• Nincs találat

Hasznos tanácsok banki ügyintézéshez

Kerülje a tömeget!

Személyes ügyintézés helyett válassza elektronikus csatornáinkat!

Intézze pénzügyeit online!

Mobilalkalmazásunkon, internetbankunkban számos ügyet intézhet!

Kérje a CIB24 segítségét!

Telefonos ügyfélszolgálatunk munkatársai segítenek Önnek!

Bankoljon otthonról!

Bankoljon otthonról!

Nézze meg, hogyan intézheti mindennapi banki ügyeit otthonról! Kattintson a részletekért!

Bankfiókjaink

A CIB Banknál kiemelten fontosnak tartjuk a koronavírus-fertőzés lehetőségének minimalizálását. Számos lépést tettünk az elmúlt időszakban ügyfeleink és kollégáink egészségének védelméért, és a továbbiakban is mindent megteszünk ezen cél érdekében. Mindenben követjük Magyarország Kormánya és az illetékes magyar hatóságok útmutatásait, határozatait és rendeleteit, valamint igazodunk a WHO ajánlásaihoz is. 

Kérjük, mindenképpen ellenőrizze a www.cib.hu/fiokok oldalon, hogy az a fiók, melyet fel kíván keresni, milyen nyitvatartással működik! A fiókokkal kapcsolatos aktuális információkat pedig a www.cib.hu/fiokinfok oldalon érheti el. 

Az egészségvédelmi szabályok 2022. március 7-től változtak a fiókokban.  

A vonatkozó jogszabályi előírásnak megfelelően bankfiókunkban 2022. március 7. napjától nem kötelező a maszk viselése, azonban az egészség védelme érdekében a továbbiakban is élhetnek ezzel a lehetőséggel ügyfeleink és kollégáink egyaránt.

  • Emellett továbbra is köszönjük, ha használják a bejáratnál kihelyezett kézfertőtlenítőt, illetve törekszenek a 1,5 méteres távolságtartás biztosítására.
  • Bankfiókjainkban lehetőség van a délutáni órákban időpontfoglalás nélkül is az ügyintézésre. Ettől függetlenül az időpontfoglalás továbbra is elérhető a www.cib.hu/idopontfoglalas oldalon. 
  • Az ügyintézői pultokhoz védőplexi kerül bankfiókjainkban, ezzel is minimalizálva a fertőzésveszélyt személyes ügyintézés esetén.
  • Arra kérjük ügyfeleinket, hogy ne látogassák bankfiókjainkat, ha:
    • érintkeztek koronavírussal fertőzött személlyel vagy magukon érzékelik a betegség tüneteit
    • lakói vagy alkalmazottjai járványügyi karanténnal érintett ingatlannak vagy intézménynek. 
  • Ezeket az ügyfeleket az adott esemény bekövetkezésétől számított leghamarabb 10 nap múlva tudjuk fogadni.

A fióki ügyintézések várható ideje lassabb lehet a megszokottnál, ezért, illetve a személyes kontaktus csökkentése érdekében kérjük, lehetőség szerint használják elektronikus csatornáinkat, illetve CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat. 

Bárhol, bármikor!

Bárhol, bármikor!


  • Elektronikus csatornáinkon elérhető legfontosabb szolgáltatásaink – a nap 24 órájában!
    • Átutalások – az Azonnali Fizetési Rendszerben a legfeljebb 10 millió forint összegű, elektronikus csatornán indított, belföldi forint átutalási megbízások 5 másodperc alatt teljesülnek, napszaktól és hétvégétől függetlenül. További részletek >>
    • Egyenleg/számlatörténet ellenőrzése
    • Bankkártyás vásárlási és készpénzfelvételi limitek módosítása
    • Befektetések kezelése
    • Betétlekötés

Ha nem rendelkezik CIB Bank Mobilalkalmazással vagy CIB Bank Online internetbankkal

  • Önálló tulajdonosként lehetősége van CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül szerződni elektronikus szolgáltatásainkra.
  • Céges- vagy több tulajdonosú számla esetében, illetve amennyiben CIB Telefonos Azonosító Kódját vagy a biztonsági kérdésre adott válaszát elfelejtette, csak bankfiókjainkban kérheti az elektronikus csatornák beállítását. 
  • A mobilalkalmazás letölthető az alkalmazásáruházakból, az internetbank pedig elérhető a www.cib.hu oldalon, a honlap felső sávjának jobb oldalán található belépés gombra kattintva. 

További szolgáltatásaink

 

  • ATM-jeink folyamatosan rendelkezésre állnak, amennyiben készpénzre van szüksége, de a készpénzhasználat mellőzésével is csökkenthető a fertőzés terjedése, ezért javasoljuk, hogy ahol csak lehet, fizetéshez használja bankkártyáját. Érintéssel történő fizetésre alkalmas bankkártyáját ki sem kell adnia kezéből!2 

 

  • CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunk a nap 24 órájában rendelkezésére áll a (+36 1) 4 242 242 telefonszámon. Előfordulhat, hogy a megnövekedett telefonos ügyintézések száma miatt a várakozási idő meghosszabbodik, ilyen esetben a türelmüket szeretnénk kérni. A teljes körű ügyintézéshez az alábbiakra van szükség:
    • CIB24 azonosító – ez általában a GIRO számlaszámának középső 8 karaktere 
    • 4 jegyű CIB Telefonos Azonosító Kód

* Tájékoztatás az érintéses fizetés 15 000 Ft-os értékhatáráról

A 60/2020 (III.23) számú kormányrendelet, illetve az azzal összhangban meghozott, a veszélyhelyzet megszűnésével összefüggő átmeneti szabályokról és járványügyi készültségről szóló 2020. évi LVIII. törvény értelmében az érintéssel történő egyedi bankkártyás fizetések erős ügyfélhitelesítési összeghatára 5 000 Ft-ról 15 000 Ft-ra emelkedett. 

Azon ügyfeleinknek, akiknek olyan Visa bankkártyája van, mely 2020. december és 2021. szeptember között jár le, két megoldást biztosítunk a megemelt értékhatár beállítására:

  • Tranzakció végrehajtása ATM-en keresztül az érintett bankkártyával, mely lehet készpénzfelvétel, készpénzbefizetés és egyenleglekérdezés is. Bármely bank által üzemeltetett ATM-en keresztül végrehajtható a tranzakció. A készpénzfelvétel vagy a készpénzbefizetés minimum összege az adott ATM-től függ. 
  • Bármilyen összegű vásárlás POS terminálon keresztül az érintett bankkártyával úgy, hogy a bankkártya behelyezésre kerül a terminálba. 

A két említett lehetőség közül elegendő egyet végrehajtani annak érdekében, hogy az érintéses fizetésre vonatkozó értékhatár 15 000 Ft-ra emelkedjen. 

Az értékhatár automatikusan beállításra kerül és Önnek nincs teendője, ha:

  • Mastercard bankkártyája van.
  • Visa bankkártyájának lejárati dátuma nem 2020. december és 2021. szeptember közé esik. Azaz akkor sincs teendője, ha Visa bankkártyája 2020. októberében vagy novemberében kerül megújításra, az új kártyán már be van/lesz állítva az új értékhatár. 

További tájékoztatásért kérjük, hívják éjjel-nappal elérhető CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat a (+36 1) 4 242 242 telefonszámon.

ATM-es készpénzbefizetés

ATM-es készpénzbefizetés

Az azonnali jóváírású befizetésre is alkalmas ATM-ek listájáért és a további információkért kattintson a Részletekre!

Az előre kifizetett szolgáltatások árának visszatérítése

Előre kifizette utazásait vagy lemondták a koncertet, amelyre jegyet vásárolt? A bankkártyával történt tranzakciók esetében segíteni tudunk Önnek. 

  • Ha a kereskedő törli a szolgáltatást, a tranzakció összegét 15 napon belül jóvá kell írnia az Ön számláján. Ha a kereskedővel történt egyeztetés után ez nem történik meg, hívja CIB24 ügyfélszolgálatunkat, és segítünk!
  • Ha Ön szeretné lemondani a már megvásárolt szolgáltatást, kérjük, ellenőrizze, hogy lemondható-e:
    • Nem lemondható: sajnos nem tudunk segíteni az ár visszatérítésében.
    • Lemondható: kérjük, az Ön által elfogadott Általános Szerződési Feltételekben leírt törlési feltételeknek megfelelően járjon el. Ebben az esetben a kereskedőnek a törlés napjától számítva 15 nap napon belül vissza kell térítenie a szolgáltatás árát. Ha a kereskedővel történt egyeztetés ellenére a jóváírás nem érkezik meg, hívja CIB24 ügyfélszolgálatunkat, és segítünk!

Mastercard várókat érintő változás

A Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren található Mastercard Airport Lounge 2021. május 3-tól újra várja a belépésre jogosult CIB Mastercard Gold kártyabirtokosokat, természetesen az egészségügyi előírások fokozott figyelembevételével.

A Mastercard az alábbi átmeneti intézkedéseket vezette be: 

  • A megszokott kínálat helyett előrecsomagolt ételekkel várják az utazókat. 
  • A bejárat mellett kézfertőtlenítőt, külön csomagolt maszkokat és higiéniai kéztörlőket helyeztek el, mely utóbbiakat az útra is magukkal vihetnek.  
  • A gyakran érintett felületeket 2 óránként, zárás után pedig a váró teljes felületét fertőtlenítik. 
  • Egy időben maximum 50 ember tartózkodhat a váróban, az igénybevehető ülőhelyek mindig jelölve lesznek a távolságtartás megkönnyítéséhez. 

CIB Mastercard Gold betéti- és hitelkártya-szolgáltatással (bankkártyával) továbbra is igénybe vehető a reptéren a Budapest Airport Gyorsító Sáv is, de kérjük ügyfeleinket, ügyeljenek rá, hogy tartsák más utazóktól a hatóságok által kért minimum 1,5 méteres távolságot.

További információkért kattintson ide

Moratórium

A lakossági, valamint a vállalati hitelezést érintő moratóriummal kapcsolatban ide kattintva tájékozódhat.

Ha a moratóriumot követően fizetési nehézségbe ütközik, lehetőséget biztosítunk annak megoldására. Részleteket ide kattintva talál. 

Támogatás a Szent László Kórháznak

 

CIB Csoport a koronavírus elleni küzdelem támogatásáért

A CIB Csoport üdvözli a tegnap bejelentett kormányzati gazdasági intézkedések célját, valamint azonnali pénzügyi támogatást nyújt a Szent László Kórház részére.

Felelős vállalatként olyan időszakban, amikor az összefogás és együttműködés a legfontosabb, a CIB Csoport számára értelemszerű, hogy ügyfelei, munkatársai és partnerei mellett a társadalom egésze felé irányuló felelősségét is a lehető legtöbb módon kézzel foghatóvá kívánja tenni.

Tovább a sajtóközleményre

Tájékoztatás a CIB Csoport beszállítói részére a koronavírus kapcsán
CIB Egészségőrt érintő változások

CIB Egészségőrt érintő változások

A CIB Egészségőr biztosítást nyújtó UNION Biztosító járványhelyzetre vonatkozó rendkívüli tájékoztatójáért kattintson a Részletekre!
Segíthetünk?

Hívja CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat!

CIB24 menütérkép
(+36 1) 4 242 242
  • Befektetési tranzakciók és információk: munkanapokon 8:00-18:00
  • Meglévő hitel és lízing ügyintézés: hétfő 8:00-20:00, kedd-péntek 8:00-18:00 
  • Biztosítás kötés és információ: hétfő 8:00-20:00, kedd-péntek 8:00-18:00
  • Kereskedői kártyaelfogadás: 0-24 
  • Számlaügyintézés: 0-24
9. Bankkártya és e-csatorna tiltás, adathalászat
1. Azonosítás
Egyenleglekérdezés és számlainformáció
1 1
Regisztrációs kód igénylés és Digitális szolgáltatás
1 2
Megtakarítás és befektetés
1 3
Bankkártya aktiválás, kártyaügyintézés, mobilfizetés
1 4
Lízing
1 5
Hitelek
1 6
Biztosítás
1 7
2. Azonosítás nélkül
Bankkártya
2 1
Készpénzfelvétel bejelentés
2 2
Megtakarítás és befektetés
2 3
Digitális szolgátatások
2 4
Lízing
2 5
Hitel
2 6
Biztosítás
2 7
4. CIB termékkel nem rendelkező érdeklődők
Személyikölcsön, hitelkártya igénylés
4 1
Fedezetes hitelek
4 2
Új lakossági számla érdeklődés
4 3
Vállalati termékek
4 4