• No Suggestions Result

POS kártyaelfogadói szolgáltatás

Különböző hazai és nemzetközi kibocsátású kártyák elfogadásának biztosítása

CIB POS kártyaelfogadói szolgáltatások

A CIB Bank POS kártyaelfogadói szolgáltatásával, különböző hazai és nemzetközi kibocsátású kártyák elfogadását biztosítja azon ügyfelei részére, akik bankunkkal erre vonatkozóan szerződést kötnek, így a bankkártyát mint fizetőeszközt az áruvásárlás vagy szolgáltatás ellenértékének kiegyenlítésére elfogadják.

Most akár 0 Ft felügyeleti díjjal 3 hónapig!

Most akár 0 Ft felügyeleti díjjal 3 hónapig!

 

A fizikai POS terminál felügyeleti díja a promóció ideje alatt benyújtott igénylések esetén, a szerződés hatályba lépését követő hónaptól számított első 3 hónapban 0 Ft.1

SZÉP kártya elfogadás változások

SZÉP kártya elfogadás változások

SZÉP kártya elfogadás változások POS terminálon

Tájékoztatjuk, hogy a 178/2021. (IV.15.) Kormányrendelet értelmében 2021. április 25. és 2021. december 31. között SZÉP kártya elfogadással rendelkező POS terminálján a tevékenységi körébe tartozó szolgáltatás ellenértékének megfizetésére mindhárom SZÉP kártya alszámlán (zsebben) lévő egyenleget elfogadhatja.

Ha Ön MKB SZÉP kártya és K&H SZÉP kártya elfogadással (is) rendelkezik POS terminálján, teendője nincsen, a három SZÉP kártya alszámla (zseb) elfogadása automatikusan megtörténik.

Ha Ön OTP SZÉP kártya elfogadással (is) rendelkezik POS terminálján, a terminálon paraméterfrissítést követően lesz elérhető mindhárom alszámla (zseb). A frissítés a terminálokon automatikusan fog megtörténni 2021. április 23-tól kezdődően. 
Amennyiben az automatikus frissítés az Ön terminálján nem történik meg, manuálisan szükséges paraméterfrissítést elvégeznie annak érdekében, hogy mindhárom OTP SZÉP kártya alszámla (zseb) kiválasztható legyen. 

A manuális paraméterfrissítés az alábbi módon végezhető el az OTP SZÉP kártya elfogadással (is) rendelkező POS terminálján:

MENU -> ADMIN MENÜ -> KERESKEDŐI MENÜ -> jelszó: 0000 -> TMS LETÖLTÉS

A paraméterfrissítés kb. 2 percet vesz igénybe, sikeres frissítést követően egy DOWNLOAD OK feliratú bizonylatot nyomtat ki a terminál. Ez jelzi, hogy sikeres volt a frissítés, és a POS terminálon mindhárom OTP SZÉP kártya alszámla (zseb) kiválasztható lesz. 
A frissítést követően a POS terminál a megszokott módon használható tovább. Felhívjuk a figyelmét, hogy a paraméterfrissítést megelőzően a POS terminálon elszámolás (kötegzárás) történik.

Bármilyen kérdés, technikai probléma esetén kérjük, hívja a CIB Bank Kereskedői Kártyaelfogadás Ügyfélszolgálatunkat a 06-1-399-8998-as telefonszámon.  

Kulcsmegújítás

Kulcsmegújítás

PIN PAD-del rendelkező POS terminálok kulcsmegújításával kapcsolatos információk

Tájékoztatjuk, hogy POS terminálján a PIN PAD tanúsítványának megújítására van szükség. Ez egy automatikus frissítés keretén belül fog megtörténni 2021. január 25-tel kezdődően, a reggeli/hajnali órákban.
Az automatikus frissítés kb. 5-10 percet vesz igénybe, ez idő alatt a POS terminál többször újraindulhat, és „IKR MAINTENANCE” felirat jelenik meg rajta. A sikeres folyamat végén a POS terminál egy konfigurációs bizonylatot nyomtat ki.

Kérjük, hogy a frissítés alatt a POS terminált NE indítsa újra, és az áramellátását folyamatosan biztosítsa.

A sikeres frissítést követően a POS terminál a megszokott módon használható tovább, egyéb teendő nincs vele.

Sikertelen frissítés vagy bármilyen technikai probléma esetén kérjük, hívja CIB Bank Kereskedői Kártyaelfogadás Ügyfélszolgálatunkat a 06-1-399-8998-as telefonszámon. 

Együttműködését előre is köszönjük!

Érintéses fizetés 15 000 Ft-os értékhatárral

Érintéses fizetés 15 000 Ft-os értékhatárral

Fontos tájékoztatás az érintéses fizetés 15 000 Ft-os értékhatáráról

A 60/2020. (III. 23.) Korm. Rendelet értelmében az érintéssel történő egyedi bankkártyás fizetések erős ügyfélhitelesítési összeghatára 5 000 Ft-ról 15 000 Ft-ra emelkedik.

A rendeletnek való megfelelés érdekében a POS terminálok beállítását legkésőbb 2020. április 15-ig módosítani kell.

Mit jelent ez a gyakorlatban?

A módosítást követően a POS terminál alapesetben nem kér PIN kódot a 15 000 Ft alatti Mastercard, Visa és AMEX (ha az AMEX elfogadás engedélyezve van) tranzakcióknál.

A változás a PSD2 kapcsán bevezetett szabályozást nem érinti, azt továbbra is alkalmazni kell. Tehát ha a kártyabirtokos már 5 alkalommal vásárolt érintéses fizetéssel PIN kód megadása nélkül, vagy ha ezen vásárlások összesített értéke meghaladja a 150 eurónak megfelelő összeget, akkor a terminál a 15 000 Ft alatti tranzakciók esetén is kéri a PIN kód megadását.
 
Mi az Ön teendője?

A POS terminálok távolról végrehajtott módosítását a CIB Bank 2020. április 15-ig folyamatosan végzi, azonban előfordulhat, hogy néhány esetben a módosítás nem tud lefutni a terminálon. 

A központi frissítések az éjjeli-hajnali órákban zajlanak, ezért kérjük, hogy 2020. április 15-ig POS terminálja folyamatosan maradjon bekapcsolt állapotban, az alábbiak szerint:

  • Asztali terminál (Ingenico ICT 220): éjszakára se húzza ki a tápkábelt, a terminál legyen folyamatosan áram alatt.
  • Mobil terminál (Ingenico IWL 220): a terminált éjszakára ne kapcsolja ki, és csatlakoztassa a hálózati töltőre.

Ha azt tapasztalja, hogy terminálján nem futott le a távoli módosítás, és a 15 000 Ft alatti tranzakciók esetén is PIN kódot kér, vagy nem kívánja megvárni a 2020. április 15-i határidőt, akkor 2020. április elejétől Ön is el tudja végezni manuálisan a paraméterfrissítést az alábbiak szerint:

  • Menü
    • Admin menü
      • Kereskedői menü
        • Jelszó (0000)
          • TMS letöltés

Ezután a terminál újraindul, és az új érintéses fizetési limit beállításra kerül.

Tájékoztatjuk, hogy néhány esetben a bankkártyákon is szükség lehet az érintéses limit módosítására, melyet a Kártyakibocsátónak kell végrehajtani, így előfordulhat, hogy bizonyos kártyákkal a POS terminál a sikeres frissítéstől függetlenül is kérhet PIN kódot 15.000 Ft alatt.

Ha a frissítés során segítségre van szüksége, vagy technikai hiba lépne fel, kérjük, hívja a CIB Bank Kereskedői Kártyaelfogadás Ügyfélszolgálatunkat a 06-1-399-8998 telefonszámon.

Változások 2019. szeptember 14-től

Változások 2019. szeptember 14-től

Változások 2019. szeptember 14-től!

A PSD2 erős ügyfélhitelesítésre vonatkozó előírásaival kapcsolatos, kártyaelfogadást érintő változások. Részletek >>

Online igénylés egyszerűen

Töltse ki űrlapunkat most!

Online igénylem

További információra van szüksége?

Kérjen visszahívást és kollégáink felkeresik Önt!

Segíthetünk?

Hívja CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat!

CIB24 menütérkép
(+36 1) 4 242 242
9. Bankkártya tiltás
1. Azonosítás
Egyenleglekérdezés és számlainformáció
1 1
Regisztrációs kód igénylés és Digitális szolgáltatás
1 2
Megtakarítás és befektetés
1 3
Bankkártya aktiválás, kártyaügyintézés és ApplePay
1 4
Lízing
1 5
Hitelek
1 6
Biztosítás
1 7
2. Azonosítás nélkül
Bankkártya
2 1
Készpénzfelvétel bejelentés
2 2
Megtakarítás és befektetés
2 3
Digitális szolgátatások
2 4
Lízing
2 5
Hitel
2 6
Biztosítás
2 7
4. CIB termékkel nem rendelkező érdeklődők
Személyikölcsön, hitelkártya igénylés
4 1
Fedezetes hitelek
4 2
Új lakossági számla érdeklődés
4 3
Vállalati termékek
4 4
7. Moratórium

A CIB honlap sütiket használ, ezek segítségével tudjuk biztosítani a legjobb böngészési élményt. Az összes süti elfogadására kattintva, Ön beleegyezik, hogy a sütiket eltároljuk az eszközén. A sütik segítségével megkönnyítjük az oldalon a navigációt, és azokat az oldalhasználat elemzésére és marketing célokra használjuk fel. (Süti szabályzat)