Ügyfélszolgálat
Központi ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálat
Cím: |
1024 Budapest, Petrezselyem u. 2-8. |
Nyitvatartási idő: |
Változás az ügyfélszolgálat nyitvatartásában Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy a 1024 Budapest, Petrezselyem utca 2-8. sz. alatt található személyes ügyfélszolgálatunk 2020. július 7-től heti kétszer,
Amennyiben a személyes ügyfélszolgálat szolgáltatásait szeretnék igénybe venni, kérjük, hogy előzetesen egyeztessenek időpontot a lizinghitelcentrum@cib.hu e-mail címen. Az ügyintézéssel kapcsolatos kérelmeket kérjük, hogy a lizinghitelcentrum@cib.hu e-mail címre küldjék meg. Az e-mailben kérjük, hogy adják meg telefonszámukat, melyen keresztül kollégáink kereshetik Önöket. Köszönjük megértésüket! |
Ügyfélszolgálati telefon: |
(+36 1) 4 242 242 |
Ügyfélszolgálati faxszám: |
06-1-489-6719 |
Biztosítási ügyfélszolgálati faxszám: |
06-1-489-6712 |
Kárügyintézési faxszám: |
06-1-489-6698 |
Irodák
BUDAPESTI IRODÁNK
Területi Igazgatóság
1027 Budapest, Medve u. 4-14.
Tel.: (+36 1) 4 242 242, Fax: (1)489-6700
VIDÉKI IRODÁINK
9021 Győr, Aradi vértanúk útja 10.
Tel: (96) 801-259, (30) 694-2816, Fax: (40) 200-459
H-6720 Szeged, Széchenyi tér 2.
Tel.: (62) 553-318, (70) 466-1393, Fax: (40) 200-459
7621 Pécs, Ferencesek utcája 33.
Tel.: (72) 513-250, (30) 867-7699, Fax: (40) 200-459
eSzámla
Elektronikus számlázás
Az e-számla rendszer segítségével Ügyfeleink a számláikat elektronikus formában, interneten keresztül tekinthetik meg.
Regisztráció
Az e-számla szolgáltatás igénybevételéhez kétszintű regisztráció szükséges. Bővebben >>
Panaszkezelés
Kérjük, minden észrevételét ossza meg velünk!
Alapvető törekvésünk, hogy Ön minden tekintetben elégedett legyen termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, valamint az általunk nyújtott kiszolgálással! Legnagyobb igyekezetünk ellenére is előfordulhatnak azonban problémák, amelyek kis odafigyeléssel, az Ön észrevételeinek figyelembevételével minden bizonnyal orvosolhatók.
Tájékoztató meglévő ügyfeleink részére - gépjármű-finanszírozás esetén
A további sikeres együttműködés érdekében ezúton szeretnénk tájékoztatni Önt a szerződés futamideje alatt legtöbbször felmerülő problémákról és igényekről, azok kezeléséről.
Minden, a szerződést érintő módosítás bejelentése illetve kérése történhet levélben, faxon, vagy személyesen.
Amennyiben személyesen kívánja szerződését módosítani, kérjük, hogy Társaságunknak telefonon jelezze ez irányú igényét, így segítve elő a gördülékeny ügyintézést.
A bejelentéseket, kérelmeket kizárólag a szerződésszámra illetve rendszámra történő hivatkozással, (cégszerű) aláírással ellátva tudjuk elfogadni. Amennyiben bármely ügyben ügyfelünk meghatalmazottja jár el, úgy a meghatalmazás akkor szabályszerű, ha a meghatalmazó és a meghatalmazott adatain és aláírásán kívül két tanúval is el van látva; tárgyszerűen kitér, hogy mely jogot illetve kötelezettséget gyakorolhatja a meghatalmazott. Meghatalmazás információkérésre ill. Meghatalmazás lezáráshoz nyomtatvány letöltése >>
Az alábbiakban részletezzük a szerződés módosításának eseteit