• Nincs találat

Számlavezetés

Bankváltás

 

Az Önkormányzat - az Államháztartás működési rendjéről szóló 217/1988. (XII. 30.) sz. Kormányrendelet szerint - számlavezető hitelintézetét minden hónap első napjával változtathatja meg.

A CIB Bank rendelkezik kellő tapasztalattal önkormányzati számlavezetés átvételére.

A bankváltást bankunk hatékonyan, - megfelelő előkészítés és bankunk aktív közreműködése révén – rövid időn belül (30 munkanap alatt) lebonyolítja.

A bankváltás során a CIB Bank kialakítja a szükséges számítástechnikai összeköttetést is a Hivatalnál szükséges hardver és szoftver eszközök telepítésére.

Kincstári jellegű gazdálkodás

 

Az Önkormányzat pénzügyi és gazdasági helyzete nagy odafigyelést, feszesebb gazdálkodást igényel. Számlavezetett ügyfeleinknek ebben nyújt segítséget bankunk az Önkormányzatok részére kifejlesztett kincstári számlavezetés termékével.

A rendszert az Önkormányzat igényeinek megfelelően tudja bankunk kialakítani.

A CIB Bank által kialakított kincstári rendszer alapkoncepciója egy rugalmas, sokrétű igényeknek megfelelő, moduláris felépítésű konstrukció kialakítását célozza.

A kincstári rendszerű gazdálkodás előnyei:

  • a pénzgazdálkodás az Önkormányzat Polgármesteri Hivatalában történhet,
  • a gazdálkodásban megtakarítás valósulhat meg,
  • költségvetés nagysága alapján jelentős befektetésekre nyílik lehetőség,
  • az előirányzat-gazdálkodás mellett nem sérül az intézmények önállósága sem.

CIB Bankszámla

 

  • mind pénzforgalmuk hagyományos módon való kezelését előnyben részesítő Ügyfelek számára,
  • mind az elektronikus csatornák használatára nyitott Ügyfelek számára kínálja a számlavezetéshez kapcsolódó megbízások lehetőségét.

A számlatulajdonos igényelheti a Business Terminál programot, mely számítógépen keresztül közvetlen hozzáférést biztosít  forint-, deviza-, értékpapír számlájukkal kapcsolatos információkhoz.

Forint- és deviza átutalási, valamint beszedési illetve befektetési megbízások indíthatók.

A Business Terminál előnyei:

  • megbízások aláíró eszközzel történő megerősítése, együttes aláírás lehetősége
  • több felhasználó beállítása különböző jogosultságokkal
  • egy időben több munkaállomásról kezelhető a számla
  • kényelmes, gyors és egyszerű hozzáférés és a pillanatnyi állapotot mutató lekérdezések

Készpénzellátás

 

Készpénzfelvételi lehetőségek:

  • minden CIB Bankfiókban,
  • helyi Takarékszövetkezetnél,
  • helyi postahivatalban,
  • bankkártyával bankautomatánál

Készpénzbefizetési lehetőségek:

  • minden CIB Bankfiókban,
  • helyi Takarékszövetkezetnél

Csoportos fizetési megbízások

 

Bankunk által kifejlesztett elektronikus rendszer, a megbízások széles körének elektronikus úton történő benyújtását, így a csoportos átutalás és a csoportos beszedési megbízás indítását teszi lehetővé.

  • A csoportos fizetési megbízások révén egyszerűbben, gazdaságosabban bonyolíthatók le az azonos jogcímen jelentkező nagy tételszámú megbízások (pl. munkabérek, segélyek).
  • Mód nyílik a likviditás pontosabb tervezésére, mivel a megbízás benyújtásakor megadható a beszedés/átutalás értéknapja.

Postai szolgáltatások

 

Kifizetési utalványok

Bankunk által kifejlesztett elektronikus rendszeren, az ún. Business Terminál rendszeren kifizetési utalványok (kedvezményezett postai címére forint készpénz kifizetés) is indíthatók. A papíralapú átutalással szemben előnyös, mert

  • amennyiben azok munkanapon a mindenkor előírt határidőre a bank rendszerébe megérkeznek - a bankközpontba érkezés tárgynapján továbbítja Bankunk a Posta felé. A Posta a kifizetésre kerülő összeget a hozzá való beérkezést követő 2. munkanapon kézbesíti a kedvezményezett címre.
  • alacsonyabbak a postai díjak az elektronikus úton indított utalványok esetében.

 

Készpénz-átutalási megbízások

A készpénz-átutalási megbízások kezelésében nagy segítséget jelent az elektronikus banki rendszer.

Az Önkormányzathoz érkező sárga csekkes készpénz-átutalási megbízások elektronikus feldolgozásához a csekkeket befizető azonosítóval kell ellátni. Az elektronikus feldolgozás előnyös, mert lehetővé teszi:

  • kevesebb adminisztrációt,
  • naprakész nyilvántartást,
  • alacsonyabb postai költséget.
Segíthetünk?

Hívja CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat!

CIB24 menütérkép
(+36 1) 4 242 242
9. Kártyatiltás és aktiválás
Kártyatiltás
9 1
Kártyaaktiválás
9 2
1. Lakossági ügyintézés
Számlaügyintézés
1 1
Kártyaügyintézés
1 2
Megtakarítás és értékpapír ügyintézés, eBroker
1 3
Hitel ügyintézés
1 4
Internetbank ügyintézés
1 5
Lízing ügyintézés
1 6
Biztosítások ügyintézése
1 7
2. Vállalkozások ügyintézése
Számlaügyintézés
2 1
Kártyaügyintézés
2 2
Megtakarítás és értékpapír ügyintézés, eBroker
2 3
Hitelügyintézés
2 4
Internetbank ügyintézés
2 5
Lízing ügyintézés
2 6
Biztosítások ügyintézése
2 7
3. Angol nyelvű menü
Angol nyelvű menü
3
4. CIB termékkel nem rendelkező érdeklődők
Hitelek és lízing
4 1
Lakossági szolgáltatások
4 2
Vállalkozások szolgáltatásai
4 3

A CIB honlap sütiket használ, ezek segítségével tudjuk biztosítani a legjobb böngészési élményt. Az összes süti elfogadására kattintva, Ön beleegyezik, hogy a sütiket eltároljuk az eszközén. A sütik segítségével megkönnyítjük az oldalon a navigációt, és azokat az oldalhasználat elemzésére és marketing célokra használjuk fel. (Süti szabályzat)