EnglishAAA

A siker kényelmessé teszi a kisvállalatokat

Budapest, 2016. május 4.


A tudatos tervezés együtt jár a pénzügyi felkészültséggel, a beruházásokkal, fejlesztések tervezésével és az induló vállalkozások sokkal inkább figyelnek erre, mint a már stabil működéssel rendelkező, prosperáló vállalatok - derül ki a CIB Bank és BellResearch közös kutatásából.[1] A felmérés alapján összesen 7 csoportba oszthatóak fel a magyar kisvállalatok[2]: tízből három vállalkozás az úgynevezett prosperáló kategóriába tartozik, és szintén jelentős (22%) az egyszemélyes vállalkozások aránya.


Sajtóközlemény letöltése




[1] Kvantitatív felmérés a 0-300 millió forint éves nettó árbevételű magyarországi vállalkozások körében.

[2] Az egyes szegmensekre jellemző adatok és állítások a sajtóközlemény mellékletében találhatók.