• No Result

POS Card Acceptance

POS card-acceptance service at CIB Bank

Through its POS card-acceptance service, CIB Bank enables corporate clients and private individuals that conclude the relevant contract with our bank to accept various domestic and international cards as a means of payment for goods and services. 

Most akár 0 Ft felügyeleti díjjal 3 hónapig!

Most akár 0 Ft felügyeleti díjjal 3 hónapig!

 

A fizikai POS terminál felügyeleti díja a promóció ideje alatt benyújtott igénylések esetén, a szerződés hatályba lépését követő hónaptól számított első 3 hónapban 0 Ft.1

Kulcsmegújítás 2021.10.25-től

Kulcsmegújítás 2021.10.25-től

PIN PAD-del rendelkező POS terminálok kulcsmegújításával kapcsolatos információk

Kedves Partnerünk!

Tájékoztatjuk, hogy POS terminálján a PIN PAD tanúsítványának megújítására van szükség. Ez egy automatikus frissítés keretén belül fog megtörténni 2021. október 25-tel kezdődően, a reggeli/hajnali órákban.
Az automatikus frissítés kb. 5-10 percet vesz igénybe, ez idő alatt a POS terminál többször újraindulhat, és „IKR MAINTENANCE” felirat jelenik meg rajta. A sikeres folyamat végén a POS terminál egy konfigurációs bizonylatot nyomtat ki.

Kérjük, hogy a frissítés alatt a POS terminált NE indítsa újra, és az áramellátását folyamatosan biztosítsa.

A sikeres frissítést követően a POS terminál a megszokott módon használható tovább, egyéb teendő nincs vele.

Sikertelen frissítés vagy bármilyen technikai probléma esetén kérjük, hívja CIB Bank Kereskedői Kártyaelfogadás Ügyfélszolgálatunkat a 06-1-399-8998-as telefonszámon. 

Együttműködését előre is köszönjük!

SZÉP kártya elfogadás változások

SZÉP kártya elfogadás változások

SZÉP kártya elfogadás változások POS terminálon

Tájékoztatjuk, hogy a 178/2021. (IV.15.) Kormányrendelet értelmében 2021. április 25. és 2021. december 31. között SZÉP kártya elfogadással rendelkező POS terminálján a tevékenységi körébe tartozó szolgáltatás ellenértékének megfizetésére mindhárom SZÉP kártya alszámlán (zsebben) lévő egyenleget elfogadhatja.

Ha Ön MKB SZÉP kártya és K&H SZÉP kártya elfogadással (is) rendelkezik POS terminálján, teendője nincsen, a három SZÉP kártya alszámla (zseb) elfogadása automatikusan megtörténik.

Ha Ön OTP SZÉP kártya elfogadással (is) rendelkezik POS terminálján, a terminálon paraméterfrissítést követően lesz elérhető mindhárom alszámla (zseb). A frissítés a terminálokon automatikusan fog megtörténni 2021. április 23-tól kezdődően. 
Amennyiben az automatikus frissítés az Ön terminálján nem történik meg, manuálisan szükséges paraméterfrissítést elvégeznie annak érdekében, hogy mindhárom OTP SZÉP kártya alszámla (zseb) kiválasztható legyen. 

A manuális paraméterfrissítés az alábbi módon végezhető el az OTP SZÉP kártya elfogadással (is) rendelkező POS terminálján:

MENU -> ADMIN MENÜ -> KERESKEDŐI MENÜ -> jelszó: 0000 -> TMS LETÖLTÉS

A paraméterfrissítés kb. 2 percet vesz igénybe, sikeres frissítést követően egy DOWNLOAD OK feliratú bizonylatot nyomtat ki a terminál. Ez jelzi, hogy sikeres volt a frissítés, és a POS terminálon mindhárom OTP SZÉP kártya alszámla (zseb) kiválasztható lesz. 
A frissítést követően a POS terminál a megszokott módon használható tovább. Felhívjuk a figyelmét, hogy a paraméterfrissítést megelőzően a POS terminálon elszámolás (kötegzárás) történik.

Bármilyen kérdés, technikai probléma esetén kérjük, hívja a CIB Bank Kereskedői Kártyaelfogadás Ügyfélszolgálatunkat a 06-1-399-8998-as telefonszámon.  

Érintéses fizetés 15 000 Ft-os értékhatárral

Érintéses fizetés 15 000 Ft-os értékhatárral

Fontos tájékoztatás az érintéses fizetés 15 000 Ft-os értékhatáráról

A 60/2020. (III. 23.) Korm. Rendelet értelmében az érintéssel történő egyedi bankkártyás fizetések erős ügyfélhitelesítési összeghatára 5 000 Ft-ról 15 000 Ft-ra emelkedik.

A rendeletnek való megfelelés érdekében a POS terminálok beállítását legkésőbb 2020. április 15-ig módosítani kell.

Mit jelent ez a gyakorlatban?

A módosítást követően a POS terminál alapesetben nem kér PIN kódot a 15 000 Ft alatti Mastercard, Visa és AMEX (ha az AMEX elfogadás engedélyezve van) tranzakcióknál.

A változás a PSD2 kapcsán bevezetett szabályozást nem érinti, azt továbbra is alkalmazni kell. Tehát ha a kártyabirtokos már 5 alkalommal vásárolt érintéses fizetéssel PIN kód megadása nélkül, vagy ha ezen vásárlások összesített értéke meghaladja a 150 eurónak megfelelő összeget, akkor a terminál a 15 000 Ft alatti tranzakciók esetén is kéri a PIN kód megadását.
 
Mi az Ön teendője?

A POS terminálok távolról végrehajtott módosítását a CIB Bank 2020. április 15-ig folyamatosan végzi, azonban előfordulhat, hogy néhány esetben a módosítás nem tud lefutni a terminálon. 

A központi frissítések az éjjeli-hajnali órákban zajlanak, ezért kérjük, hogy 2020. április 15-ig POS terminálja folyamatosan maradjon bekapcsolt állapotban, az alábbiak szerint:

  • Asztali terminál (Ingenico ICT 220): éjszakára se húzza ki a tápkábelt, a terminál legyen folyamatosan áram alatt.
  • Mobil terminál (Ingenico IWL 220): a terminált éjszakára ne kapcsolja ki, és csatlakoztassa a hálózati töltőre.

Ha azt tapasztalja, hogy terminálján nem futott le a távoli módosítás, és a 15 000 Ft alatti tranzakciók esetén is PIN kódot kér, vagy nem kívánja megvárni a 2020. április 15-i határidőt, akkor 2020. április elejétől Ön is el tudja végezni manuálisan a paraméterfrissítést az alábbiak szerint:

  • Menü
    • Admin menü
      • Kereskedői menü
        • Jelszó (0000)
          • TMS letöltés

Ezután a terminál újraindul, és az új érintéses fizetési limit beállításra kerül.

Tájékoztatjuk, hogy néhány esetben a bankkártyákon is szükség lehet az érintéses limit módosítására, melyet a Kártyakibocsátónak kell végrehajtani, így előfordulhat, hogy bizonyos kártyákkal a POS terminál a sikeres frissítéstől függetlenül is kérhet PIN kódot 15.000 Ft alatt.

Ha a frissítés során segítségre van szüksége, vagy technikai hiba lépne fel, kérjük, hívja a CIB Bank Kereskedői Kártyaelfogadás Ügyfélszolgálatunkat a 06-1-399-8998 telefonszámon.

Változások 2019. szeptember 14-től

Változások 2019. szeptember 14-től

Változások 2019. szeptember 14-től!

A PSD2 erős ügyfélhitelesítésre vonatkozó előírásaival kapcsolatos, kártyaelfogadást érintő változások. Részletek >>

Miért válasszon minket? Tekintse meg videónkat!

Online igénylés egyszerűen

Töltse ki űrlapunkat most!

Online igénylem

További információra van szüksége?

Kérjen visszahívást és kollégáink felkeresik Önt!

Need help?

CIB24 - Nonstop telephone customer service

Find the right assistance for you

CIB24 (+36 1) 4 242 242 2

9. Cancel your card
1. Identification
Balance inquiry and account information
1 1
Mobile app registration code and digital services
1 2
Savings and investment
1 3
Activate your card, Card and ApplePay services
1 4
Loan and leasing
1 5
-
1 6
-
1 7
2. Without identification
Bank card
2 1
Digital services
2 2
Savings
2 3
Loan and leasing
2 4
General account information
2 5
-
2 6
-
2 7
4. -
-
4 1
-
4 2
-
4 3
-
4 4
7. -

The CIB website uses cookies to ensure you get the best browsing experience. By clicking on Accept all cookies, you agree upon storing the cookies on your device to enhance site navigation, analyze site usage, and assist in our marketing efforts. (Cookie Policy)