EnglishAAA

Elérhetőségek



Fiók- és bankautomata (ATM-) kereső


Bankfiókok év végi nyitva tartása


CIB24 telefonos ügyfélszolgálat

  • szolgáltatások, bankkártya tiltás, CIB Internet Bank, mobilCIB, ATM

06 40 242 242 

külföldről:
(36-1) 399-88-77

Utazási Védelem (bankkártyákhoz tartozó biztosítás)

  • Biztosítási esemény esetén kérjük értesítse a 24 órás TravelGuard asszisztencia szolgálatot:

(+36 1) 501 1501

  • A hívás ingyenes visszahívás esetén

CIB Hitelvonal

  • Hétköznapokon 8:00-21:00, hétvégén 8:00-17:00 óra között

06 40 222 333

Business Terminál Vonal

  • Munkanapokon (hétfőtől péntekig): 7:00-18:30 óráig

06 40 33 44 33

Kereskedői Kártyaelfogadás Ügyfélszolgálat

  • POS, eCommerce

06 1 399 89 98

Telefonos behajtás információs vonal

  • Munkanapokon (hétfőtől péntekig): 8:00-20:00 óráig

06 1 399 89 99


Sajtókapcsolatok

További telefonszámok, e-mail címek

Online ügyfélszolgálat

Panaszkezelés

Bankkártya elvesztése

Bankkártya elvesztése esetén kérjük, haladéktalanul hívja a CIB24 nonstop telefonos ügyfélszolgálatunkat a következő telefonszámon, és válassza a 9.1-es kártyatiltás menüpontot!

  • Magyarország bármely pontjáról helyi tarifával hívható kék szám:

06 40 242 242

  • vagy külföldről:

+36 1 399 88 77


Technikai segítségnyújtás CIB Internet Bankba történő belépéshez

Java segédprogram letöltése

  • A JAVA virtuális gép legújabb verziójának frissítése után tapasztalhatja, hogy automatikus figyelmeztetés jelenik meg az Internet bankba történő belépés előtt, amely figyelmeztetést a JAVA automatikusan generálja.
  • Felhívjuk figyelmét, hogy az Internet bank biztonsági foka továbbra is megfelelő, emiatt azt javasoljuk Önnek, hogy a figyelmeztetésben engedélyezze az alkalmazás hozzáférését, és ezt követően igénybe tudja venni a CIB Internet bank szolgáltatásunkat.

 


2013. augusztus 8-tól hatályos tájékoztatás a Jelszógeneráló eszközzel (Token/Easy Token/CIB mobilToken) történő azonosítási mód kötelező alkalmazásáról a CIB Internet Bank és a mobilCIB használatához >>


Böngészési előzmények törlése >> (PDF fájl, ha Ön nem rendelkezik az Adobe Readerrel, akkor itt ingyen letöltheti.)


Nyomtatási segédlet >> (PDF fájl, ha Ön nem rendelkezik az Adobe Readerrel, akkor itt ingyen letöltheti.)


CIB Internet Bankkal és honlapunkkal kapcsolatos technikai jellegű kérdésekkel forduljon CIB24 nonstop, telefonos ügyfélszolgálatunkhoz.

Telefonszám:
06 40 242 242

Külföldről: +36-1-399-88-77

E-mail:

 

CIB Internet Bank aktiválása, első belépés

Számítógépen a CIB Internet Bank segítségével gyorsan, egyszerűen és kényelmesen, akár az otthonából tudja intézni banki, befektetési és lízingügyleteit. A klasszikus alapműveleteken túl - mint például a lekérdezések, az átutalási megbízások, a betétlekötések - különféle banki szolgáltatások (pl. bankkártyák) is igényelhetőek, a bankkártyák aktiválhatóak és a kapcsolódó limitek is módosíthatóak. Mindemellett bármely hazai szolgáltató által működtetett mobiltelefon egyenlege is feltölthető.

A CIB Internet Bank szolgáltatást használhatja a CIB bankfiókokban található Internet Bank Pontnál, valamint otthonában vagy bárhol, ahol számítógépet használ, és amelyre a Java segédprogramot letöltötte.


 

  • A JAVA virtuális gép legújabb verziójának frissítése után tapasztalhatja, hogy automatikus figyelmeztetés jelenik meg az Internet bankba történő belépés előtt, amely figyelmeztetést a JAVA automatikusan generálja.
  • Felhívjuk figyelmét, hogy az Internet bank biztonsági foka továbbra is megfelelő, emiatt azt javasoljuk Önnek, hogy a figyelmeztetésben engedélyezze az alkalmazás hozzáférését, és ezt követően igénybe tudja venni a CIB Internet bank szolgáltatásunkat.

A CIB Internet Bankba történő belépés a szerződéskötéskor rendelkezésére bocsátott felhasználói azonosítóval és normál titkos jelszóval ún. jelszógeneráló eszközzel (Easy Token, CIB mobilToken vagy Token eszköz) történő azonosítási mód alkalmazása esetén ezen eszköz által generált, egyszer használatos jelszóval történik..


Ügyfélazonosításhoz szükséges fogalmak magyarázata


Elektronikus banki szolgáltatások biztonságos használata

Figyelemfelhívás pénzforgalmi csalási kísérletekkel kapcsolatban - Magyar Bankszövetség sajtóközlemény - 2014.03.21.


CIB Internet Bank és mobilCIB

Amit Öntől kérünk a biztonsági kockázat minimalizálása érdekében

Amit a CIB Bank rendszere nyújt


CIB24 telefonos ügyfélszolgálat

Tudjon meg többet!


Bankautomaták

  • Bankautomata (ATM) használata előtt ajánlott teendők
  • Bankkártya tranzakció biztonságos végrehajtása
  • Probléma esetén értesítendő

Tudjon meg többet!


Internetes kártyás fizetés

  • A biztonságos kártyás fizetésről
  • Kártyaelfogadás
  • Fizetés folyamata
  • Sikertelen fizetések és teendők
  • Biztonsági elemek

Tudjon meg többet!


A Bankszövetség figyelemfelhívása az év végén megnövekvő pénzforgalom biztonsága érdekében (2012. 12. 15.)

Egyszer használatos jelszót generáló eszköz / Token 

A kiemelt biztonság elérése érdekében használjon tokent, a CIB Internet Bank, a mobilCIB vagy az eBroker szolgáltatásba való belépéshez, megbízások megerősítéséhez!

2013. augusztus 8-tól hatályos tájékoztatás a Jelszógeneráló eszközzel (Token/Easy Token/CIB mobilToken) történő azonosítási mód kötelező alkalmazásáról a CIB Internet Bank és a mobilCIB használatához >>


Mi az a token?

A token egy a Bank által biztosított jelszógeneráló eszköz vagy alkalmazás, amely egyszer használatos jelszavakat hoz létre a CIB Internet alapú elektronikus szolgáltatásokba

        • a CIB Internet Bank,
        • a mobilCIB és
        • az eBroker rendszerekbe történő 
  • bejelentkezéshez és
  • az aláírást igénylő műveletek jóváhagyásához/elektronikus aláírásához.

Miért válasszon Jelszógeneráló eszközt (tokent)?

A token kiemelt biztonságot nyújt pénzügyeinek intézése során a CIB Internet Bank, mobilCIB vagy eBroker szolgáltatások igénybe vételekor. A CIB Bank több, egyszer használatos jelszó generátor,

  • a Bank részéről már korábban is biztosított úgynevezett Token,
  • az újonnan bevezetett Easy Token eszköz és
  • a mobileszközökre letölthető CIB mobilToken alkalmazás

használatát biztosítja. Ezek közül kiválaszthatja az Ön számára leginkább megfelelőt.

Milyen további előnyei vannak a Token használatának?

  • A banki rendszer a token adatai alapján ellenőrzi a felhasználói jogosultságot,
  • Korlátlan számú egyszeri jelszó generálható,
  • Könnyen használható.


CIB mobilToken

Hogy bárhonnan, bármikor beléphessen elektronikus szolgáltatásainkba

Amennyiben Ön olyan mobileszközzel rendelkezik, amely képes alkalmazások letöltésére, és futtatására, válassza a CIB mobilToken alkalmazást. A CIB mobilToken könnyen és egyszerűen letölthető, így külön eszköz használata nélkül, intézheti pénzügyeit CIB Internet Bankon, mobilCIB-en vagy eBroker szolgáltatáson keresztül.

A CIB mobilToken alkalmazást, mobil eszköze operációs rendszerek alkalmazás áruházából, vagy az alábbi  linkre kattintva tudja letölteni.

  • A CIB mobilToken alkalmazás IOS7-es verzióra optimalizált változata elérhető és letölthető az Apple alkalmazás áruházból (App Store). Ha olyan Iphone készülékkel rendelkezik, amelynek operációs rendszerét IOS 6-os verzióról IOS 7-es verzióra frissíti, vagy ezt már korábban megtette (Iphone 4 készülékek, vagy annál újabb típus) ajánlott a CIB mobilToken alkalmazást is ezt követően frissíteni.


A CIB mobilToken letöltése, használata >>

Az alkalmazás letöltése és a sikeres regisztrációt követően Önnek nem kell mást tennie a CIB Internet Bank, mobilCIB vagy eBroker szolgáltatások használata során, mint a CIB mobil Token alkalmazás által generált 6 számjegyű jelszót) beírnia a szolgáltatásokba történő belépéskor és a tranzakciók, megbízások (aláírást igénylő műveletek) elektronikus aláírásakor, jóváhagyásakor.

Hogyan lehet CIB mobilToken-t igényelni?

A CIB mobilToken alkalmazás igényléséhez szükséges a CIB Internet alapú Elektronikus Szolgáltatások igénybevételére vonatkozó szerződés megkötése illetve módosítása, melyet bármely bankfiókunkban megtehet. Amennyiben Ön egyedüli felhasználója a számlájához tartozó CIB Internet Bank, mobilCIB vagy eBroker szolgáltatásunknak, a szerződésmódosítást a CIB Internet Bank felületen is megteheti, így nem kell a bankfiókba befáradnia. Bankfióki igénylés esetén kérjük, hozza magával azonosító okmányait.


Mi történik, ha a CIB mobilToken alkalmazással rendelkező mobileszközét elveszti, vagy ellopják?

Amennyiben az eszköz elveszett, vagy ellopták, kérheti a CIB mobilToken ideiglenes felfüggesztését, lopás esetén pedig azonnali tiltását az éjjel-nappal hívható CIB 24 telefonos ügyfélszolgálaton a 06 40 242 242 telefonszámon vagy bármelyik bankfiókunkban. A letiltott CIB mobilToken helyett új mobilToken regisztrációt (Újraregisztráció) igényelhet mobil eszközére a CIB24 telefonos ügyfélszolgálaton keresztül, illetve személyesen bármely bankfiókunkban.



Easy Token

A biztonságos bankolás eszköze

Az Easy Token eszköz használata nagyon egyszerű. Önnek nem kell mást tennie a CIB Internet Bank, mobilCIB vagy eBroker szolgáltatások használata során, mint az eszközön lévő gomb megnyomásával generált 6 számjegyű számsort („egyszer használatos jelszó”) beírnia a „Token által generált jelszó” mezőbe. Erre mind a szolgáltatásokba történő belépéskor mind a tranzakciók, megbízások (aláírást igénylő műveletek) elektronikus aláírásakor, jóváhagyásakor szükség van.

Hogyan lehet Easy Token-t igényelni?

Easy Token eszközt bármely bankfiókunkban igényelhet, melyet a CIB Internet alapú Elektronikus Szolgáltatások igénybevételére vonatkozó szerződés megkötése illetve módosítása után, azonnal az Ön rendelkezésére bocsátunk. Az igénylés alkalmával kérjük, hozza magával személyazonosító okmányait.


Az Easy Token  használata >>

Mi történik, ha az Easy Token elveszett, vagy ellopják?
Amennyiben az eszköz elveszett, vagy elhagyta, kezdeményezheti az Easy Token ideiglenes felfüggesztését, lopás esetén pedig az azonnali tiltását az éjjel-nappal hívható CIB 24 telefonos ügyfélszolgálaton a 06 40 242 242 telefonszámon. A letiltott Easy Token pótlását bármelyik bankfiókunkban kérheti.

A CIB Csoport elérhetőségei

CIB BANK ZRT.

KÖZPONT - MEDVE UTCAI SZÉKHÁZ

PETREZSELYEM UTCAI SZÉKHÁZ

1027 BUDAPEST, MEDVE U. 4-14. Térkép
1537 BUDAPEST, Pf. 394.

TELEFON: (36-1) 423-1000
TELEFAX: (36-1) 489-6500
SWIFT: CIBHHUHB
E-MAIL:
HONLAP: www.cib.hu

1024 BUDAPEST, PETREZSELYEM U. 2–8. Térkép

TELEFON: (36-1) 423-1000
TELEFAX: (36-1) 489-6500

CIB BIZTOSÍTÁSI ALKUSZ KFT. CIB FAKTOR ZRT. CIB LÍZING ZRT.
1027 Budapest, Medve u. 4-14.
Telefon: 06-40-242-242
Telefax: 06-1-489-6500
1054 Budapest, Báthory út 5.
Telefon: 06-1-437-0610
Telefax: 06-1-436-0322
1027 Budapest, Medve u. 4-14.
Telefon: 06-40-242-242
Telefax: 06-1-489-6500
CIB RENT ZRT. CIB INGATLANLÍZING ZRT.
1027 Budapest, Medve u. 4-14.
Telefon: 06-40-242-242
Telefax: 06-1-489-6500
1027 Budapest, Medve u. 4-14.
Telefon: 06-40-242-242
Telefax: 06-1-489-6500
RECOVERY INGATLANHASZNOSÍTÓ KFT. CIB AUTÓ KFT.
1027 Budapest, Medve u. 4-14. 1027 Budapest, Medve u. 4-14.
Telefon: 06-40-242-242
Telefax: 06-1-489-6500