKR MAINTENANCE” felirat jelenik meg rajta. A sikeres folyamat végén a POS terminál egy konfigurációs bizonylatot nyomtat ki.
Kérjük, hogy a frissítés alatt a POS terminált NE indítsa újra, és az áramellátását folyamatosan biztosítsa.
A sikeres frissítést követően a POS terminál a megszokott módon használható tovább, egyéb teendő nincs vele.
Sikertelen frissítés vagy bármilyen technikai probléma esetén kérjük, hívja CIB Bank Kereskedői Kártyaelfogadás Ügyfélszolgálatunkat a 06-1-399-8998-as telefonszámon.
Együttműködését előre is köszönjük!
SZÉP kártya elfogadás változások
SZÉP kártya elfogadás változások POS terminálon
Tájékoztatjuk, hogy a 178/2021. (IV.15.) Kormányrendelet értelmében 2021. április 25. és 2021. december 31. között SZÉP kártya elfogadással rendelkező POS terminálján a tevékenységi körébe tartozó szolgáltatás ellenértékének megfizetésére mindhárom SZÉP kártya alszámlán (zsebben) lévő egyenleget elfogadhatja.
Ha Ön MKB SZÉP kártya és K&H SZÉP kártya elfogadással (is) rendelkezik POS terminálján, teendője nincsen, a három SZÉP kártya alszámla (zseb) elfogadása automatikusan megtörténik.
Ha Ön OTP SZÉP kártya elfogadással (is) rendelkezik POS terminálján, a terminálon paraméterfrissítést követően lesz elérhető mindhárom alszámla (zseb). A frissítés a terminálokon automatikusan fog megtörténni 2021. április 23-tól kezdődően.
Amennyiben az automatikus frissítés az Ön terminálján nem történik meg, manuálisan szükséges paraméterfrissítést elvégeznie annak érdekében, hogy mindhárom OTP SZÉP kártya alszámla (zseb) kiválasztható legyen.
A manuális paraméterfrissítés az alábbi módon végezhető el az OTP SZÉP kártya elfogadással (is) rendelkező POS terminálján:
MENU -> ADMIN MENÜ -> KERESKEDŐI MENÜ -> jelszó: 0000 -> TMS LETÖLTÉS
A paraméterfrissítés kb. 2 percet vesz igénybe, sikeres frissítést követően egy DOWNLOAD OK feliratú bizonylatot nyomtat ki a terminál. Ez jelzi, hogy sikeres volt a frissítés, és a POS terminálon mindhárom OTP SZÉP kártya alszámla (zseb) kiválasztható lesz.
A frissítést követően a POS terminál a megszokott módon használható tovább. Felhívjuk a figyelmét, hogy a paraméterfrissítést megelőzően a POS terminálon elszámolás (kötegzárás) történik.
Bármilyen kérdés, technikai probléma esetén kérjük, hívja a CIB Bank Kereskedői Kártyaelfogadás Ügyfélszolgálatunkat a 06-1-399-8998-as telefonszámon.
Érintéses fizetés 15 000 Ft-os értékhatárral
Fontos tájékoztatás az érintéses fizetés 15 000 Ft-os értékhatáráról
A 60/2020. (III. 23.) Korm. Rendelet értelmében az érintéssel történő egyedi bankkártyás fizetések erős ügyfélhitelesítési összeghatára 5 000 Ft-ról 15 000 Ft-ra emelkedik.
A rendeletnek való megfelelés érdekében a POS terminálok beállítását legkésőbb 2020. április 15-ig módosítani kell.
Mit jelent ez a gyakorlatban?
A módosítást követően a POS terminál alapesetben nem kér PIN kódot a 15 000 Ft alatti Mastercard, Visa és AMEX (ha az AMEX elfogadás engedélyezve van) tranzakcióknál.
A változás a PSD2 kapcsán bevezetett szabályozást nem érinti, azt továbbra is alkalmazni kell. Tehát ha a kártyabirtokos már 5 alkalommal vásárolt érintéses fizetéssel PIN kód megadása nélkül, vagy ha ezen vásárlások összesített értéke meghaladja a 150 eurónak megfelelő összeget, akkor a terminál a 15 000 Ft alatti tranzakciók esetén is kéri a PIN kód megadását.
Mi az Ön teendője?
A POS terminálok távolról végrehajtott módosítását a CIB Bank 2020. április 15-ig folyamatosan végzi, azonban előfordulhat, hogy néhány esetben a módosítás nem tud lefutni a terminálon.
A központi frissítések az éjjeli-hajnali órákban zajlanak, ezért kérjük, hogy 2020. április 15-ig POS terminálja folyamatosan maradjon bekapcsolt állapotban, az alábbiak szerint:
- Asztali terminál (Ingenico ICT 220): éjszakára se húzza ki a tápkábelt, a terminál legyen folyamatosan áram alatt.
- Mobil terminál (Ingenico IWL 220): a terminált éjszakára ne kapcsolja ki, és csatlakoztassa a hálózati töltőre.
Ha azt tapasztalja, hogy terminálján nem futott le a távoli módosítás, és a 15 000 Ft alatti tranzakciók esetén is PIN kódot kér, vagy nem kívánja megvárni a 2020. április 15-i határidőt, akkor 2020. április elejétől Ön is el tudja végezni manuálisan a paraméterfrissítést az alábbiak szerint:
- Menü
- Admin menü
- Kereskedői menü
- Jelszó (0000)
- TMS letöltés
- Jelszó (0000)
- Kereskedői menü
- Admin menü
Ezután a terminál újraindul, és az új érintéses fizetési limit beállításra kerül.
Tájékoztatjuk, hogy néhány esetben a bankkártyákon is szükség lehet az érintéses limit módosítására, melyet a Kártyakibocsátónak kell végrehajtani, így előfordulhat, hogy bizonyos kártyákkal a POS terminál a sikeres frissítéstől függetlenül is kérhet PIN kódot 15.000 Ft alatt.
Ha a frissítés során segítségre van szüksége, vagy technikai hiba lépne fel, kérjük, hívja a CIB Bank Kereskedői Kártyaelfogadás Ügyfélszolgálatunkat a 06-1-399-8998 telefonszámon.
Változások 2019. szeptember 14-től
Változások 2019. szeptember 14-től!
A PSD2 erős ügyfélhitelesítésre vonatkozó előírásaival kapcsolatos, kártyaelfogadást érintő változások. Részletek >>
További információra van szüksége?
Kérjen visszahívást és kollégáink felkeresik Önt!