EnglishAAA

CIB24 - 06 40 242 242

Nonstop, telefonos ügyfélszolgálat

Call Center Oscar-díjas szolgáltatás*

      • Magyarország bármely pontjáról helyi tarifával hívható a 06-40-242-242 (06-40-CIB-CIB) kék számon,
      • külföldről a (36-1) 399-88-77-es telefonszámon
      • (fax: +36-1-489-66-66),
    • általános bankinformáció a CIB Telefonos Azonosító Kód megadása nélkül kérhető,
    • teljes körű számlaügyintézéssel állunk ügyfeleink rendelkezésére, amelynek igénybevételéhez a 8 jegyű CIB24-azonosítóra (GIRO számlaszám középső 8 karaktere) és a 4 jegyű CIB Telefonos Azonosító Kódra van szüksége,
    • a CIB Telefonos Azonosító Kód bármely bankfiókunkban igényelhető, amely bármikor megváltoztatható a  CIB24-en vagy a bankfiókokban. TAK kódot csak a számla felett önállóan rendelkezni jogosult számlatulajdonos, illetve cégképviselő személy igényelhet, 
    • a biztonságot és az ellenőrizhetőséget szavatolja, hogy valamennyi hívást számítógép rögzít.

A CIB24 telefonos ügyfélszolgálat biztonságos használata >>

 CIB24 menütérkép  
  • 9. Kártyatiltás és aktiválás
        • 9.1 Kártyatiltás
        • 9.2 Kártyaaktiválás
  • 1. Lakossági ügyintézés
        • 1.1 Számlaügyintézés
        • 1.2 Kártyaügyintézés
        • 1.3 Megtakarítás és értékpapír ügyintézés, eBroker 
        • 1.4 Hitel ügyintézés
        • 1.5 Internetbank ügyintézés
        • 1.6 Lízing ügyintézés
        • 1.7 Biztosítások ügyintézése
              • 1.7.1 Hitel és Lízing biztosítások, lakásbiztosítások ügyintézés
              • 1.7.2 Baleset és élet biztosítások ügyintézés
              • 1.7.3 Utazási biztosítások ügyintézés
              • 1.7.4 Gépjármű biztosítások ügyintézés 
  • 2. Vállalkozások ügyintézése
        • 2.1 Számlaügyintézés
        • 2.2 Kártyaügyintézés
        • 2.3 Megtakarítás és értékpapír ügyintézés, eBroker 
        • 2.4 Hitel ügyintézés
        • 2.5 Internetbank ügyintézés
        • 2.6 Lízing ügyintézés
        • 2.7 Biztosítások ügyintézése
              • 2.7.1 Hitel és Lízing biztosítások, lakásbiztosítások ügyintézés
              • 2.7.2 Baleset és élet biztosítások ügyintézés
              • 2.7.3 Utazási biztosítások ügyintézés
              • 2.7.4 Gépjármű biztosítások ügyintézés 
  • 3. Angol nyelvű menü
  • 4. CIB termékkel nem rendelkező érdeklődők
        • 4.1 Hitelek és lízing
        • 4.2 Lakossági szolgáltatások
        • 4.3 Vállalkozások szolgáltatásai

Praktikus tanácsok a menük használatához:

    • Lakossági ügyfeleink az 1. főmenüben kiválaszthatják mely szolgáltatással kapcsolatban szeretnének bankügyeket intézni, amelyhez szükséges 8 jegyű CIB24-azonosítójuk és CIB Telefonos Azonosító Kódjuk.
    • Egyéni vállalkozó és vállalati ügyfeleink a 2. főmenüben érhetik el ügyintézőinket. Az azonosításhoz itt is a 8 jegyű CIB24-azonosítóra és CIB Telefonos Azonosító Kód megadása szükséges.
    • Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy a ’Számlaügyintézés’, ’Kártyaügyintézés’, Megtakarítás és értékpapír ügyintézés’, ’Hitelügyintézés’, 'Lízing ügyintézés' illetve 'Internetbank ügyintézés' menük helyes kiválasztása elengedhetetlen ahhoz, hogy az adott témában megfelelő szakértelemmel rendelkező ügyintézőt tudjunk kapcsolni.
    • A bankkártyák aktiválása a 9.2 menüben, az aktiválandó kártya 16 számjegyének és CIB Telefonos Azonosító Kód megadásával végezhető el.
    • A bankkártyák letiltása, a 9.1 menü kiválasztásával érhető el a leggyorsabban.
    • Amennyiben gyorsítani szeretné az ügyintézőhöz jutást, a CIB24 felhívását követően azonnal választhatja az elérni kívánt menüt. A tájékoztató szöveget sem kell megvárnia,  rögtön megadhatja 8 jegyű CIB24-azonosítóját és CIB Telefonos Azonosító Kódját, majd a sikeres azonosítás után a 0-ás gomb megnyomásával ügyintézőnk jelentkezik.
    • Bármelyik menüpontban a # gomb megnyomásával az előző szintre léphet vissza.

A CIB24 szolgáltatásai

1. Információnyújtás lakossági, egyéni vállalkozó és vállalati ügyfelek részére

    • magán- és vállalati számlanyitás, -vezetés feltételeiről
    • kamat- és díjfeltételekről
    • valuta- és devizaárfolyamokról
    • CIB Mobilbankról, CIB Internet Bankról, eBroker szolgáltatásról 
    • közüzemi díjak átutalásáról
    • befektetési lehetőségekről
    • kártyatermékekről és a hozzájuk kapcsolódó biztosításokról
    • kérésre információs csomagok kiküldése

2. Számlakezelés lakossági és egyéni vállalkozó ügyfelek részére

(Csak a CIB Telefonos Azonosító Kóddal történő ügyfél-azonosítás megtörténte után vehető igénybe!)

  • Információnyújtás:

a. teljes körű információszolgáltatás számlákkal, kártyákkal kapcsolatosan
b. információnyújtás a megfelelő befektetési szolgáltatás kiválasztása érdekében
c. tájékoztatás az igénybevett szolgáltatások / termékek működéséről

  • Teljesíthető megbízások:

a. forintátutalások indítása, átvezetés saját számlák között
b. csoportos beszedési megbízásra szóló felhatalmazás rögzítése, módosítása
c. állandó átutalási megbízás felvétele, módosítása
d. devizaátutalási megbízások indítása, devizakonverzió rögzítése
e. deviza, illetve forint alszámlanyitás (CIB Takarékszámla, Megtakarítási számla, stb.)
f. forint és devizabetétek lekötése, módosítása
g. CIB befektetési alapok jegyeinek forgalmazása
h. CIB Mobilbank, CIB Internet Bank és CIB WAP Bank igénylés és módosítás
i. eBroker ügyintézés
j. kivonatok, igazolások kiállítása
k. kártyaletiltás (CIB Telefonos Azonosító Kóddal történő ügyfél-azonosítás nélkül)
l. bankkártya és bankkártya PIN pótlási igény felvétele
m. napi kártyahasználati limitkategória változtatása
n. postai csekk igénylése
o. AIG utazási balesetbiztosítás igénylése
p. Életbiztosítás igénylése

  • Egyéb:

a. adatváltozás bejelentése
b. postai befizetési csekk igénylése
c. a számlavezetéssel vagy kártyahasználattal kapcsolatos problémák és reklamációk felvétele

3. Számlakezelés vállalati ügyfelek részére

(Csak a CIB Telefonos Azonosító Kóddal történő ügyfél-azonosítás megtörténte után vehető igénybe!)

  • Információnyújtás:

a. teljes körű információszolgáltatás számlákkal, kártyákkal kapcsolatosan
b. információnyújtás a megfelelő befektetési szolgáltatás kiválasztása érdekében
c. tájékoztatás az igénybevett szolgáltatások / termékek működéséről

  • Teljesíthető megbízások:

a. forintátutalások indítása, átvezetés saját számlák között
b. csoportos beszedési megbízásra szóló felhatalmazás rögzítése, módosítása
c. állandó átutalási megbízás felvétele, módosítása
d. devizaátutalási megbízások indítása, devizakonverzió rögzítése
e. forint és devizabetétek lekötése, módosítása
f. CIB befektetési alapok jegyeinek forgalmazása
g. CIB Mobilbank igénylés és módosítás
h. CIB Internet Bank és CIB WAP Bank módosítás
i. eBroker ügyintézés
j. kivonatok, igazolások kiállítása
k. kártyaletiltás (CIB Telefonos Azonosító Kóddal történő ügyfél-azonosítás nélkül)
l. bankkártya és bankkártya PIN pótlási igény felvétele
m. napi kártyahasználati limitkategória változtatása
n. AIG utazási balesetbiztosítás igénylése

  • Egyéb:

a. a számlavezetéssel vagy kártyahasználattal kapcsolatos problémák és reklamációk felvétele

  • Technikai ügyfélszolgálatot érintő változások 2009.03.01-től >>
  • 2008. június 18-tól már devizabelföldi társas vállalkozások is igénybe vehetik a CIB24 teljes körű szolgáltatásait. További információért, kérjük, olvassa el alábbi tájékoztatónkat, vagy hívja a CIB24-et a 06-40-242-242-es telefonszámon.

*Call Center Oscar-díjas a CIB24

A Korridor Privátbankár a "Pénzügyi szolgáltatások az ügyfél szemszögéből" címmel indított sorozatának második állomásaként a hazai banki Call Centerek élőhangos, telefonos ügyfél-szolgálatait vette nagyító alá. A több mint 60 kérdéscsoportból álló kérdőív válaszaira alapozott felmérés szerint a rangos mezőny részvevői közül a CIB Bank nonstop telefonos ügyfélszolgálata, a CIB24 kiemelkedő eredménnyel végzett az első helyen. A szakmai sorrend alapján a CIB24 - mint első helyezett - lett a magyar, Oscar-díjas banki Call Center. A szakmai értékelés szerint a "CIB Bank jól megtervezett stratégia mentén ..minőségileg is dinamikusan fejleszti alternatív értékesítési csatornáit." Kiemelésre került, hogy a CIB24 esetében alig található olyan banki szolgáltatás, amit a Bank nem nyújt telefonáló ügyfeleinek, továbbá, hogy a CIB24 "valóban előremutató szolgáltatás a Call Centertől a Service Center felé".