EnglishAAA

Egyszer használatos jelszót generáló eszköz / Token 

A kiemelt biztonság elérése érdekében használjon tokent, a CIB Internet Bank, a mobilCIB vagy az eBroker szolgáltatásba való belépéshez, megbízások megerősítéséhez!

2013. augusztus 8-tól hatályos tájékoztatás a Jelszógeneráló eszközzel (Token/Easy Token/CIB mobilToken) történő azonosítási mód kötelező alkalmazásáról a CIB Internet Bank és a mobilCIB használatához >>

Mi az a token?

A token egy a Bank által biztosított jelszógeneráló eszköz vagy alkalmazás, amely egyszer használatos jelszavakat hoz létre a CIB Internet alapú elektronikus szolgáltatásokba

        • a CIB Internet Bank,
        • a mobilCIB és
        • az eBroker rendszerekbe történő 
  • bejelentkezéshez és
  • az aláírást igénylő műveletek jóváhagyásához/elektronikus aláírásához.

Miért válasszon Jelszógeneráló eszközt (tokent)?

A token kiemelt biztonságot nyújt pénzügyeinek intézése során a CIB Internet Bank, mobilCIB vagy eBroker szolgáltatások igénybe vételekor. A CIB Bank több, egyszer használatos jelszó generátor,

  • a Bank részéről már korábban is biztosított úgynevezett Token,
  • az újonnan bevezetett Easy Token eszköz és
  • a mobileszközökre letölthető CIB mobilToken alkalmazás

használatát biztosítja. Ezek közül kiválaszthatja az Ön számára leginkább megfelelőt.

Milyen további előnyei vannak a Token használatának?

  • A banki rendszer a token adatai alapján ellenőrzi a felhasználói jogosultságot,
  • Korlátlan számú egyszeri jelszó generálható,
  • Könnyen használható.

CIB mobilToken

Hogy bárhonnan, bármikor beléphessen elektronikus szolgáltatásainkba

Amennyiben Ön olyan mobileszközzel rendelkezik, amely képes alkalmazások letöltésére, és futtatására, válassza a CIB mobilToken alkalmazást. A CIB mobilToken könnyen és egyszerűen letölthető, így külön eszköz használata nélkül, intézheti pénzügyeit CIB Internet Bankon, mobilCIB-en vagy eBroker szolgáltatáson keresztül.

A CIB mobilToken alkalmazást, mobil eszköze operációs rendszerek alkalmazás áruházából, vagy az alábbi  linkre kattintva tudja letölteni.

  • A CIB mobilToken alkalmazás IOS7-es verzióra optimalizált változata elérhető és letölthető az Apple alkalmazás áruházból (App Store). Ha olyan Iphone készülékkel rendelkezik, amelynek operációs rendszerét IOS 6-os verzióról IOS 7-es verzióra frissíti, vagy ezt már korábban megtette (Iphone 4 készülékek, vagy annál újabb típus) ajánlott a CIB mobilToken alkalmazást is ezt követően frissíteni.

A CIB mobilToken letöltése, használata >>

Az alkalmazás letöltése és a sikeres regisztrációt követően Önnek nem kell mást tennie a CIB Internet Bank, mobilCIB vagy eBroker szolgáltatások használata során, mint a CIB mobil Token alkalmazás által generált 6 számjegyű jelszót) beírnia a szolgáltatásokba történő belépéskor és a tranzakciók, megbízások (aláírást igénylő műveletek) elektronikus aláírásakor, jóváhagyásakor.

Hogyan lehet CIB mobilToken-t igényelni?

A CIB mobilToken alkalmazás igényléséhez szükséges a CIB Internet alapú Elektronikus Szolgáltatások igénybevételére vonatkozó szerződés megkötése illetve módosítása, melyet bármely bankfiókunkban megtehet. Amennyiben Ön egyedüli felhasználója a számlájához tartozó CIB Internet Bank, mobilCIB vagy eBroker szolgáltatásunknak, a szerződésmódosítást a CIB Internet Bank felületen is megteheti, így nem kell a bankfiókba befáradnia. Bankfióki igénylés esetén kérjük, hozza magával azonosító okmányait.


Mi történik, ha a CIB mobilToken alkalmazással rendelkező mobileszközét elveszti, vagy ellopják?

Amennyiben az eszköz elveszett, vagy ellopták, kérheti a CIB mobilToken ideiglenes felfüggesztését, lopás esetén pedig azonnali tiltását az éjjel-nappal hívható CIB 24 telefonos ügyfélszolgálaton a 06 40 242 242 telefonszámon vagy bármelyik bankfiókunkban. A letiltott CIB mobilToken helyett új mobilToken regisztrációt (Újraregisztráció) igényelhet mobil eszközére a CIB24 telefonos ügyfélszolgálaton keresztül, illetve személyesen bármely bankfiókunkban.

Easy Token

A biztonságos bankolás eszköze

Az Easy Token eszköz használata nagyon egyszerű. Önnek nem kell mást tennie a CIB Internet Bank, mobilCIB vagy eBroker szolgáltatások használata során, mint az eszközön lévő gomb megnyomásával generált 6 számjegyű számsort („egyszer használatos jelszó”) beírnia a „Token által generált jelszó” mezőbe. Erre mind a szolgáltatásokba történő belépéskor mind a tranzakciók, megbízások (aláírást igénylő műveletek) elektronikus aláírásakor, jóváhagyásakor szükség van.

Hogyan lehet Easy Token-t igényelni?

Easy Token eszközt bármely bankfiókunkban igényelhet, melyet a CIB Internet alapú Elektronikus Szolgáltatások igénybevételére vonatkozó szerződés megkötése illetve módosítása után, azonnal az Ön rendelkezésére bocsátunk. Az igénylés alkalmával kérjük, hozza magával személyazonosító okmányait.

Az Easy Token  használata >>

Mi történik, ha az Easy Token elveszett, vagy ellopják?
Amennyiben az eszköz elveszett, vagy elhagyta, kezdeményezheti az Easy Token ideiglenes felfüggesztését, lopás esetén pedig az azonnali tiltását az éjjel-nappal hívható CIB 24 telefonos ügyfélszolgálaton a 06 40 242 242 telefonszámon. A letiltott Easy Token pótlását bármelyik bankfiókunkban kérheti.