• Nincs találat

E-számla szolgáltatás

Miért jó az eSzámla?

Az eSzámla, vagyis az elektronikus számlázási szolgáltatás igénybevétele esetén a finanszírozási szerződésével összefüggő fizetési kötelezettségeket tartalmazó értesítéseit társaságunk papírmentesen, jelszóval ellátott elektronikus levélben, azaz titkosított pdf formátumban küldi meg az Ön e-mail címére.

Miről kaphat elektronikus formában tájékoztatást?

Különösen, de nem kizárólagosan az alábbi fizetési kötelezettségekről kaphat tájékoztatást:

  • rendszeresen fizetendő lízingdíjról, törlesztőrészletről, 
  • technikai bizonylatokról, 
  • a hirdetmény szerinti felszámítandó díjakról, költségekről, és
  • továbbszámlázásra kerülő tételekről, amennyiben ezek esetlegesen felmerülnek.

Mikor érkeznek meg elektronikus számlái?

Elektronikus számlái az adott elszámolási időszakra vonatkozóan a fizetési kötelezettség esedékességét legalább 15 nappal megelőzően érkeznek meg. 

Mit kell tudni a titkosított pdf formátumról?

A pdf formátumú dokumentum(ok) titkosításának feloldásához szükséges tájékoztatást, vagyis a jelszó generálásának metodikáját a jelszóval védett dokumentumo(ka)t tartalmazó elektronikus levélben küldjük meg Önnek.

Az elektronikus számlák elektronikus módon és aláírással kerülnek kibocsátásra és továbbításra, így Ön, mint befogadó és a számla kiállítója is elektronikus formában tudja tárolni, illetve ebben a formában tud megőrzéséről is gondoskodni az esetleges adójogi és számviteli kötelezettségeknek megfelelően. Az elektronikus úton kibocsátott számla ugyanazon adattartalommal és bizonyító erővel rendelkezik, mint a papíralapon kiállított számla.

Amennyiben az elektronikus számla helyett az jövőben papíralapú számlát kér, akkor kérjük, hogy erről írásban értesítse társaságunkat A számlázás módját a kérelem megérkezését követő új számlázási időszak kezdetétől tudjuk megváltoztatni, így a már folyamatban lévő számlázási időszakról az új beállítást megelőző módon, vagyis elektronikusan is megküldhetjük a számlákat.  

Regisztráció

Az elektronikus számlázási szolgáltatás igénybevételhez regisztráció szükséges, melyhez kérjük, töltse le az itt belinkelt formanyomtatványunkat, majd azt kitöltve kérjük, hogy küldje meg társaságunk alábbi e-mail címére, vagy postai címére:

 

Elektronikus számlázáshoz kapcsolódó e-mail cím változás bejelentése >>

 

A korábbi E-számla szolgáltatási rendszer elérhetősége

A 2023.02.09. előtt regisztrált felhasználók részére a megelőző időszakról készült e-számlák elérhetősége itt található >>

Segíthetünk?

Hívja CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat!

CIB24 menütérkép
(+36 1) 4 242 242
9. Bankkártya tiltás
1. Azonosítás
Egyenleglekérdezés és számlainformáció
1 1
Regisztrációs kód igénylés és Digitális szolgáltatás
1 2
Megtakarítás és befektetés
1 3
Bankkártya aktiválás, kártyaügyintézés, mobilfizetés
1 4
Lízing
1 5
Hitelek
1 6
Biztosítás
1 7
2. Azonosítás nélkül
Bankkártya
2 1
Készpénzfelvétel bejelentés
2 2
Megtakarítás és befektetés
2 3
Digitális szolgátatások
2 4
Lízing
2 5
Hitel
2 6
Biztosítás
2 7
4. CIB termékkel nem rendelkező érdeklődők
Személyikölcsön, hitelkártya igénylés
4 1
Fedezetes hitelek
4 2
Új lakossági számla érdeklődés
4 3
Vállalati termékek
4 4
7. Moratórium