EnglishAAA

Az Elektronikus Szolgáltatás Bank általi korlátozásáról

Jelen dokumentum célja, hogy a CIB Bank Zrt. tájékoztassa Ügyfeleit arról, mit jelent az Elektronikus Szolgáltatás korlátozása, ha a Jelszóval történő azonosítási mód Bank által kezdeményezett módosítása nem jön létre a Bank által meghatározott ideig. A korlátozás mindaddig tart, amíg a Szerződésmódosítás nem jön létre. A Szerződésmódosítás megkötésétől az Elektronikus Szolgáltatás korlátozása automatikusan megszűnik.

A korlátozás után elérhető funkciók listája:

CIB Internet Bankon

  • Számlatörténet lekérdezése (hat hónapra visszamenőleg)
  • Számlainformációk lekérdezése (számla aktuális egyenlege, bankszámlán zárolt összegek lekérdezése, betétekkel- és hitelekkel kapcsolatos információk)
  • Bankkártya/Bevásárlókártya/Hitelkártya áttekintő (beállított bankkártya vásárlási- és készpénfelvételi limitek lekérdezése, hitelkártya egyenleg lekérdezése)
  • Bankkártya történet (bankkártyával végzett tranzakciók lekérdezése 6 hónapra visszamenőleg)
  • Számlakivonat (bankszámla kivonatok lekérdezése 6 hónapra visszamenőleg)
  • Posta file lekérdezése (az elektronikus és kézi feldolgozási postacsekken befizetett tételek, valamint postai kifizetési utalványok postai visszaigazolásának megtekintése)
  • Lízing áttekintő (a CIB Lízing csoport bármely tagjával szemben fennálló ügyleti szerződés- és számlaadatainak bemutatása)
  • Teljesítésre váró csoportos beszedési megbízások lekérdezése
  • Nem teljesült csoportos beszedési megbízások lekérdezése
  • Értéknapos átvezetések/átutalások lekérdezése
  • Rendszeres átvezetések/átutalások lekérdezése
  • Értékpapír portfolió lekérdezése (a CIB Banknál nyilvántartott értékpapír-portfolió összesítésének bemutatása)
  • Értékpapír számlatörténet lekérdezése (a CIB Banknál vezetett értékpapírszámlákon keletkezett forgalom áttekintése)
  • Számlák elnevezése (a CIB Internet Bank szolgáltatásban beállított számlák mellett feltüntethet egy Ön által választott, könnyen megjegyezhető elnevezést)
  • Jelszómódosítás
  • Válaszolunk (a CIB Internet Bankkal kapcsolatos problémáit közölheti a bankkal, amelyre e-mailben kap választ)
  • CIB Internet Bank klub
  • Átjelentkezés (Az átjelentkezés lehetőséget nyújt arra, hogy a CIB Internet Bankból történő kilépés nélkül ügyféltípust váltson. Amennyiben magánszemély és vállalkozás nevében is igénybe veszi CIB Internet Bank szolgáltatásunkat egyik típusból a másikba léphet át a bejelentkezéskor már használt ügyféltípus kiválasztás képernyőn.)
  • Rögzítő felhasználó felvitele (lehetősége van arra, hogy CIB Internet Bankban beállított számláinak kezelésére rögzítői jogosultságot adjon)
  • Lekérdező Felhasználó felvitele (lehetősége van arra, hogy CIB Internet Bankban beállított számláinak kezelésére lekérdezési jogosultságot adjon)
  • CIB Mobilbanki szerződések lekérdezése (amennyiben rendelkezik CIB Mobilbank szolgáltatással lekérdezheti, annak feltételeit)
  • CIB mobilToken igénylés (amennyiben még nem a Jelszógeneráló eszközzel történő azonosítási módot alkalmazza, ebben a funkcióban CIB mobilTokennel történő azonosítási módra módosíthatja a szerződését (Szerződésmódosítás))
  • CIB mobilToken aktiválás (az igényelt CIB mobilToken aktiválására szolgáló funkció

mobilCIB-en

  • Számlatörténet lekérdezése (hat hónapra visszamenőleg)
  • Számlainformációk lekérdezése (számla aktuális egyenlege, bankszámlán zárolt összegek lekérdezése, betétekkel- és hitelekkel kapcsolatos információk)
  • Bankkártya/Bevásárlókártya/Hitelkártya áttekintő (beállított bankkártya vásárlási- és készpénfelvételi limitek lekérdezése, hitelkártya egyenleg lekérdezése)
  • Jelszómódosítás