Kosár
  • Nincs találat

Hasznos tanácsok banki ügyintézéshez

Kerülje a tömeget!

Személyes ügyintézés helyett válassza elektronikus csatornáinkat!

Intézze pénzügyeit online!

Mobilalkalmazásunkon, internetbankunkban számos ügyet intézhet!

Kérje a CIB24 segítségét!

Telefonos ügyfélszolgálatunk munkatársai segítenek Önnek!

Bankoljon otthonról!

Bankoljon otthonról!

Nézze meg, hogyan intézheti mindennapi banki ügyeit otthonról! Kattintson a részletekért!

Kedvezmény bankszámlás ügyfeleknek

 

Számlacsomagjaink esetében most nem várjuk el azoktól az ügyfeleinktől a kedvezményes számlavezetési díjak feltételeinek teljesítését, akik azokat korábban rendszeresen teljesítették!

A CIB ECO és ECO Plusz, valamint az Online számlacsomag esetében az év végéig nem kell teljesíteni a feltételeket a kedvezményes havi díjhoz, a CIB Kártyázó Számlacsomagok esetében pedig két hónapig elegendő a megszokott kártyás vásárlások felét elvégezni.

A részletek megtalálhatók a promóciós szabályzatoknál és a hirdetményeknél.

Bankfiókjaink

A CIB Banknál kiemelten fontosnak tartjuk a koronavírus-fertőzés lehetőségének minimalizálását. Számos lépést tettünk az elmúlt időszakban ügyfeleink és kollégáink egészségének védelméért, és a továbbiakban is mindent megteszünk ezen cél érdekében. Mindenben követjük Magyarország Kormánya és az illetékes magyar hatóságok útmutatásait, határozatait és rendeleteit, valamint igazodunk a WHO ajánlásaihoz is. 

Bankfiókjaink továbbra is fogadják ügyfeleinket, de néhány korlátozást bevezettünk azért, hogy biztosítani tudjuk a fertőzés esélyének csökkentését. 

  • Legtöbb bankfiókunk visszaáll a járványhelyzet előtti nyitvatartásra, de mindegyikre vonatkozik, hogy az arra meghatározott idősávban csak korábbi találkozó alkalmával egyeztetett időpontra érkező ügyfeleinket tudjuk fogadni. Kérjük, mindenképpen ellenőrizze, hogy az a fiók, melyet fel kíván keresni, milyen nyitvatartással működik!  A részleteket megtalálja a www.cib.hu/fiokok oldalunkon, melyet folyamatosan frissítünk.
  • 2020. július 1-től bankfiókjainkban már nem korlátozzuk a belépő ügyfelek számát, viszont ügyelünk arra, hogy tartható legyen a 1,5 méteres távolság, ezért előfordulhat olyan eset, hogy ügyfeleinknek a bejárat előtt kell várakozniuk. Köszönjük a megértést!
  • Ügyfeleink és kollégáink védelme érdekében ügyfeleinket maszk viselése esetén tudjuk bankfiókunkban fogadni. Banki ügyintézőink szintén maszkban szolgálják ki ügyfeleinket. Amennyiben Ön nem rendelkezik maszkkal, de banki ügyeinek intézéséhez meg kell látogatnia fiókunkat, kérjük, hogy használjon más, szájat és orrot teljes egészében eltakaró alternatív megoldást (például sál vagy kendő).
  • Az ügyintézői pultokhoz védőplexi kerül bankfiókjainkban, ezzel is minimalizálva a fertőzésveszélyt személyes ügyintézés esetén.
  • Arra kérjük ügyfeleinket, hogy ne látogassák bankfiókjainkat, ha:
    • érintkeztek koronavírussal fertőzött személlyel vagy magukon érzékelik a betegség tüneteit
    • lakói vagy alkalmazottjai járványügyi karanténnal érintett ingatlannak vagy intézménynek. 
  • Ezeket az ügyfeleket az adott esemény bekövetkezésétől számított leghamarabb 14 nap múlva tudjuk fogadni – a koronavírus esetében a jelenlegi orvosi konszenzus alapján elfogadott kéthetes lappangási idő elteltével.

A fióki ügyintézések várható ideje lassabb lesz a megszokottnál, ezért, illetve a személyes kontaktus csökkentése érdekében kérjük, lehetőség szerint használják elektronikus csatornáinkat, illetve CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat. 

Bárhol, bármikor!

Bárhol, bármikor!


  • Elektronikus csatornáinkon elérhető legfontosabb szolgáltatásaink – a nap 24 órájában!
    • Átutalások – az Azonnali Fizetési Rendszerben a legfeljebb 10 millió forint összegű, elektronikus csatornán indított, belföldi forint átutalási megbízások 5 másodperc alatt teljesülnek, napszaktól és hétvégétől függetlenül. További részletek >>
    • Egyenleg/számlatörténet ellenőrzése
    • Bankkártyás vásárlási és készpénzfelvételi limitek módosítása
    • Befektetések kezelése
    • Betétlekötés

Ha nem rendelkezik CIB Bank Mobilalkalmazással vagy CIB Bank Online internetbankkal

  • Önálló tulajdonosként lehetősége van CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül szerződni elektronikus szolgáltatásainkra.
  • Céges- vagy több tulajdonosú számla esetében, illetve amennyiben CIB Telefonos Azonosító Kódját vagy a biztonsági kérdésre adott válaszát elfelejtette, csak bankfiókjainkban kérheti az elektronikus csatornák beállítását. 
  • A mobilalkalmazás letölthető az alkalmazásáruházakból, az internetbank pedig elérhető a www.cib.hu oldalon, a honlap felső sávjának jobb oldalán található belépés gombra kattintva. 

További szolgáltatásaink

 

  • ATM-jeink folyamatosan rendelkezésre állnak, amennyiben készpénzre van szüksége, de a készpénzhasználat mellőzésével is csökkenthető a fertőzés terjedése, ezért javasoljuk, hogy ahol csak lehet, fizetéshez használja bankkártyáját. Érintéssel történő fizetésre alkalmas bankkártyáját ki sem kell adnia kezéből!* 

 

  • CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunk a nap 24 órájában rendelkezésére áll a (+36 1) 4 242 242 telefonszámon. Előfordulhat, hogy a megnövekedett telefonos ügyintézések száma miatt a várakozási idő meghosszabbodik, ilyen esetben a türelmüket szeretnénk kérni. A teljes körű ügyintézéshez az alábbiakra van szükség:
    • CIB24 azonosító – ez általában a GIRO számlaszámának középső 8 karaktere 
    • 4 jegyű CIB Telefonos Azonosító Kód

* Tájékoztatás az érintéses fizetés 15 000 Ft-os értékhatáráról

A 60/2020. (III. 23.) kormányrendelet értelmében legkésőbb 2020. április 15-től az érintéssel történő egyedi bankkártyás fizetések erős ügyfélhitelesítési összeghatára 5 000 Ft-ról 15 000 Ft-ra emelkedik.

Ahhoz, hogy a fizetéskor a POS terminál ennek megfelelően ne kérjen PIN kódot a 15 000 Ft-ot nem meghaladó tranzakciók esetében, az alábbi három feltételnek kell teljesülnie:

  • A POS terminál módosításra került, hogy megfeleljen a fentieknek.
  • A változás a PSD2 kapcsán bevezetett szabályozást nem érinti, azt továbbra is alkalmazni kell. Tehát ha a kártyabirtokos érintéses fizetéssel, PIN kód megadása nélküli vásárlásainak összesített értéke eléri a 150 eurónak megfelelő összeget, akkor a terminál a 15 000 Ft alatti tranzakció esetén is kéri a PIN kód megadását.
  • A bankkártya beállításai módosításra kerültek. 

A CIB Bank által kibocsátott bankkártyák esetében az alábbiak szerint járunk el:

  • Bármilyen Mastercard és 2018. október óta pótolt, illetve 2021. szeptember után lejáró Visa bankkártyák esetén a 15 000 Ft-ot nem meghaladó tranzakcióknál nem kell PIN kódot megadni (kivéve a fent részletezett esetekben a PSD2 megfelelés és a POS terminál beállítása miatt).
  • A 2018. október előtt pótolt, illetve 2021. október előtt lejáró Visa bankkártyák esetén, ha élni kívánnak az összeghatár 15 000 Ft-ra emelésének lehetőségével, akkor kérjük, jelezzék éjjel-nappal elérhető CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkon a (06 1) 4 242 242 telefonszámon, és kártyáját díjmentesen lecseréljük. 

Felhívjuk a figyelmet, hogy az Apple Pay szolgáltatás használata során a legtöbb POS terminálnál a vásárlás összegétől függetlenül nincs szükség PIN kód megadására. Az Apple Pay elérhető a CIB Bank által kibocsátott összes érintéses fizetésre alkalmas CIB Mastercard és CIB Visa Inspire bankkártyával. 

ATM-es készpénzbefizetés

ATM-es készpénzbefizetés

Az azonnali jóváírású befizetésre is alkalmas ATM-ek listájáért és a további információkért kattintson a Részletekre!

Az előre kifizetett szolgáltatások árának visszatérítése

Előre kifizette utazásait vagy lemondták a koncertet, amelyre jegyet vásárolt? A bankkártyával történt tranzakciók esetében segíteni tudunk Önnek. 

  • Ha a kereskedő törli a szolgáltatást, a tranzakció összegét 15 napon belül jóvá kell írnia az Ön számláján. Ha a kereskedővel történt egyeztetés után ez nem történik meg, hívja CIB24 ügyfélszolgálatunkat, és segítünk!
  • Ha Ön szeretné lemondani a már megvásárolt szolgáltatást, kérjük, ellenőrizze, hogy lemondható-e:
    • Nem lemondható: sajnos nem tudunk segíteni az ár visszatérítésében.
    • Lemondható: kérjük, az Ön által elfogadott Általános Szerződési Feltételekben leírt törlési feltételeknek megfelelően járjon el. Ebben az esetben a kereskedőnek a törlés napjától számítva 15 nap napon belül vissza kell térítenie a szolgáltatás árát. Ha a kereskedővel történt egyeztetés ellenére a jóváírás nem érkezik meg, hívja CIB24 ügyfélszolgálatunkat, és segítünk!

Hitelezést érintő változások

A lakossági, valamint a vállalati hitelezést érintő kormányzati intézkedések kapcsán további információk itt érhetőek el.

Segítjük vállalati ügyfeleinket!

Segítjük vállalati ügyfeleinket!

A CIB Bank tízmilliárd forintos hitelkerettel áll a vállalkozások rendelkezésére.

Részleteket az alábbi sajtóközleményben, vagy a bal oldali kérdésekre kattintva talál.

Sajtóközlemény

Mi az újdonság a hitelkeretben?

Mi az újdonság a hitelkeretben?

A CIB Bank által biztosított tízmilliárd forintos hitelkeret egyrészt olyan vállalkozásoknak nyújtható, akiknél bevételkiesés miatt extra likviditási igények merülnek fel, másrészt akiknél a megnövekedett készletfelvásárlások finanszírozási szükséglettel társulnak. Gazdasági fellendülés időszakában a bank nem tart fenn ilyen hitelkeretet, a jelenlegi járványhelyzetben viszont jelentős kihelyezhető forrással segíti a magyar gazdaság szereplőit. A CIB Bank külön szabályok szerint bírálja el azokat az igényeket, amelyek közvetlenül a koronavírushoz kapcsolódnak, és célja, hogy segítse meglévő és új ügyfelei üzletmenetét, beruházási és növekedési terveit.

Speciális célokra, speciális forrásból van?

Speciális célokra, speciális forrásból van?

A tízmilliárd forintos hitelkeret speciális célja az átmeneti likviditási hiányok áthidalása alapvetően életképes üzleti modellel rendelkező cégek esetén. Forrása nem speciális, a CIB Bank kész saját forrásból is finanszírozni igényeket, és várakozása szerint legtöbb esetben az MNB új növekedési hitele, az NHP Hajrá, vagy más, később bevezetésre kerülő hitelprogram kerül majd felhasználásra. 

Más-e, mint az eddigi hitelkeretek?

Más-e, mint az eddigi hitelkeretek?

Korábban átfogóbb, hosszabb távú hitelkereteket hirdettek meg általában a bankok. A mai világjárvány nagyon hirtelen változásokat jelent mindannyiunknak, célunk, hogy ezzel a kerettel gyorsan tudjunk rendelkezésre állni. A kihelyezhető forrás ügyféligény esetén, a CIB Bank döntésétől függően bármikor tovább bővíthető.

Milyen feltételekkel lehet igénybe venni?

Milyen feltételekkel lehet igénybe venni?

Kiindulásként azt vizsgáljuk, hogy az adott vállalkozást hogyan érinti a koronavírus-járvány és annak gazdasági hatásai, milyen rövid- és középtávú kilátásai vannak az adott ágazatnak, és azon belül a konkrét cégnek. Fontos szempont, hogy a hitelkeret igénylésével párhuzamosan fedezeterősítésre, a tulajdonosi kötelezettségvállalás erősítésére is sor kerüljön. A fedezeterősítés kapcsán nagymértékben támaszkodunk a hamarosan megjelenő Garantiqa készfizető kezességvállalásra, ami akár 90%-os fedezetet biztosít a fenti célokra, nagyvállalatok is igénybe vehetik, és a korábbinál jóval kedvezőbb lesz a díja.

Támogatás a Szent László Kórháznak

 

CIB Csoport a koronavírus elleni küzdelem támogatásáért

A CIB Csoport üdvözli a tegnap bejelentett kormányzati gazdasági intézkedések célját, valamint azonnali pénzügyi támogatást nyújt a Szent László Kórház részére.

Felelős vállalatként olyan időszakban, amikor az összefogás és együttműködés a legfontosabb, a CIB Csoport számára értelemszerű, hogy ügyfelei, munkatársai és partnerei mellett a társadalom egésze felé irányuló felelősségét is a lehető legtöbb módon kézzel foghatóvá kívánja tenni.

Tovább a sajtóközleményre

Tájékoztatás a CIB Csoport beszállítói részére a koronavírus kapcsán

Mastercard várókat érintő változás

A Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren található Mastercard Airport Lounge 2020. június 15-től újra várja a belépésre jogosult CIB Mastercard Gold kártyabirtokosokat, természetesen az egészségügyi előírások fokozott figyelembevételével.

CIB Mastercard Gold bankkártyával továbbra is igénybe vehető a reptéren a Budapest Airport Gyorsító Sáv is, de kérjük ügyfeleinket, ügyeljenek rá, hogy tartsák más utazóktól a hatóságok által kért 1,5 méteres távolságot.

A Papp László Budapest Sportarénában található Mastercard Prémium Lounge további rendelkezésig átmenetileg zárva tart.
További információkért kattintson ide 

CIB Egészségőrt érintő változások

CIB Egészségőrt érintő változások

A CIB Egészségőr biztosítást nyújtó UNION Biztosító járványhelyzetre vonatkozó rendkívüli tájékoztatójáért kattintson a Részletekre!
Segíthetünk?

Hívja CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat!

CIB24 menütérkép
(+36 1) 4 242 242
9. Kártyatiltás és aktiválás
Kártyatiltás
9 1
Kártyaaktiválás
9 2
1. Lakossági ügyintézés
Számlaügyintézés
1 1
Kártyaügyintézés
1 2
Megtakarítás és értékpapír ügyintézés, eBroker
1 3
Hitel ügyintézés
1 4
Internetbank ügyintézés
1 5
Lízing ügyintézés
1 6
Biztosítások ügyintézése
1 7
2. Vállalkozások ügyintézése
Számlaügyintézés
2 1
Kártyaügyintézés
2 2
Megtakarítás és értékpapír ügyintézés, eBroker
2 3
Hitelügyintézés
2 4
Internetbank ügyintézés
2 5
Lízing ügyintézés
2 6
Biztosítások ügyintézése
2 7
3. Angol nyelvű menü
Angol nyelvű menü
3
4. CIB termékkel nem rendelkező érdeklődők
Hitelek és lízing
4 1
Lakossági szolgáltatások
4 2
Vállalkozások szolgáltatásai
4 3

A CIB honlap sütiket használ, ezek segítségével tudjuk biztosítani a legjobb böngészési élményt. Az összes süti elfogadására kattintva, Ön beleegyezik, hogy a sütiket eltároljuk az eszközén. A sütik segítségével megkönnyítjük az oldalon a navigációt, és azokat az oldalhasználat elemzésére és marketing célokra használjuk fel. (Süti szabályzat)