Kosár
  • Nincs találat

Járványügyi helyzettel kapcsolatos információk

Oldalunkon megtalálja a jelenlegi járványügyi helyzetben legfontosabb banki információkat.

Hasznos tanácsok banki ügyintézéshez

Kerülje a tömeget!

Személyes ügyintézés helyett válassza elektronikus csatornáinkat!

Intézze pénzügyeit online!

Mobilalkalmazásunkon, internetbankunkban számos ügyet intézhet!

Kérje a CIB24 segítségét!

Telefonos ügyfélszolgálatunk munkatársai segítenek Önnek!

Büszkék vagyunk ügyfeleinkre!

 

Köszönjük, hogy ebben az időszakban ügyfeleink többször használják érintéses fizetésre alkalmas  bankkártyájukat, ezzel is hozzájárulva a fizikai kontaktus és így a járvány terjedésének csökkentéséhez.

 

Vigyázzunk egymásra továbbra is! 

Bankfiókjaink

A CIB Banknál kiemelten fontosnak tartjuk a koronavírus-fertőzés lehetőségének minimalizálását. Számos lépést tettünk az elmúlt időszakban ügyfeleink és kollégáink egészségének védelméért, és a továbbiakban is mindent megteszünk ezen cél érdekében. Mindenben követjük Magyarország Kormánya és az illetékes magyar hatóságok útmutatásait, határozatait és rendeleteit, valamint igazodunk a WHO ajánlásaihoz is. 

Bankfiókjaink továbbra is fogadják ügyfeleinket, de néhány korlátozást bevezettünk azért, hogy biztosítani tudjuk a fertőzés esélyének csökkentését. 

  • Jelenleg minden bankfiókunk módosított nyitvatartási renddel működik. Egyes bankfiókjaink nyitvatartása eltér, ezért kérjük, mindenképpen ellenőrizze, hogy az a fiók, melyet fel kíván keresni, milyen nyitvatartással működik! A részleteket megtalálja a www.cib.hu/fiokok oldalunkon, melyet folyamatosan frissítünk.
  • Bankfiókjainkba jelenleg korlátozott számban engedünk be ügyfeleket. A bankfiókba a korlátozás miatt belépni nem tudó ügyfeleinket arra kérjük, hogy várakozzanak kint, a bejárat előtt, amíg sorra kerülnek.
  • Az ügyintézői pultokhoz védőplexi kerül bankfiókjainkban, ezzel is minimalizálva a fertőzésveszélyt személyes ügyintézés esetén.
  • Arra kérjük ügyfeleinket, hogy ne látogassák bankfiókjainkat, ha:
    • az elmúlt 14 napban jártak külföldön, vagy érintkeztek olyan személlyel, aki külföldön járt
    • érintkeztek koronavírussal fertőzött személlyel vagy magukon érzékelik a betegség tüneteit. 
  • Ezeket az ügyfeleket az adott esemény bekövetkezésétől számított leghamarabb 14 nap múlva tudjuk fogadni – a koronavírus esetében a jelenlegi orvosi konszenzus alapján elfogadott kéthetes lappangási idő elteltével.
  • Szükség esetén nyilatkozati előírásokat vezetünk be, amelyekkel bankfiókjainkba történő belépéskor találkozhatnak, és amelyek ügyfeleink és munkatársaink védelmét szolgálják.

A fióki ügyintézések várható ideje lassabb lesz a megszokottnál, ezért, illetve a személyes kontaktus csökkentése érdekében kérjük, lehetőség szerint használják elektronikus csatornáinkat, illetve CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat. 

Bárhol, bármikor!

Bárhol, bármikor!


  • Elektronikus csatornáinkon elérhető legfontosabb szolgáltatásaink – a nap 24 órájában!
    • Átutalások – az Azonnali Fizetési Rendszerben a legfeljebb 10 millió forint összegű, elektronikus csatornán indított, belföldi forint átutalási megbízások 5 másodperc alatt teljesülnek, napszaktól és hétvégétől függetlenül. További részletek >>
    • Egyenleg/számlatörténet ellenőrzése
    • Bankkártyás vásárlási és készpénzfelvételi limitek módosítása
    • Befektetések kezelése
    • Betétlekötés

Ha nem rendelkezik CIB Bank Mobilalkalmazással vagy CIB Bank Online internetbankkal

  • Önálló tulajdonosként lehetősége van CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül szerződni elektronikus szolgáltatásainkra.
  • Céges- vagy több tulajdonosú számla esetében, illetve amennyiben CIB Telefonos Azonosító Kódját vagy a biztonsági kérdésre adott válaszát elfelejtette, csak bankfiókjainkban kérheti az elektronikus csatornák beállítását. 
  • A mobilalkalmazás letölthető az alkalmazásáruházakból, az internetbank pedig elérhető a www.cib.hu oldalon, a honlap felső sávjának jobb oldalán található belépés gombra kattintva. 

További szolgáltatásaink

 

  • ATM-jeink folyamatosan rendelkezésre állnak, amennyiben készpénzre van szüksége, de a készpénzhasználat mellőzésével is csökkenthető a fertőzés terjedése, ezért javasoljuk, hogy ahol csak lehet, fizetéshez használja bankkártyáját. Érintéssel történő fizetésre alkalmas bankkártyáját ki sem kell adnia kezéből!  

 

  • CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunk a nap 24 órájában rendelkezésére áll a (+36 1) 4 242 242 telefonszámon. Előfordulhat, hogy a megnövekedett telefonos ügyintézések száma miatt a várakozási idő meghosszabbodik, ilyen esetben a türelmüket szeretnénk kérni. A teljes körű ügyintézéshez az alábbiakra van szükség:
    • CIB24 azonosító – ez általában a GIRO számlaszámának középső 8 karaktere 
    • 4 jegyű CIB Telefonos Azonosító Kód
ATM-es készpénzbefizetés

ATM-es készpénzbefizetés

Az azonnali jóváírású befizetésre is alkalmas ATM-ek listájáért és a további információkért kattintson a Részletekre!

Az előre kifizetett szolgáltatások árának visszatérítése

Előre kifizette utazásait vagy lemondták a koncertet, amelyre jegyet vásárolt? A bankkártyával történt tranzakciók esetében segíteni tudunk Önnek. 

  • Ha a kereskedő törli a szolgáltatást, a tranzakció összegét 15 napon belül jóvá kell írnia az Ön számláján. Ha a kereskedővel történt egyeztetés után ez nem történik meg, hívja CIB24 ügyfélszolgálatunkat, és segítünk!
  • Ha Ön szeretné lemondani a már megvásárolt szolgáltatást, kérjük, ellenőrizze, hogy lemondható-e:
    • Nem lemondható: sajnos nem tudunk segíteni az ár visszatérítésében.
    • Lemondható: kérjük, az Ön által elfogadott Általános Szerződési Feltételekben leírt törlési feltételeknek megfelelően járjon el. Ebben az esetben a kereskedőnek a törlés napjától számítva 15 nap napon belül vissza kell térítenie a szolgáltatás árát. Ha a kereskedővel történt egyeztetés ellenére a jóváírás nem érkezik meg, hívja CIB24 ügyfélszolgálatunkat, és segítünk!

Hitelezést érintő változások

A lakossági, valamint a vállalati hitelezést érintő kormányzati intézkedések kapcsán tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy mindenben követjük a jogszabályi előírásokat, és azoknak megfelelve működünk. A bejelentett intézkedések esetében is így fogunk eljárni. További információk itt érhetőek el.

CIB Egészségőrt érintő változások

CIB Egészségőrt érintő változások

A CIB Egészségőr biztosítást nyújtó UNION Biztosító járványhelyzetre vonatkozó rendkívüli tájékoztatójáért kattintson a Részletekre!

Támogatás a Szent László Kórháznak

 

CIB Csoport a koronavírus elleni küzdelem támogatásáért

A CIB Csoport üdvözli a tegnap bejelentett kormányzati gazdasági intézkedések célját, valamint azonnali pénzügyi támogatást nyújt a Szent László Kórház részére.

Felelős vállalatként olyan időszakban, amikor az összefogás és együttműködés a legfontosabb, a CIB Csoport számára értelemszerű, hogy ügyfelei, munkatársai és partnerei mellett a társadalom egésze felé irányuló felelősségét is a lehető legtöbb módon kézzel foghatóvá kívánja tenni.

Tovább a sajtóközleményre

Tájékoztatás a CIB Csoport beszállítói részére a koronavírus kapcsán

Mastercard várókat érintő változás

A kiadott kormányrendeletekkel és ajánlásokkal összhangban az alábbi prémium Mastercard várók további rendelkezésig átmenetileg zárva tartanak:

  • Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér - Mastercard Airport Lounge
  • Papp László Budapest Sportaréna - Mastercard Prémium Lounge

CIB Mastercard Gold bankkártyájával a reptéren továbbra is igénybe veheti a Budapest Airport Gyorsító Sávot, de kérjük, ügyeljen rá, hogy tartsa más utazóktól a hatóságok által kért távolságot.

Friss információkért kövesse a Mastercard Magyarország Facebook oldalát: https://mstr.cd/mcfacebook

Nyilatkozat és adatkezelési tájékoztató

Nyilatkozat és adatkezelési tájékoztató

Nyilatkozat és Adatkezelési tájékoztató az egészségügyi világkockázat hatásainak mérséklésével kapcsolatban kezelt adatokról
Segíthetünk?

Hívja CIB24 telefonos ügyfélszolgálatunkat!

CIB24 menütérkép
(+36 1) 4 242 242
9. Kártyatiltás és aktiválás
Kártyatiltás
9 1
Kártyaaktiválás
9 2
1. Lakossági ügyintézés
Számlaügyintézés
1 1
Kártyaügyintézés
1 2
Megtakarítás és értékpapír ügyintézés, eBroker
1 3
Hitel ügyintézés
1 4
Internetbank ügyintézés
1 5
Lízing ügyintézés
1 6
Biztosítások ügyintézése
1 7
2. Vállalkozások ügyintézése
Számlaügyintézés
2 1
Kártyaügyintézés
2 2
Megtakarítás és értékpapír ügyintézés, eBroker
2 3
Hitelügyintézés
2 4
Internetbank ügyintézés
2 5
Lízing ügyintézés
2 6
Biztosítások ügyintézése
2 7
3. Angol nyelvű menü
Angol nyelvű menü
3
4. CIB termékkel nem rendelkező érdeklődők
Hitelek és lízing
4 1
Lakossági szolgáltatások
4 2
Vállalkozások szolgáltatásai
4 3

A CIB honlap sütiket használ, ezek segítségével tudjuk biztosítani a legjobb böngészési élményt. Az összes süti elfogadására kattintva, Ön beleegyezik, hogy a sütiket eltároljuk az eszközén. A sütik segítségével megkönnyítjük az oldalon a navigációt, és azokat az oldalhasználat elemzésére és marketing célokra használjuk fel. (Süti szabályzat)