• Nincs találat

CIB Business Online

Szerződéskötési lépések, ha Ön Business Terminállal rendelkezik

1.    Jelezze számlavezetőjének a CIB Business Online szolgáltatásra vonatkozó igényét! 

A szerződést elegendő csak a cégjegyzési jogosultsággal rendelkező személy(ek) számára létrehozni és aláírni, a szolgáltatáshoz további felhasználók beállítását rugalmasan, azonnal a CIB Business Online felületén később is megteheti, a szerződés módosítása nélkül.

A szerződést megelőzően szükséges meghatároznia a szerződők által használni kívánt hitelesítő eszközöket, melyet az alábbi két típusból választhat ki:

  • Okostelefonra letölthető ViCA alkalmazás
  • Fizikai token

 

2.    Számlavezetője az Ön igényei alapján összeállítja a szerződéscsomagot, mely egy főmegállapodásból és az alábbi mellékletekből áll:

  • Nyilatkozat a számlák limitbeállításáról 
  • Fizikai token(ek) átvételi elismervénye 
  • A felhasználók jogosultság beállításait tartalmazó melléklet
  • Felhasználói melléklet a felhasználók hitelesítő eszközére vonatkozóan. Ez a melléklet minden felhasználóra vonatkozóan elkészül és ez a dokumentum tartalmazza az adott felhasználó belépéséhez szükséges felhasználói azonosítót.
  • Kiegészítő szolgáltatás igénylése esetén szükséges melléklet (pl. csoportos átutalás igényléséhez)


3.    Az aláírt szerződéscsomagot juttassa vissza a Bank részére! Ezt követően a számlavezetője aktiválja cége részére a CIB Business Online-t és a szolgáltatás máris használható.

Néhány hasznos funkció, mely segíti a hozzáférések és jogosultságok egyszerű, papírmentes kezelését

1.    Új felhasználó létrehozása: 

  • Ön létrehozhat aláírásra nem jogosult felhasználókat, akik jogosultak lekérdezésre, importálásra vagy megbízások rögzítésére. 
  • Ha a cégjegyző vagy rendelkező személye módosul, ezt elegendő a banknak bejelentenie, ezen személyek automatikusan megjelennek a CIB Business Online rendszerben és Önnek már csupán ezen személyek jogosultságait szükséges beállítania.

 

2.    Jogosultság beállítás, jogosultság módosítás:

új felhasználók esetében a jogosultság beállítása, meglévő felhasználóknál a jogosultságok módosítása elektronikusan, azonnal megtehető. 

A CIB Business Online jogosultságkezelő rendszere pontszám alapú.  A jogosultság beállítások megkönnyítése érdekében összeállítottunk egy segédtáblázatot, mely gyakori aláírás kombinációkat mutat be. Amennyiben további segítségre van szüksége a kívánt kombináció beállításához, kérjük, forduljon számlavezetőjéhez!
 

Eset

Számla felett rendelkező személyek

CIB Business Online aláírási pontszám a számlára  vonatkozóan

1. Önálló rendelkezési jog leképezése

A: önálló rendelkező

B: önálló rendelkező

A: 10 pont

B: 10 pont

2. Önálló és együttes rendelkezési jog leképezése kizárás nélkül

A: önálló rendelkező

B: együttes rendelkező

C: együttes rendelkező

D: együttes rendelkező

A: 10 pont

B: 5 pont

C: 5 pont

D: 5 pont

B, C és D személyek közül bármelyik kettő aláírása szükséges az együttes rendelkezéshez

3. Együttes rendelkezési jog leképezése kizárással

A: együttes rendelkező

B: együttes rendelkező

C: együttes rendelkező

D: együttes rendelkező

B, C és D nem írhat alá együtt (kizárás)

A: 7 pont

B: 3 pont

C: 3 pont

D: 3 pont

„A” személy bármelyik másik rendelkező személlyel képes aláírni

B, C és D személyek nem képesek együttes rendelkezésre (3+3+3 <10)

 

A példákban szereplő 10 pont az alapértelmezett limitbeállítás, melynek értelmében az a csomag bankba küldhető, amelynél 10 pontnyi érvényes aláírás szerepel. Igény esetén Ön ettől eltérő limitbeállítással is rendelkezhet a CIB Business Online Megállapodás 1. sz. melléklete segítségével.

 

3.    Hitelesítő eszközzel kapcsolatos műveletek:

Lehetősége van a hitelesítési eszköz módosítására, fizikai token esetében a PIN kód háromszori elrontása esetén a kód helyreállítására, bejelentkezési és aláírási hibapontok törlésére és ViCA alkalmazáshoz új regisztrációs jelszó kérésére.  

 

A fentiek mellett szolgáltatásunkban még számos, elektronikusan intézhető művelet elérhető, ezek teljes körű listája és használati útmutatója a CIB Business Online felhasználói kézikönyv 4.10. „Önadminisztráció” fejezetében található. 

 

Kérdés esetén kérjük, forduljon számlavezetőjéhez, technikai kérdésekben pedig keresse a Vállalati Digitális Szolgáltatások Ügyfélszolgálatát az ebank@cib.hu e-mail címen vagy a (+36 1) 399 8899 telefonszámon!

Segíthetünk?

Hívja CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat!

CIB24 menütérkép
(+36 1) 4 242 242
9. Kártyatiltás és aktiválás
Kártyatiltás
9 1
Kártyaaktiválás
9 2
1. Lakossági ügyintézés
Számlaügyintézés
1 1
Kártyaügyintézés
1 2
Megtakarítás és értékpapír ügyintézés, eBroker
1 3
Hitel ügyintézés
1 4
Internetbank ügyintézés
1 5
Lízing ügyintézés
1 6
Biztosítások ügyintézése
1 7
2. Vállalkozások ügyintézése
Számlaügyintézés
2 1
Kártyaügyintézés
2 2
Megtakarítás és értékpapír ügyintézés, eBroker
2 3
Hitelügyintézés
2 4
Internetbank ügyintézés
2 5
Lízing ügyintézés
2 6
Biztosítások ügyintézése
2 7
3. Angol nyelvű menü
Angol nyelvű menü
3
4. CIB termékkel nem rendelkező érdeklődők
Hitelek és lízing
4 1
Lakossági szolgáltatások
4 2
Vállalkozások szolgáltatásai
4 3

A CIB honlap sütiket használ, ezek segítségével tudjuk biztosítani a legjobb böngészési élményt. Az összes süti elfogadására kattintva, Ön beleegyezik, hogy a sütiket eltároljuk az eszközén. A sütik segítségével megkönnyítjük az oldalon a navigációt, és azokat az oldalhasználat elemzésére és marketing célokra használjuk fel. (Süti szabályzat)