• Nincs találat

Pénzforgalmi szolgáltatások

Pénzforgalmi szolgáltatás

Pénzforgalmi szolgáltatásaink körébe soroljuk többek között különösen a bankszámlavezetést, a bankszámla terhére, illetve javára fizetési műveletek teljesítését, így a bankszámlák közötti fizetési műveletek teljesítését továbbá,  a pénztári szolgáltatásokat, likviditásmenedzsment kezelést. 

Csoportos fizetési megbízások

Bankunk által kifejlesztett elektronikus rendszer, a megbízások széles körének elektronikus úton történő benyújtását, így a csoportos átutalás és a csoportos beszedési megbízás indítását teszi lehetővé.

  • A csoportos fizetési megbízások révén egyszerűbben, gazdaságosabban bonyolíthatók le az azonos jogcímen jelentkező nagy tételszámú megbízások (pl. munkabérek, segélyek).
  • Mód nyílik a likviditás pontosabb tervezésére, mivel a megbízás benyújtásakor megadható a beszedés/átutalás értéknapja.

Postai szolgáltatások

Kifizetési utalványok

Bankunk által kifejlesztett elektronikus rendszeren, az ún. Business Terminál rendszeren kifizetési utalványok (kedvezményezett postai címére forint készpénz kifizetés) is indíthatók. A papíralapú átutalással szemben előnyös, mert

  • amennyiben azok munkanapon a mindenkor előírt határidőre a bank rendszerébe megérkeznek - a bankközpontba érkezés tárgynapján továbbítja Bankunk a Posta felé. A Posta a kifizetésre kerülő összeget a hozzá való beérkezést követő 2. munkanapon kézbesíti a kedvezményezett címre.
  • alacsonyabbak a postai díjak az elektronikus úton indított utalványok esetében.

Készpénz-átutalási megbízások

A készpénz-átutalási megbízások kezelésében nagy segítséget jelent az elektronikus banki rendszer.

Az Önkormányzathoz érkező sárga csekkes készpénz-átutalási megbízások elektronikus feldolgozásához a csekkeket befizető azonosítóval kell ellátni. Az elektronikus feldolgozás előnyös, mert lehetővé teszi:

  • kevesebb adminisztrációt,
  • naprakész nyilvántartást,
  • alacsonyabb postai költséget.

Vámfizetési megbízás

Tudta, hogy vámfizetéseit a hét minden napján 24 órában intézheti a Business Terminálon keresztül? A szolgáltatás elérhető Business Terminálon a "Vámfizetési megbízás" menüpontban.

A szolgáltatás működése

A Business Terminal Vámfizetési megbízás menüpontban, a vámfizetési számla terhére beadott fizetésekről, egy speciális üzenetküldő rendszeren (EBÜK) keresztül közvetlenül tájékoztatjuk a Nemzeti Adó- és Vámhivatalt (NAV). Így az átutalt vámösszegről a NAV maximum 1 órán belül automatikusan értesül. A NAV felé történő sikeres adat továbbításról elektronikus igazolást küldünk vissza a Business Terminálba. Az elektronikus értesítést követően az áru a NAV telephelyén azonnal kiadhatóvá válik.

Miért érdemes a szolgáltatást igénybe venni?

  • Egyszerűsíti és felgyorsítja a vámfizetést és a levámolt áruk kiadását.
  • Bankunk a szolgáltatást banki üzemidőn kívül, hétvégén és ünnepnapokon is biztosítja, mely kiemelkedő a piacon. A visszavonhatatlan átutalási megbízás indításával, a NAV elektronikus értesítése folyamatosan, éjjel-nappal működik.

A szolgáltatás feltételei

  • Magyar nyelvű Business Terminál szolgáltatás a Vámfizetési megbízás szolgáltatás eléréséhez.
  • Vámfizetési megállapodás aláírása, ami együtt jár egy korlátozott rendeltetésű számla (vámfizetési számla) megnyitásával, amely számláról a vámfizetések indíthatók.
  • A megbízás indításakor a terhelendő számlán rendelkezésre kell állnia a vámátutalás és a kapcsolódó banki díjtételek fedezetének.
  • Jövőbeni időpontra (értéknapos megbízásként) nem indítható vámfizetési megbízás.

Készpénzellátás

Készpénzfelvételi lehetőségek:

  • minden CIB Bankfiókban,
  • helyi Takarékszövetkezetnél,
  • helyi postahivatalban,
  • bankkártyával bankautomatánál

Készpénzbefizetési lehetőségek:

  • minden CIB Bankfiókban,
  • helyi Takarékszövetkezetnél

 

Amennyiben szolgáltatásunk felkeltette érdeklődését, vagy további részletekről szeretne tájékozódni, kérjük, forduljon bizalommal banki kapcsolattartójához.

Segíthetünk?

Hívja CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat!

CIB24 menütérkép
(+36 1) 4 242 242
9. Kártyatiltás és aktiválás
Kártyatiltás
9 1
Kártyaaktiválás
9 2
1. Lakossági ügyintézés
Számlaügyintézés
1 1
Kártyaügyintézés
1 2
Megtakarítás és értékpapír ügyintézés, eBroker
1 3
Hitel ügyintézés
1 4
Internetbank ügyintézés
1 5
Lízing ügyintézés
1 6
Biztosítások ügyintézése
1 7
2. Vállalkozások ügyintézése
Számlaügyintézés
2 1
Kártyaügyintézés
2 2
Megtakarítás és értékpapír ügyintézés, eBroker
2 3
Hitelügyintézés
2 4
Internetbank ügyintézés
2 5
Lízing ügyintézés
2 6
Biztosítások ügyintézése
2 7
3. Angol nyelvű menü
Angol nyelvű menü
3
4. CIB termékkel nem rendelkező érdeklődők
Hitelek és lízing
4 1
Lakossági szolgáltatások
4 2
Vállalkozások szolgáltatásai
4 3

A CIB honlap sütiket használ, ezek segítségével tudjuk biztosítani a legjobb böngészési élményt. Az összes süti elfogadására kattintva, Ön beleegyezik, hogy a sütiket eltároljuk az eszközén. A sütik segítségével megkönnyítjük az oldalon a navigációt, és azokat az oldalhasználat elemzésére és marketing célokra használjuk fel. (Süti szabályzat)