• Nincs találat

Ügyfélszolgálat

Központi ügyfélszolgálat

Központi ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálat

Cím:

 

1024 Budapest, Petrezselyem u. 2-8.

Térkép

 

Nyitvatartási idő:

 

Tájékoztatás az ügyfélszolgálat költözésével kapcsolatban
 
Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy ügyfélszolgálatunk 2022. augusztus 30-tól ismét a CIB Bank Petrezselyem utcai fiókjában érhető el (1024 Budapest, Petrezselyem u. 2-8.). 

 

Nyitvatartási idő:

Kedd:                      8:30-13:00
Csütörtök:               8:30-13:00

 

Tájékoztatás az ügyfélszolgálat nyitvatartásával és átmeneti költözésével kapcsolatban

 

Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy a Budapest, Petrezselyem utcában található személyes ügyfélszolgálatunk 2022. április 5-től átmenetileg a Medve utcai székházba költözik. (1027 Budapest, Medve u. 4-14.)

Kedd:                      8:30-13:00
Csütörtök:               8:30-13:00

 

Az átmenti időszaban, miután a szerződés lezárása megtörtént a Medve utcai székházban, a törzskönyvet a Petrezselyem utcai székházban tudja átvenni.

 

Ügyfélszolgálati telefon:

 

 

(+36 1) 4 242 242 

 

Ügyfélszolgálati faxszám:

 

 

06-1-489-6719

 

Biztosítási ügyfélszolgálati faxszám:

 

 

06-1-489-6712

 

Kárügyintézési faxszám:

 

 

06-1-489-6698

Irodák

Irodák

 

BUDAPESTI IRODÁNK  

Területi Igazgatóság

1027 Budapest, Medve u. 4-14.
Tel.: (+36 1) 4 242 242, Fax: (1)489-6700

 

VIDÉKI IRODÁINK
 

9021 Győr, Aradi vértanúk útja 10.
Tel: (96) 801-259, Fax: (40) 200-459


H-6720 Szeged, Széchenyi tér 2.
Tel.: (62) 553-318, (70) 466-1393, Fax: (40) 200-459

7621 Pécs, Ferencesek utcája 33.
Tel.: (72) 513-250, (30) 867-7699, Fax: (40) 200-459

eSzámla

eSzámla

Elektronikus számlázás

Az e-számla rendszer segítségével Ügyfeleink a számláikat elektronikus formában, interneten keresztül tekinthetik meg.

Belépés

 

Regisztráció

Az e-számla szolgáltatás igénybevételéhez kétszintű regisztráció szükséges. Bővebben >>

Panaszkezelés

Panaszkezelés

Kérjük, minden észrevételét ossza meg velünk!

Alapvető törekvésünk, hogy Ön minden tekintetben elégedett legyen termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, valamint az általunk nyújtott kiszolgálással! Legnagyobb igyekezetünk ellenére is előfordulhatnak azonban problémák, amelyek kis odafigyeléssel, az Ön észrevételeinek figyelembevételével minden bizonnyal orvosolhatók.

Panaszbejelentési lehetőségek >>

Tájékoztató meglévő ügyfeleink részére - gépjármű-finanszírozás esetén

A további sikeres együttműködés érdekében ezúton szeretnénk tájékoztatni Önt a szerződés futamideje alatt legtöbbször felmerülő problémákról és igényekről, azok kezeléséről.

Minden, a szerződést érintő módosítás bejelentése illetve kérése történhet levélben, faxon, vagy személyesen.

Amennyiben személyesen kívánja szerződését módosítani, kérjük, hogy Társaságunknak telefonon jelezze ez irányú igényét, így segítve elő a gördülékeny ügyintézést.

A bejelentéseket, kérelmeket kizárólag a szerződésszámra illetve rendszámra történő hivatkozással, (cégszerű) aláírással ellátva tudjuk elfogadni. Amennyiben bármely ügyben ügyfelünk meghatalmazottja jár el, úgy a meghatalmazás akkor szabályszerű, ha a meghatalmazó és a meghatalmazott adatain és aláírásán kívül két tanúval is el van látva; tárgyszerűen kitér, hogy mely jogot illetve kötelezettséget gyakorolhatja a meghatalmazott.  Meghatalmazás információkérésre ill. Meghatalmazás lezáráshoz nyomtatvány letöltése >>

Az alábbiakban részletezzük a szerződés módosításának eseteit

Általános információk ügyfeleink részére

A CIB Lízing számára kiemelten fontos, hogy fizetési nehézséggel küzdő, valamint fizetési késedelembe esett ügyfeleink részére megfelelő tájékoztatást nyújtsunk, és közösen találjunk megoldást a helyzet rendezésére. Fizetési késedelem esetén ezért különböző csatornákon keresztül (postai úton, illetve megfelelő hozzájárulás esetén SMS-ben, telefonon vagy elektronikus úton is) megkereshetjük ügyfeleinket a kapcsolatteremtés, valamint a közös megoldáskeresés érdekében. Társaságunk megbízott útján, személyesen is felkeresheti ügyfeleit, a megbízott személyéről és elérhetőségeiről a felkeresést megelőzően postai úton tájékoztatjuk ügyfeleinket. 

Kérjük ügyfeleinket, hogy minél hamarabb, lehetőség szerint a fizetési késedelem bekövetkezését megelőzően jelezzék, ha negatív változás áll be a fizetőképességükben, annak érdekében, hogy mihamarabb megoldást találhassunk ügyfeleink számára.

Fizetéskönnyítési megoldásaink elérhetők akkor is, ha Ön már hátralékkal rendelkezik, illetve abban az esetben is, ha Ön eddig rendben fizette a törlesztőrészleteket, de fizetési nehézségekre számít.

Az egyeztetés során az eredeti szerződéses feltételek megtartására törekszünk, de kollégáink tájékoztatást nyújtanak egyéb fizetéskönnyítési és a szerződés átdolgozásával járó átstrukturálási lehetőségekről is. 

Fontos, hogy fizetési nehézségekkel küzdő ügyfeleink társaságunkkal együttműködve találjanak megoldást a helyzet rendezésére. Ha a tartozások rendezésére nem kerül sor, az a kamatteher folyamatos növekedését vonja maga után – mivel a tartozás összegére a teljesítés napjáig társaságunk a szerződésre irányadó Kondíciós Lista szerint késedelmi kamatot számít fel –, illetve az végső soron a szerződés felmondásához vezethet. A szerződésre irányadó Kondíciós Listában ügyfeleink részletesen tájékozódhatnak a társaságunk által felszámítható kamat, késedelmi kamat, díj és egyéb költségek mértékéről. A szerződés felmondásával a szerződésből eredő követelés egy összegben esedékessé válik. Felhívjuk a figyelmet, hogy a pénzügyi lízingszerződés felmondásával az ügyfél gépjárműbirtoklási jogosultsága megszűnik.

A fizetési nehézségekről, azzal kapcsolatos lehetőségekről és teendőkről, valamint az állami adósságrendező programokról a Magyar Nemzeti Bank honlapján is hasznos információkat talál:

A lakossági hitelezés feltételeiről és a hitelképesség vizsgálatáról szóló 361/2009. (XII. 30.) Korm. rendelet 3. § (3) bekezdése szerinti, a túlzott eladósodottság kockázatairól szóló tájékoztatót itt tekintheti meg.

Állami adósságrendező lehetőségekről bővebb információkat itt talál.

Segíthetünk?

Hívja CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat!

CIB24 menütérkép
(+36 1) 4 242 242
9. Bankkártya tiltás
1. Azonosítás
Egyenleglekérdezés és számlainformáció
1 1
Regisztrációs kód igénylés és Digitális szolgáltatás
1 2
Megtakarítás és befektetés
1 3
Bankkártya aktiválás, kártyaügyintézés, mobilfizetés
1 4
Lízing
1 5
Hitelek
1 6
Biztosítás
1 7
2. Azonosítás nélkül
Bankkártya
2 1
Készpénzfelvétel bejelentés
2 2
Megtakarítás és befektetés
2 3
Digitális szolgátatások
2 4
Lízing
2 5
Hitel
2 6
Biztosítás
2 7
4. CIB termékkel nem rendelkező érdeklődők
Személyikölcsön, hitelkártya igénylés
4 1
Fedezetes hitelek
4 2
Új lakossági számla érdeklődés
4 3
Vállalati termékek
4 4
7. Moratórium

A CIB honlap sütiket használ, ezek segítségével tudjuk biztosítani a legjobb böngészési élményt. Az összes süti elfogadására kattintva, Ön beleegyezik, hogy a sütiket eltároljuk az eszközén. A sütik segítségével megkönnyítjük az oldalon a navigációt, és azokat az oldalhasználat elemzésére és marketing célokra használjuk fel. (Süti szabályzat)