Magnifica
Mit kínál a Magnifica szolgáltatás?
- Nagy tudású, tapasztalt, személyes pénzügyi tanácsadó, a Magnifica bankár áll rendelkezésére.
- Rövid-, közép-, és hosszú távú pénzügyi stratégiák közös tervezése.
- Befektetési tanácsadás.
- Folyamatos portfóliófigyelés.
- Magnifica kedvezmények és árfolyamok.
- Soron kívüli kiszolgálás a bankfiókban.
- Magnifica24 non-stop telefonos ügyfélszolgálat.
Hogyan válhat Magnifica ügyféllé?
Ha teljesíti az alábbi feltételek valamelyikét:
- hat egymást követő naptári hónapban a CIB Banknál kezelt megtakarítási állománya minden hónap utolsó banki munkanapján eléri a 9.000.000 Ft vagy ezzel egyenértékű devizaösszeget, vagy
- hat egymást követő naptári hónapban a CIB Banknál vezetett bankszámláira összevontan, minden hónapban legalább 450.000 Ft vagy ezzel egyenértékű devizaösszegben jóváírás érkezik, vagy
- hat egymást követő naptári hónapban a Banknál kezelt saját (CIB Befektetési Alapkezelő Zrt. és Eurizon Capital S.A. által kezelt) és idegen banki (minden más alapkezelő által kezelt) befektetési alap állománya minden hónap utolsó banki munkanapján eléri a 4.500.000 forintot vagy ezzel egyenértékű devizaösszeget vagy
- a bekerülési feltétel vizsgálati hónapjának utolsó banki munkanapján (minden év június) rendelkezik olyan ingatlanfedezettel biztosított hitel- vagy kölcsönszerződéssel, amely alapján a folyósított hitel vagy kölcsön összege a 30.000.000 forintot eléri, vagy azt meghaladja, , és
- ahhoz kapcsolódóan nincs és soha nem volt 60 napot meghaladó lejárt tartozása,
- ahhoz kapcsolódóan bankunk nem engedett el követelést,
- ami nem lejárt státuszú.
- A fentieken kívül egyedi elbírálás alapján is lehetőség van Magnifica ügyféllé válni, ezzel kapcsolatban bármely bankfiókunkban érdeklődhet.
Kapcsolódó dokumentumok
Jogi információk
A Magnifica szolgáltatásra való jogosultság elvesztésének feltételei:
- A Bank minden év áprilisában megvizsgálja, hogy magnifica ügyfelei megfelelnek-e a Magnifica szolgáltatás nyújtásához szükséges feltételeknek. Abban az esetben, ha a Bank azt állapítja meg, hogy a fenti szolgáltatási kritériumok valamelyike nem teljesül, akkor a Bank az ügyfél részére türelmi időszakot biztosít ugyanannak a naptári évnek július 1. napjáig, annak érdekében, hogy az ügyfél teljesíteni tudja a bekerülés feltételét.
- A türelmi időszak végétől, azaz ugyanannak a naptári évnek július 1-től az ügyfél elveszti a Magnifica státuszát, ha az április, május, június hónap utolsó banki napján a Banknál kezelt megtakarítási állományának átlaga nem éri el a legalább 9 millió forintot, vagy az ügyfél Banknál vezetett számlájára április, május, június hónap mindegyikében, ugyanarról a számláról egy vagy több összegben nem érkezik be legalább 450.000 forint.
Jelen tájékoztatás nem teljes körű. További információért hívja a CIB24-et a (+36 1) 4 242 242-es telefonszámon, keresse fel honlapunkat (www.cib.hu), vagy forduljon bizalommal munkatársainkhoz bankfiókjainkban.
A Magnifica szolgáltatásra vonatkozó részletes feltételeket a fogyasztók és egyéni vállalkozók részére szóló Általános Lakossági Üzletszabályzat, a bank befektetési szolgáltatásának feltételei tekintetében a bank mindenkori Befektetési Szolgáltatásokra vonatkozó üzletszabályzata az irányadó, amely megtalálható a www.cib.hu és a www.ebroker.hu honlapokon, illetve bármely bankfiókunkban. Aktuális díjainkról a Díjjegyzékben talál részletes felvilágosítást. Jelen hirdetés a CIB Bank Zrt. részéről nem minősül ajánlattételnek, befektetési- vagy adótanácsadásnak, célja kizárólag a figyelem felkeltése.