EnglishAAA

CIB Mobilbank

LEGYEN NAPRAKÉSZ PÉNZÜGYEIBEN!

A CIB Mobilbank szolgáltatás felgyorsítja és egyúttal leegyszerűsíti az információ áramlását a bank és ügyfelei között.


Bankszámlákhoz

    • Számlafigyelő rendszer követi az ügyfél forintfolyószámlájának, devizaszámláinak, illetve kártyaszámlájának egyenlegét és sms-üzenetben  (Short Message Service) automatikus értesítést küld a számlamozgásokról.

Bankkártyákhoz 

    • A CIB Bankkártyák még biztonságosabb használata érdekében fejlesztettük ki Kártyafigyelő rendszerünket, melynek keretében a sikeres vásárlási és készpénzfelvételi kártya tranzakciókról, a sikeres tranzakciók utólagos törléséről automatikus sms-üzenetet küldünk.

Devizabelföldi és devizakülföldi egyéni- és társas vállalkozások, valamint lakossági ügyfelek vehetik igénybe, akik rendelkeznek Telenor, T-mobile, Tesco Mobile vagy Vodafone előfizetés alapján kiadott telefonszámmal, amelyre az üzeneteket kérhetik.

Az ügyfél az üzenet végén megjelenő telefonszám beazonosításával győződhet meg arról, hogy az üzenet valóban a banktól érkezett.


Az sms-üzenet tartalma

 

1. Számlafigyelő rendszer keretében,

számlamozgásokról: 

  • a tranzakció típusa (terhelés vagy jóváírás)
  • a tranzakció összege (devizakód nélkül)
  • a számla pillanatnyi elérhető egyenlege a tranzakciót követően (opcionális)
  • számla rövid neve, amelyen a bankszámla tranzakció történt
  • idő (év:hó:nap:óra:perc)
  • tranzakcióra vonatkozó értéknap (amennyiben az értéknap nem egyezik meg az sms küldés napjával)
  • ellenszámla tulajdonosának a neve (ha az ismert)
  • közlemény (hossza az sms-ben rendelkezésre álló szabad kapacitástól függ) 

2. Kártyafigyelő rendszer keretében,

sikeres kártyatranzakciókról: 

  • a kártyatranzakció összege és devizaneme 
  • a tranzakció dátuma és időpontja
  • kártyaszám, kártyatípus
  • a kártyabirtokos neve
  • bankkártya főkártya esetén a számla pillanatnyi elérhető egyenlege a tranzakciót követően 
  • hitel- és bevásárlókártya esetében a felhasználható hitelkeret
  • kártyatranzakció helye 

 

sikeres kártytranzakció utólagos törléséről:

  • tranzakciós megbízás összege, és devizaneme
  • tranzakció időpontja (év/hónap/nap/óra/perc)
  • Bankkártya/Hitelkártya/Bevásárlókártya típusa és a Bankkártya/Hitelkártya/Bevásárlókártya számának utolsó 4 karaktere
  • a kártyabirtokos neve 
  • a törölt tranzakció helye, és ideje  

A Bank azonosságát hitelesítő telefonszámok:

    • +36-30-3444-333, +36-70-7060-690

 

Segíthetünk? Keressen bennünket! 

06 40 242 242
Online ügyfélszolgálatunk >>
Bankfiókjaink >> 

Foglaljon időpontot most!   Időpontfoglalás