CIB Bank Mobilalkalmazás
Egyszerűsítse banki ügyintézését!
Gyors
Egyszerű alkalmazás regisztráció, gyors és biztonságos használat
Elérhető
iOS és Android telefonokra egyaránt elérhető
Praktikus
Mindennapi pénzügyi igényeket lefedő funkcionalitás
2023.01.02. - CIB Bank Mobilalkalmazás - Android operációs rendszer minimum követelmény változás Részletek >>
2022.12.15. - Biztonsági intézkedés: A CIB Bank Mobilalkalmazáshoz kapcsolódó Helyreállító Kód kikapcsolása Részletek >>
Gondoskodjunk együtt online biztonságáról!
- Bejelentkezés előtti képernyő
Már a bejelentkezés előtt is hasznos funkciók állnak rendelkezésére
Szeretné gyorsan elérni a CIB Bank ügyfélszolgálatát? A legközelebbi bankfiókot vagy ATM-et keresi? Vagy szüksége lenne egy devizaváltó kalkulátorra?
Erre a sokféle igényre egyszerű a válasz. A megoldást az alkalmazás bejelentkezés előtti képernyőjén találja.
- Regisztrációs folyamat
Adja át magát a banki ügyintézés új élményének!
Intézze banki ügyeit közvetlenül a telefonjáról!
Szerződjön a CIB Bank Mobilalkalmazás használatára, és néhány egyszerű lépésben hozza létre felhasználói profilját az alkalmazásban! Írja be vagy telefonjával olvassa be regisztrációs kódját, válassza ki PIN-kódját, és már kezdheti is felfedezni, hogyan teszi könnyebbé alkalmazásunk a banki ügyintézést! Közös tulajdonú bankszámlák esetében a szerződés csak a CIB bankfiókokban köthető meg.
- Átvezetések és átutalások
Kezelje megbízásait könnyen és egyszerűen!
Az Átvezetés funkció segítségével gyorsan és díjmentesen indíthat forint átvezetést saját számlái között vagy az ugyanazon tulajdonoshoz tartozó delegált, illetve jogi képviselői számlák között.
Az Átutalás funkció segítségével néhány egyszerű lépésben végezhet forint átutalást új vagy meglévő partnerei részére.
- Deviza átvezetés
Mozgassa pénzét számlái között egyszerűen, különféle devizanemekben!
Indítson deviza átvezetéseket a CIB Banknál vezetett különböző devizanemű folyószámlái vagy takarékszámlái között egyszerűen, közvetlenül a telefonjáról!
- Csekkbefizetés átutalással
Mondjon búcsút a hagyományos számlabefizetésnek!
Már nem kell postahivatalt keresnie, vagy a számítógépe elé ülnie, ha be akarja fizetni számláit. Csak vegye elő okostelefonját, és a csekket beolvasva pillanatok alatt elintézheti havi számlabefizetéseit.
- Gyors átvezetés
Gyorsítsa fel a saját számlái közötti átvezetéseket!
Szeretné egyszerűbben intézni a saját számlái közötti átvezetéseket, vagy pillanatok alatt befizetni a hitelkártyáján fennálló tartozást?
Aktiválja a Gyors átvezetés funkciót, és egy szempillantás alatt elintézheti tranzakcióit!
- Mobilegyenleg-feltöltés
Mobilegyenleg-feltöltés egyszerűen – amikor csak szüksége van rá.
Ha látja, hogy fogy a feltöltött egyenlege, a megoldás már ott is lapul a zsebében! A CIB Bank Mobilalkalmazás segítségével feltöltheti saját, családtagjai és barátai telefonjának egyenlegét.
- Megbízható tranzakciók
Egyszerűsített tranzakciók a megbízható partnerekkel
A Partnerlistájában szerepelnek olyan kedvezményezettek, akiknek rendszeresen utal? Vagy családjában Ön az, aki feltölti a többi családtag mobiltelefon-egyenlegét?
Ha az ilyen partnerek számlaszámát és telefonszámát megbízhatóként jelöli meg, gyorsabban hajthatja végre a kapcsolódó tranzakciókat, mert nem kell mindegyik ügyletet külön engedélyeznie.
- SEPA devizaátutalás
Soha nem volt ilyen könnyű külföldi átutalást indítani!
A SEPA (Egységes Euró Fizetési Övezet) devizaátutalási megbízások segítségével euróban fizethet nemzeti, határokon átnyúló és nemzetközi tranzakcióknál.
- Beállítások
Személyre szabott banki élmény, csak Önnek
Tekintse át és kezelje alkalmazása és internet bankja beállításait, aktiváljon extra funkciókat, és állítsa be ezeket egyéni igényei szerint, hogy az online banki ügyintézése valóban Önre legyen szabva!
- Ajánlatok
Az Önnek szóló ajánlatok egy helyen
Itt egy helyen megtalálhatja a bank összes, az Ön igényeire szabott ajánlatát.
- Postaláda
Könnyen használható virtuális irattár
A Bizonylataim funkcióban áttekintheti és letöltheti az elmúlt 6 hónap kimenő tranzakcióinak bizonylatait. A Szerződéseim funkcióban hozzáférhet a CIB Bank Mobilalkalmazással igényelt termékekhez és szolgáltatásokhoz kapcsolódó dokumentumhoz.
- Fiók- és ATM kereső
Néhány érintéssel rákereshet az Ön közelében található CIB bankfiókokra vagy ATM-ekre
A kiválasztott fiókhoz vagy ATM-hez könnyedén meg is tervezheti a legrövidebb utat a navigáció használatával.
- Értesítések
Tartsa kézben pénzügyeit teljes körű értesítési szolgáltatásaink segítségével!
Díjmentes, személyre szabható rendszerfigyelmeztetések, banki műveletekkel kapcsolatos értesítések és akciós ajánlatok közvetlenül a mobiljára, push üzenetben.
A szolgáltatás használatához aktiválnia kell a díjmentes Okos értesítéseket a Beállítások menüben!
- Biztosítások áttekintése
Védjen meg mindent, ami számít Önnek!
Pár kattintással áttekintheti meglévő biztosítása legfontosabb adatait, vagy tájékozódhat további biztosítási ajánlataink részleteiről.
- Kezdőlap
Kövesse pénzügyeit egyszerűbben egy könnyen elérhető áttekintő oldal használatával!
Minden alapvető banki funkció egyetlen, gyorsan elérhető helyen. Ellenőrizze leggyakrabban használt banki termékeinek státuszát, kezelje legutóbbi tranzakcióit, és kezdeményezzen átutalásokat a leggyakoribb partnereinek pillanatok alatt!
- Számlák és tranzakciók
A számláival kapcsolatos összes fontos adat kompakt nézetben
Nézze át számlaegyenlegeit, a számláihoz kapcsolódó bankkártyáit, és ellenőrizze tranzakcióit bármikor, amikor csak szeretné!
- Gyors egyenleglekérdezés
Bárhol, bármikor ellenőrizheti egyenlegét!
Szeretné ellenőrizni, vajon alacsony-e banki egyenlege? Vásárlás előtt szeretne tisztába jönni valós pénzügyi helyzetével? Aktiválja a Gyors egyenleglekérdezés funkciót, és egyetlen pillanat alatt ellenőrizheti, mennyit költhet!
- Hitelek
Az Ön összes hitele és lízingterméke egy összefoglaló nézetben
Bárhol, bármikor áttekintést kaphat összes hiteléről és/vagy lízingtermékéről.
- Személyi kölcsön
A személyi kölcsön igénylésének leggyorsabb módja
Ha Ön jogosult előzetesen jóváhagyott hitelajánlatra, egyszerű, teljesen online folyamatot követően hozzájuthat a kölcsönhöz, akár útközben vagy a saját kanapéjáról.
Ha szeretné tudni, hogy jogosult-e előzetesen jóváhagyott ajánlatra, a Beállításoknál engedélyezze a marketing célú ajánlatokat, és nézze meg az Ajánlataim menüpontban.
- #withKEY
A CIB Bank Mobilalkalmazásba beépített #withKEY funkció
Nem kell többé aggódnia amiatt, hová tette legutóbb a fizikai tokenjét. Használja a mobilalkalmazásba beépített #withKEY funkciót a CIB Internet Bankba vagy a CIB Bank Online felületére történő belépéshez és az online banki tranzakciók jóváhagyásához!
- Kártyák
Kezelje kártyáit könnyen és megbízható módon!
Tekintse át és aktiválja bankkártyáit, módosítsa limitjeit, és rendezze hitelkártya-tartozását közvetlenül az okostelefonjáról!
- Megtakarítások
A megtakarításaival kapcsolatos összes fontos adat kompakt nézetben
Bármikor megnézheti, hogy állnak a megtakarításai, és figyelemmel kísérheti az ezekkel kapcsolatos tranzakcióit.
- Megtakarítás áttekintő
Megtakarítási lehetőségek széles választéka és részletes információk egy helyen.
Válogasson az online leköthető betétek közül, vagy szűkítse le a listát megtakarítási igényeihez igazítva a varázsló segítségével.
- Portfolióáttekintés
Tartson lépést könnyedén a piac változásaival
Tekintse át, és kezelje befektetési portfólióját bárhol, bármikor a CIB Bank Mobilalkalmazás segítségével. Böngéssze teljes portfólióját eszközcsoportok szerint rendezve, így például a befektetési alapok, részvények, kötvények és egyéb értékpapírok vagy a számlafajták szerint. Kattintson a kiválasztott befektetési alapra, és annak minden részlete az Ön rendelkezésére áll.
- Befektetési alapok áttekintése
Befektetési lehetőségek nagy választéka és információk
A Termékáttekintőben a CIB befektetési alapok széles választékát tartalmazó termékpalettát tekinthet meg. Böngészheti szabadon a termékkatalógust, vagy preferenciái megadásával szűrhet azokra a befektetési paraméterekre, amelyek a leginkább megfelelnek igényeinek.
Milyen készülékekre telepíthető az alkalmazás?
A CIB Bank Mobilalkalmazás a legelterjedtebb mobil operációs rendszerekre elérhető (Android, Apple iOS és Huawei HMS). A Blackberry és a Windows mobil operációs rendszer nem támogatott.
Androidos készülék esetén
Honnan, hogyan tudom letölteni a CIB Bank Mobilalkalmazást androidos készülék esetén?
Androidos készülék esetén a Google Play Áruházból és a HUAWEI APPGalleryból ingyenesen letölthető a CIB Bank Mobilalkalmazás.Az áruházból letölthető alkalmazás linkje közvetlenül a CIB Bank honlapjáról is elérhető.
Miért nem tudom telepíteni a CIB Bank Mobilalkalmazást?
Mert az alkalmazás csak Android 6.0 vagy annál újabb operációs rendszer esetén telepíthető. A minimális kijelző felbontás 480x800 képpont vagy ennél magasabb.
Hogyan tudom megnézni, hogy milyen verziószámú Android operációs rendszer van a készülékemen?
Az adott eszköz beállításai alatt található meg az információ.
A #withKEY token nem működik a készüléken, mi a teendő? (A 6 számjegy helyett csak pontok jelennek meg.)
A Beállítások/Fejlesztői beállítások opciónál állítsa be 1x-esre az alábbiakat:
- Ablak animáció skálázása
- Áttűnés animáció skálázása
- Animátor időtartamának skálázása
Ha nincsenek beállítva a Fejlesztési beállítások, akkor a Beállítások/Telefon névjegye kiválasztásával a "Build szám"-ra való többszöri kattintással válnak elérhetővé.
A PIN kód bevitelére szolgáló virtuális billentyűzeten kizárólag egy vagy néhány számjegy aktív (jellemzően az 1-es), emiatt a PIN kódot nem lehet beütni.
Valamely, párhuzamosan futó alkalmazás akadályozza a zavartalan működést, ezért azt javasoljuk, hogy kapcsolja ki a párhuzamosan futó alkalmazásokat, amíg a CIB Bank Mobilalkalmazást használja. Jelenleg a felsorolt alkalmazások működése okozhat ilyen problémát az androidos készülékeken:
- Soft Buttons Lite
- Bluelight Filter for Eye Care
- Gesture Launcher
- Echo Notification Lockscreen
- Lux Auto Brightness
- Lux Lite
- Twilight
Egyes telefontípusok esetén a Messenger és a Viber átmeneti leállítása is szükséges lehet.
A biometrikus azonosítás menüpont nem jelenik meg a Beállítások menüben, pedig a telefon rendelkezik biometrikus azonosítóval.
Jelenleg csak az Apple, valamint Android 6.0 operációs rendszer feletti készülékek rendelkeznek a CIB Bank Mobilalkalmazás részéről támogatott biometrikus-azonosító technológiával. A használat csak ezen készüléktípusok esetében elérhető. Amennyiben Ön több felhasználóval regisztrált a telefonjára, abban az esetben csak egynél állíthatja be a biometrikus azonosítás lehetőségét biztonsági okokból!
Az IBAN beírásakor a telefon automatikusan kitölti egy véletlenszerű számmal a mezőt. Miért történik ez?
A készüléken be van kapcsolva az automatikus csere funkció. Emiatt automatikusan kitöltődik a mező a felajánlott szöveggel. Az automatikus csere funkció kikapcsolása Samsung készülék esetén a következőképpen történhet: Beállítások → Nyelv és bevitel → Samsung billentyűzet beállítások → Automatikus csere
iOS-es készülék esetén
Honnan, hogyan tudom letölteni a CIB Bank Mobilalkalmazást iPhone készülék esetén?
iPhone készüléken az Apple App Store-ból ingyenesen letölthető a CIB Bank mobilalkalmazás. Az áruházból letölthető alkalmazás linkje közvetlenül a CIB Bank honlapjáról is elérhető.
Miért nem tudom letölteni az Apple App Store-ból az alkalmazást?
Mert az alkalmazás csak iOS 12.0 vagy annál újabb operációs rendszerek esetén érhető el.
Hogyan tudom megnézni, hogy hányas iOS van a készülékemen?
A Beállítások menüpontnál, az Általános beállításokon belül, az Infó pont alatt ellenőrizhető.
A CIB Bank Mobilalkalmazás miért kér hozzáférést a következőkhöz: Fotók/Médiaelemek/Fájlok, Kamera, Eszközazonosító/Helymeghatározás/Hívási információk?
- Fotók/Médiaelemek/Fájlok: Az applikációban lehetőség van profilképet feltölteni, ezért szükséges a Galériához való hozzáférés.
- Kamera: A „Csekkbefizetés átutalással” funkciónál azért van szükség a kamera használatára, mert le kell fotóznia a csekket, amelyet szeretne befizetni.
- Helymeghatározás: A Fiók- és ATM kereső funkció használata során van rá szükség.
- Eszközazonosító és hívási információk: Ahhoz szükséges, hogy azonnal felhívhassa a CIB24 telefonos ügyfélszolgálatot.
Kik vehetik igénybe az alkalmazást?
A szolgáltatást a CIB Banknál bankszámlával és/vagy befektetési szolgáltatásra vonatkozó szerződéssel rendelkező magánszemélyek, egyéni vállalkozók és jogi személyek, valamint elszámolási számlával (bevásárlókártya számlával és/vagy hitelkártya számlával) rendelkező magánszemélyek, egyéni vállalkozók és jogi személyek vehetik igénybe, amennyiben nem együttes rendelkezői a számlának.
Szeretném használni az alkalmazást, de nem rendelkezem sem bankszámlával a CIB Banknál, sem befektetési szolgáltatásra vonatkozó szerződéssel.
A szolgáltatást csak CIB Banknál vezetett bankszámlával és/vagy befektetési szolgáltatásra vonatkozó szerződéssel rendelkező ügyfelek vehetik igénybe, ezért, ha Ön nem rendelkezik a fentiekkel, kérjük, hogy az igényléshez fáradjon be bármelyik CIB bankfiókba vagy nyisson bankszámlát a mobilalkalmazáson keresztül.
Egyéni vállalkozói vagy vállalati számlámmal is használhatom a CIB Bank Mobilalkalmazást?
Igen.
Hogyan tudom használni a CIB Bank Mobilalkalmazást, ha van a CIB Banknál számlám?
A regisztrációhoz regisztrációs kód szükséges. Regisztrációs kód igényléséhez kérjük keresse fel a CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat (a szükséges előfeltételek megléte esetén az automata menürendszeren keresztül is lehetőség van regisztrációs kód igénylésre, de természetesen ügyintézői segítséggel is kérhet kódot) vagy bármely CIB bankfiókot.
Mi az a „regisztrációs kód”?
A regisztrációs kód egy 16 számjegyű kód, amelyet a szerződést vagy újra regisztrációt követően SMS-ben küldünk el az Ön számára.
Mennyibe kerül a regisztrációs SMS?
Minden ügyfél számára ingyenes.
Miért nem engedi az alkalmazás 4 számjegyből álló PIN kód beállítását?
Biztonsági okokból a PIN kódnak legalább 5, legfeljebb 10 számjegyből kell állnia. A kód nem lehet egyforma vagy sorban egymást követő számok sorozata.
Hogyan tudom használni a biometrikus azonosítást a belépéshez?
Amennyiben az Ön készüléktípusa támogatja a biometrikus azonosítást és képernyőfeloldást, a biometrikus azonosítást az applikációba való belépéshez és a tranzakciók hitelesítéséhez is használhatja a PIN kód használata helyett. Az azonosítási mód mind a regisztrációkor, mind a későbbiekben beállítható/módosítható. Jelenleg kizárólag meghatározott Samsung és iPhone készülékek esetén lehetséges az biometrikus azonosítás, valamint fontos tudni, hogy egy készüléken csak egy felhasználó esetén aktiválható a funkció.
Miért nem működik a regisztrációs kódom?
A regisztrációs kód a kiküldést követő 48 órában használható fel, egyszeri alkalommal. 48 óra elteltével új regisztrációs kód igénylése szükséges.
Mit tegyek, ha nem tudok belépni az alkalmazásba? (pl. három alkalommal elrontottam a PIN kód beírását; töröltem az alkalmazást a telefonról; töröltem a felhasználói profilomat; elfelejtettem a PIN kódomat, stb.)
A következő hibaüzenet jelenik meg a képernyőn: „Sikertelen azonosítás! Kérjük, ellenőrizze a PIN kódját. Többszöri sikertelen azonosítás esetén, kérjük, hívja a CIB24-et a +36-1 4 242 242-es telefonszámon." Ebben az esetben biztonsági okokból mindig újra kell regisztrálnia.
Egy számla társtulajdonosa is használhatja a CIB Bank Mobilalkalmazást?
Csak abban az esetben, ha a társtulajdonos önálló rendelkezési joggal rendelkezik. Amennyiben mással együttesen gyakorolja a számla feletti rendelkezési jogokat, az alkalmazás használatára nincs mód.
Kitörlődött a felhasználói profilom, mi a teendő?
Kérjük, hívja a CIB24 telefonos ügyfélszolgálatot, vagy fáradjon be személyesen bármelyik CIB bankfiókba, ahol azonosítást követően új regisztrációs kódot kell igényelnie.
Mi az a #withKEY token?
A #withKEY token a mobilalkalmazásba épített online jelszógeneráló eszköz, amely egy egyszer felhasználható jelszót ad a CIB Bank Online és az eBroker csatornákhoz való belépéshez, valamint a tranzakciók hitelesítéséhez.
A #withKEY token tartalmaz egy QR kód olvasót is, amely a CIB Bank Online rendszerben megadott átutalási megbízások jóváhagyásához szükséges. Az átutalási megbízás megadása után a CIB Bank Online felületen megjelenik egy QR kód, amelyet a #withKEY token QR kód olvasó használatával hitelesíthet.
Szükséges aktív internetkapcsolat az #withKEY token használatához?
Igen, a #withKEY token használatához szükséges az online adatkapcsolat.
Miért nem tudok belépni a #withKEY token által generált jelszóval a CIB Bank Online felületére, az eBroker rendszerbe?
- Ellenőrizze, hogy valóban az #withKEY token által generált jelszót és a megfelelő felhasználó azonosítót használja-e a belépésre.
- Regisztráljon újra az alkalmazásban, és a dátum/idő beállítást állítsa automatikusra.
Miért nem elérhető a betét rendelkezés a CIB Bank Mobilalkalmazásban?
Betétlekötés elérhető az alkalmazáson belül. A betétek feltöréséhez kérjük keresse fel CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat, vagy bármely bankfiókunkat.
Az applikáció (belépés és funkciók megnyitása) lassú. Mi lehet ennek az oka?
Kérjük, ellenőrizze internetkapcsolatát. Ha lehetséges, csatlakozzon Wi-Fi hálózathoz, ugyanis az applikáció nagyon lassan működik kisebb sávszélességű mobilhálózaton (32 Kbit/sec).
Hogyan tudom beállítani a kedvenc számlám/megtakarításom/kártyám?
A Beállítások/Áttekintő menüpontban. Ebben az esetben az alkalmazásba belépve a Kezdő lapon látható widgetek-ben az Ön által kiválasztott számla/megtakarítás/kártya jelenik meg. Fontos, hogy Kedvenc kártyaként csak hitelkártya adható meg, betéti kártya nem.
Miért jó a „Kevert billentyűzet"? Ha mégsem szeretném használni, hol tudom kikapcsolni?
Az alkalmazás egy virtuális billentyűzetet jelenít meg a PIN kód biztonságosabb bevitele érdekében, ez az úgynevezett „kevert billentyűzet”. A véletlenszerű billentyűzetkiosztás a biztonságot növeli. A funkciót be- és kikapcsolhatja a Beállítások/Belépés&Biztonság menüpontban.
Mit szabályoz a „napi/havi limit”? Hol tudom átállítani a tranzakciós limiteket?
Az alkalmazásban havi és napi tranzakciós limit került meghatározásra, amely a mobilalkalmazásban végrehajtott tranzakciók napi (max. 200 millió Ft), illetve havi (max. 500 millió Ft) volumenét szabályozza. A limitek a Beállítások/Termékek és szolgáltatások/Tranzakciós limitek menüpontban módosíthatóak. Alapértelmezettként a maximum limitek kerülnek beállításra, amely limitek lefelé csökkenthetőek, illetve adott esetben növelhetőek az előbbiekben említett maximum értékekig.
Mi az a „Gyors egyenleglekérdezés”? Hol tudom ki/bekapcsolni?
A „Gyors egyenleglekérdezés” lehetővé teszi, hogy megtekinthesse a számlaegyenlegét anélkül, hogy bejelentkezne a mobilalkalmazásba. Ha aktiválta a funkciót, akkor az egyenleget a bejelentkezés előtti képernyőn a 3 pontra kattintva a megfelelő opció kiválasztásával lehet megtekinteni. A Gyors egyenleglekérdezés a Beállítások/Termékek és szolgáltatások/Gyors egyenleglekérdezés menüből érhető el, és a következő opciókat tartalmazza:
- Gyors egyenleglekérdezés kapcsológomb (a funkció ki- és bekapcsolására szolgál)